(Piče, ani na grafickom tablete kresliť neviem.)
Deti moje (a Jarko), dnes je krásny deň, všakže?
Pamätáte, aký som bol smutný z toho, že sa nebudem môcť vysmievať Čechom, že sú v škole skôr?
No, tak teraz sa môžem vysmievať aj Čechom, aj Slovákom xddd
Áno, presne tak, dnes som nebol v škole (kokos, prvý deň a ja som ho vynechal, rip ja). Pokiaľ by ste si pokladali otázku: „Ale Edward, ty najvyššie božstvo a môj jediný pán, prečo si nebol prvý deň v škole?"
Z veľmi prostého dôvodu; nechcelo sa mi.
Nič menej, dozvedel som sa otrasnú správu.
Viete, ja mám celkom komplikované spoje, keďže dochádzam do mesta vzdialeného cca 50 km (nie, na internát nepôjdem), takže som rád za zlepšenie spojov. Preto som bol celý šťastný, keď som zistil, že mi zlepšili spoje. V preklade, po siedmej hodine som mal oveľa lepšie spoje.
No, lenže som si pozrel rozvrh a hádajte čo? :--))
Nemám ani raz do týždňa siedmu hodinu :---)))
Mám 3x osem hodín a 2x šesť.
Koľká irónia osudu. Ale nevadí, aj tak budem z hodín odchádzať skôr. Konkrétne: 15 a 20 minút. No bad for me.
Asi idem hrať Crasha, keďže ma bolí brucho, hádajte prečo?
Presne tak, špagety.
Konečne som sa našiel.
Inak, vedeli ste, že na Slovensku je dedina s názvom Pikovce?
Zatiaľ papikypa.