Încă o zi de școală,încă o zi urâtă.Aseară a plouat foarte mult,așa că azi este o zi friguroasă și întunecată.Mă dau leneșă jos din pat,și iau telefonul de pe noptieră.Ceasul arăta ora 6:00,așa că,cobor jos și îmi fac rapid un ceai,în care adaug 2 cuburi de zahăr.După ce termin,urc sus și fac rapid un duș,iar apoi mă îmbrac cu niște blugi,un pulover mai grosuț,fără geacă.Mă machiez foarte simplu,îmi las părul ușor pe spate,și îmi iau geanta de pe pat.Cobor scările și ies pe ușă.
"Ce vreme urâtă!"
Grăbesc pasul,dar când îmi dau seama că este devreme,merg lent.Aproape de stația autobuzului scot telefonul ca să mă uit la ceas.
"Poftim?O să întârzii!"
O iau la fugă ca nebuna până la autobuz.
"Super,am pierdut și autobuzul!"
Mă așez pe bancă și îmi înfund capul în palme.
"Deci,ai pierdut autobuzul?Eu zic să te grăbești,e drum lung până la școală!"
"Ce vrei,Ian?Ai venit ca să râzi de mine?Chiar nu am chef de glumele tale!"
"Nu știu,poate voiai ca cineva să te ducă cu mașina!"
"Cu tine?Nu prea cred!"
"Bine,atunci.Eu plec,întarzii la școală."
Porni încet mașina,ca și cum ar fi așteptat să îmi schimb părerea.Oh,la naiba.Chiar am nevoie de cineva care să ma ducă la școală!
"Stai,Ian..."
Dă mașina înapoi și râde ușor.
"Da,doamnă Vanessa?"
Mă privește amuzat.Asta a așteptat,să mă facă să mă urc cu el în mașină.La naiba,ce îl urăsc când mă face să fac ce vrea el.
"Am nevoie de..hum...ei bine..."
"Ai nevoie de cineva să te ducà cu mașina?"
"Dap."
"Păi urcă,nu am toată ziua la dispoziție!"
Pufnesc și deschid ușa mașinii.Mă urc lângă el,și încep să mă joc cu telefonul.
"Vrei să mergi mai repede?O să întârziem."
"Îmi dai ordine?Vezi că acum pot să te dau jos din mașină!"
Îmi zâmbește victorios,iar eu îmi dau ochii peste cap.
Când ajungem la școală,mă dau repede jos din mașină și mă uit la ceas.
"Oh,nu,nu,nu!Am întârziat zece minute!Hai,repede!"
Îl iau de mână și începem să alergăm pe holurile școlii.Când ajungem la ușa clasei noastre ne oprim,tragem aer în piept și intrăm încet în clasă.
"Ne scuzați,domnule!"
"V-ați gândit și voi să mai treceți pe la școală?"
Niciodată nu l-am plăcut pe proful de engleză.Este un moș cam de 70 de ani care pocește mult prea mult cuvintele,și care se chinuie să vorbească prin mustața lui albă și "pufoasă".
"Domnișoară?"
"Mm?"
"Aveți de gând să treceți la loc?"
Se uită încruntat la mine iar eu mă uit la banca mea,și observ că Ian s-a dus deja acolo.Las privirea în jos și merg spre banca mea.
Ana mă privea curioasă ca și cum m-ar întreba ce s-a întâmplat,iar eu dau din cap în semn că "îți spun în pauză".
Ora a trecut repede,așa că dau să ies repede din clasă,dar cineva mă prinde de mână.
"Vanessa?Unde te duci?"
"Oh,Ana."
O iau de mână și mergem la cantină.Ne așezăm la o masă,și îi zic:
"Vrei să știi ce s-a întâmplat?"
"Da..."
Trag aer în piept și încep să îi povestesc tot ce s-a întâmplat.
"Tu?Și cu Ian?"
"Da..."
"Oooo...Ce se întâmplă aici?"
"Oh,mai taci!"
O bat ușor pe umăr și plec de acolo ducându-mă la dulapul meu.
"Hey"
"Ce vrei,Ian?"
"Vrei să mergi acasă cu mine?"
"Nu devine un obicei,crede-mă!Există autobuz!"
Îi zâmbesc și apoi plec.Ies afară,în curtea liceului,și mă așez pe o bancă.Îmi pun căștile în urechi,și dau drumul la muzică.Închid ochii și încep să fredonez melodia mea preferată.Chiar la partea mea preferată,cineva îmi ia căștile.
"Hei,ce faci?"
"Eu plec,vii sau nu cu mine?"
"Pleacă,Ian.Nu vin cu tine!"
"Bine,dacă vrei să mergi pe jos!"
Râde malefic,și pleacă.Scot telefonul și mă uit la ceas.
"Cum naiba a trecut timpul așa de repede?Și acum a plecat autobuzul!"
Mă uit în față și observ cà Ian încă nu a plecat,ci stă la volan și zâmbește la mine.Mă ridic de pe bancă și fac pași mici spre mașina lui Ian.Îmi duc o mână la ceafă,iar apoi mă uit în pământ.
"Hei,Ian..."
"Bună,Ian,știi mă gândeam că ai putea să mă duci și pe mine cu mașina pentru că am pierdut autobuzul și apropo îți stă incredibil de sexy în blugii ăia."
Mă imita pe mine doar că gesticula cu mâinile în aer și în plus avea și o voce foarte pițigăiată.
"Eu nu vorbesc așa"
El o spune mult mai sexy.
"Urci?"
"Mm,da..."
Deschid ușa mașinii și mă pun lângă el.Pun mâna foarte aproape de el și îmi odihnesc capul pe geam.Ia o mână de pe volan și o pune pe lângă corp,și neintenționat se unește cu a mea.
"Umm,scuze..."
"Stai liniștit."
Băiatul ăsta are mâinile foarte,foarte reci.
"Ian?"
"Da?"
"Ar fi bine să dai drumul la căldură,tu îngheți de frig."
"Nu,mie bine.De ce spui asta?"
"Mâinile tale sunt înghețate."
Fără să spună nimic,își retrage mâna și o pune la loc pe volan,iar capul și-l întoarce la drum.
Nimeni nu a mai spus nimic tot restul drumului până când Ian a rupt tăcerea,mai exact când am ajuns acasă.
"Am ajuns"
"Mulțumesc,la revedere."
"Pa"
Ies din mașină și dau să intru în casă,când cineva îmi pune mâna la gură și începe sà mă tragă după el.
CITEȘTI
Colții din umbră
RandomVanessa Mitchell este o fată normală,frumoasă care locuiește în California.Dar din cauza tatălui ei care nu o mai poate ține la el,este nevoită să se mute la mama ei în alt oraș.Alt oraș,alt liceu.Din prima zi,Vanessa își face mulți prieteni,dar un...