Bölüm 2

1.1K 34 4
                                    

Brit ;

Sınıfa adım attıkları anda sesim onların belalı tipler olduğunu söylemişti. Çok güzellerdi ve aynı zamanda asi. Ama en çok adının Candy olduğunu öğrendiyim kızz dikkatimi çekti. Sa kısa saçları çok tatlıydı. Ah ne diyorum ben. Ona bulaşma Brit. Yoksa başın belaya girer. Bu arada ben sınıfın ineği oluyorum. Ve inek olduğum için kimse benimle takılmak veya çıkmak istemez. Kendime bakmam. Çoğunlukla kitap okur ve ödevleri yaparım. Klasik inek işte.

Yanıma oturduğunda içimden bir titreme hissi geçti. Yüzüne bakamıyordum. O da hiç benden tarafa bakmamisti ki bu iyi birşey. Zilin çalmasıyla yerinden fırladı ve koridora çıktı. Ben de biraz daha kitap kurcaladıktan sonra kantine inmeye karar verdim. Hızlı adımlarla yürürken birden birine çarptığımı hissettim ve daha sonra bir telefonun parçalara ayrıldığını. Kafamı kaldırdım ve kim olduğuna baktım. Tanrım bu O'ydu. Iste şimdi bittin Brit.

Candy ;

Gözden kaybolduğunda peşinden gitmeyi bırakıp bizim kızların yanına gittim. Faith neden telefonu açmadığımı sorduğunda olanları anlattım. Sonra ki ders beden egitimiydi ve bilin bakalım kim bu dersten nefret ediyor. Evet ben. Evet garip. Soyunma odasına gidip altıma kısa mavi bir şort ve üstüme üstünde" I Like Girls" yazan bir tişört giydim. Evet seksiyim kabul ediyorum ve evet kızlardan hoşlanıyorum. Etiketsiz. Sadece hoşlanıyorum. Faith kısa kırmızı bir şort ve pembe bir tişört giydi. Gerçekten çok tatlıydı. Cotty ise neredeyse poposu gözüken bir şort - etek ve göbeği açıkta bırakan bir tişört giydi. Tanrım harika kızlara sahibim. Düdük sesini duyunca spor salonuna geçtik ve sıraya girdik. Ve yine O'nu görmüştüm. Buz mavisi bir şort ve siyah bir tişört giymişti. Şortun dışında kalan bacakları ince ve düzgündü. Yine o inek gözlüklerini takiyordu ve saçını dağınık topuz yapmıştı. Normal biri olsaydı dalga geçerdim ama O farklıydı. Çok seksiydi. Ve onu öpme isteğim daha da artmıştı. Hiç bir kıza karşı böyle şeyler hissetmemistim. Ayağa kalkıp lavaboya doğru yürüdü. Peşinden gitmelimiydim ? Kesinlikle. Koşar adımlarla arkasından gittim ve içeri girip kapıyı kilitledim. Arkasını döndü ve bana korkan gözlerle baktı. Ona doğru yaklaşmaya başladım. Ben yaklaştıkça o uzaklaşıyordu. Sonunda sırtı duvarla buluştuğunda bedenimi onunkine yasladım. Yüzümü nefesim ona değecek şekilde yaklaştırıp konuşmaya başladım.

- Selam Brit. Beni tanıyorsun değil mi ? Hani bugün telefonunu parcaladığın kız.

- Ben gerçekten özür dilerim. Bilerek olmamıştı.

- Zaten bilerek yapamazsın Brit. Korkma yeni bi telefon istemiyorum ama benim için birsey yapacaksın. Ne olduğuna henüz karar vermedim ama verince sana mesaj atarım. " Telefonunu cebinden alıp numarasini kaydettim ve geri cebine sıkıştırdım. Belinden tutup kulağına yaklaştim ve küçük bir öpücük bıraktım. Bu yaptığım titremesine neden olurken keyifle gülümsedim ve dışarı çıktım.

Gece 02.13 Brit ;

Telefonumdan gelen mesaj sesiyle uyandım. El yardımıyla gözlüğümü bulup taktım ve ekrandaki mesaja baktım. Numara tanıdık gelmiyordu. Açıp okuduğumda titrediğimi hissettim.

" Geceligini beğendim Brit. Üstünde çok seksi duruyor."

You are the Sunshine of my Heart ☉ (Askıya Alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin