HODINU SOM SA JEBAL S TÝM, ABY MI VÔBEC IŠLO PÍSAŤ. VYJEBANÝ WATTPAD. POTOM SA MI NEČUDUJTE, ŽE NA TO TAK JEBEM.
Btw, rozrezal som si pravý palec (nepýtajte sa), čiže sa mi nedá poriadne písať. Preto oceňte to, že toto píšem.
Vianoce.
Slovo, ktoré počúvame od konca októbra a všetkých to irituje.
Osobne patrím k ľuďom, ktorí vianoce vždy brali len ako vec, kedy dostanú darčeky. Nikdy som v tom nevidel to "čaro", že je celá rodina pokope alebo nejaký podobný cringe.
Keďže je môj otec Rus, tak som mal Vianoce 2x, čiže mňam pre človeka, čo ich horko-ťažko prežije raz. Tento rok som však povedal, že do Ruska nechcem ísť, lebo by ma jeblo (a to tam som radšej, ako na Slovensku lol).
Všimol som si sám na sebe, že od udalosti (ktorú nechcem rozoberať, lebo som fucking pussy a rozplačem sa), sa absolútne neteším na žiadne oslavy, sviatky či iné pičoviny. Popravde, svoje narodeniny som bral ako bežný deň len s tým rozdielom, že som niečo dostal.
Určite niektorí z vás vedia, aké napiču je, ako sú všetci v piči kvôli takejto kokotine, hovoria, ako chcú predražené iphony a vy tam tak sedíte a viete, že tú jedinú vec, ktorú chcete, nemôžete už nikdy mať.
Tieto sviatky sú aj tak extrémne pokrytecké a všetko sa točí okolo peňazí; rovnako, ako každý jeden deň. Prestaňte z toho robiť niečo wAU len kvôli tomu, že rodina, radosť a podobné pičoviny. Ak sa máte s rodinou radi, tak nie ste spolu len na vianoce.
Ako vy prežívate tento gýčový otras?
Čavelo.