Bölüm 1

1.5K 34 0
                                    

Sınıfa girdiğimizde tüm gözler bizim üzerimizdeydi. Buna alışkındım. Sonuçta biz kötü kızlardık. Herkes bizden korkardı. Ki bu iyi bir şey çünkü kimse bizi ezmeye cesaret edemezdi. Şuan gözlerimin içine bakıp sırıtan Alien dışında. Neden onunla aynı sınıftayız ki. O bizim baş düşmanlarımızdan. Ha bu arada ben Candy. Biz 3 kızdan oluşan bi ekibiz. Daha doğrusu çeteyiz. Adımız hep kötü şeylerle anılır. Diğer kızlar, Faith; yani en safımız,Cotty; en zekimiz. Şimdilik bu kadar yeter sanırım. Öğretmen hepimizi sınıfa tanıttıktan sonra boş yerlere yerleşmemizi söyledi. Faith sarışın bir kızın yanına, Cotty kumral bi kızın yanına ve bende inek olduğunu tahmin ettiğim bi kızın yanına oturdum. Ha bu arada Cotty en zekimiz ama aynı zamanda kızları en çabuk tavlayanda o. Faith'in ise şu ana kadar sadece 2 sevgilisi oldu. Benim şu ana kadar hiç düzgün bi ilişkim olmadı. Ben istemedim. Sadece doğru insanı bekliyorum o kadar. Yanımda ki ineğin öksürmesiyle kendime geldim. Yüzünü saklıyordu. Sanırım benden korkuyordu. Takmayıp sıraya yayıldım ve uyuklamaya başladım. Zilin çalmasıyla kendime geldim ve koridora çıkıp etrafı gezmeye başladım. Telefonum çaldığında arayanın Faith olduğunu gördüm. Tam cevap verecekken birine çarptım ve telefonum yerle buluştuğu an parçalara ayrıldı. Yerden alıp karşımdakine bağıracaktım ki gözleri gözlerimle birleşti ve kalbim hiç olmadığı kadar hızlı atmaya başladı. Barbie yüzlü, sapsarı saçları ve gözlükleriyle karşımda bu güne kadar gördüğüm en güzel kız vardı. Aceleyle kitaplarını topladı ve hızlıca yanımdan uzaklaştı. Tanrım bu da kimdi ve ben ona karşı neden böyle hissediyordum. Onun kim olduğunu ogrenmeliydim ve her ne kadar güzel olursa olsun telefonumun hesabını sormalıydım. Peşinden koşarak ona yetişmeye çalıştım. Ama çoktan gözden kaybolmuştu.

You are the Sunshine of my Heart ☉ (Askıya Alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin