Telefonundan gelen mesaj sesiyle uyandı. El yardımıyla gözlüğünü bulup taktı ve ekrandaki mesaja baktı. Numara tanıdık gelmiyordu. Açıp okunduğunda titrediğini hissetti.
" Geceligini beğendim Brit. Üstünde çok seksi duruyor."
++++++++++++++++++++
Mesajı gonderip yatağın ucuna oturdum. Gerçekten çok şanslıydım. Brit tam karşımdaki binada oturuyordu. Ve pencereden odası göründüğü için onu giyinirken görmüştüm. Gerçekten çok seksiydi. Ama özgüveni olmadığı kesindi. Odasının ışığı açıldığında mesajımı görmüş olabileceğini tahmin ettim. Perdeyi açıp dışarıya bakmasıyla sırıttım. Gerçekten korkmuş olmalıydı. Ve bu hoşuma gitmişti.Bi anda odama giren kızlarla başımı kapıya çevirdim. 'Siktir Faith. Kapısız yerden mi çıktınız' 'Evet aynen öyle. Hem sen ne bokum yiyosun burda. ' Kafasını çevirip pencereden dışarı baktı. Brit'i görüp bana döndü ve 'kızımı gözetliyosun lan' 'Evet aynen öyle. ' Onu taklit etmemden nefret ederdi. Ki sürekli bunu yapardım. 'O kızı rahat bırak C. Uğraşmaya değmez. ' 'kızı becereceğim yok F. Sadece biraz eğleneceğiz o kadar. ' ' Ne yapmayı planlıyorsun. Yoksa kızdan hoşlandın mı ? ' ' Bilmiyorum F. Sadece ona karşı çok garip hisler var içimde. Hoşlansam bile bunu ona söylemeyeceğimi biliyorsun. Ama hoşlandığımı sanmıyorum. O bi inek.' ' Ah Candy inek veya değil aslında güzel kız.' ' Uzak dur F. Onunla ben ilgileneceğim. Komşum olduğuna pişman olacak.' 'Herneyse C. Ben yatıyorum. Hadi Cotty. Eğer ses çıkarırsan seni öldürürüm. Iyi geceler C.' ' Size de'
Odadan çıktıklarında üstümü değiştirdim ve yatağa uzandım. Yarın çok güzel şeyler olacaktı.
Sabah kalktığımda başımda bekleyen iki melek gördüm. Evet evet Faith ve Cotty.Onlara bağırıp odadan çıkardım ve giyinmeye başladım. Hazırlanıp aşağıya indim ve dışarı çıkıp arabama doğru yürüdüm. Tam kapıyı açmıştım ki Brit'in evden çıktığını gördüm. Başlıyoruz dedim içimden. Yanına yaklaşıp kolunu tuttum. Kafasını çevirip beni gördüğünde gözleri korkuyla büyüdü. Kulağına yaklaştıp 'Arabaya.' dedim. Arkamı dönüp yürümeye başladım. 3-4 adım atıp arkama baktığımda peşimden geldiğini gördüm. Hah kolay lokma. Bu iş sandığımdan da kolay olacaktı. Şoför koltuğuna geçip beklemeye başladım. Kapıyı açıp sessizce koltuğa yerleşti ve kapıyı yavaşça kapattı. Ona bakmadan gaza bastım ve okula doğru sürmeye başladım. Biraz sonra planımı uygulamaya koydum. ' Adın Brit'ti değil mi ? ' Böyle bir soru beklemiyor olacak ki şaşırıp bana baktı. 'Evet adım Brit.' ' Ah demek hatırlıyorum. Aslında bu normal çünkü senden hoşlanıyorum. Bilirsin işte sınıfta seni ilk gördüğüm andan beri sana aşığım.' Gözlerini büyüterek ve heyecanla 'B-bana mı?' 'Evet sana aşığım hemde deliler gibi' Bunu söyledikten sonra dudağına yaklaşıp küçük bir öpücük kondurdum. O bütün bu olanları gerçek sanarken bende gizlice yerleştirdiğim kameraya bakıp göz kirptim. Sonra uzaklaşıp okula geldigimizi söyledim. Şaşkınlıkla bana baktı. Ve gülümseyerek arabadan indi. O indikten sonra kamerayı elime aldım ve arabadan inip bizim kızların yanına gittim. Kaydı açıp onlara izlettigimde Faith bana kızgınlıkla Cotty ise mükemmel bir şey yapmışım gibi bakıyordu. ' Faith beni oldurecekmis gibi bakmayı keser misin acaba? Kızı oldurmedim. Altı üstü biraz kandirdim. ' 'Oldurseydin daha iyi olurdu bence. Çünkü kızın duygularıyla oynamışsın. ' 'Benim işim bi dostum. ' 'Doğruya sen insanların kalplerini kırmayı çok seversin' Hızlıca kalkıp yanından ayrıldığında anlamsız gözlerle Cotty'e baktım. Omuzlarını kaldırıp bilmiyorum anlamında oynatti. Gerçekten ne yapmıştım ki. Sadece bi videoydu. Internete falan koymayacaktim. Yerinden kalkıp sınıfa ilerledim. Bir gruba yaklaşıp videoyu açtım ve izlettim. Gerçekten gülme krizlerine girmislerdi. Videoyu neredeyse tüm okula izlettikten sonra duvar kenarına oturup olanları seyretmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You are the Sunshine of my Heart ☉ (Askıya Alındı)
ActionVanessa Hudgens and Ashley Benson