fетка

258 31 55
                                    

Človek chvíľu nie je na wt a hneď 64 notifikácií, no mňam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Človek chvíľu nie je na wt a hneď 64 notifikácií, no mňam.

Práve som si čítal moje, barzdo, barzdo, staré komentáre a až zle mi prišlo. Ach, rok 2016, very temné.

Jahve, ani nechcem vidieť komentáre z 2015, cuz, eww.

Mám otázku, prečo, kurva, musia byť tie skurvené obchody zatvorené pojebané 3 dni?

Piče, ja chcem už zrezať sim kartu, aby som mohol používať nový mobil.

Plus chcem chipsy, ale to, momentálne, nie je podstatnē.

Inak, včera som sa rozhodol umelcovať.

Spoiler: veľmi zlý nápad.

No, keďže musím dokončovať veci do školy, tak mám momentálne doma školské olejové farby + olejové farby, ktoré som dostal na vianoce. Začal som včera ráno a idem pokračovať ešte dnes (nie, nie je to suché, keďže olejové farby schnú aj niekoľko mesiacov {ide o to, aká vrstva})

No, a na olejových farbách je zlé to, že sa nedajú riediť vodou a už vôbec umyť vodou. Na ich riedenie sa používa terpentín (defacto druh riedidla) a na umytie štetcov priamo riedidlo. A hádam každý vie, aké účinky tie výpary majú.

Keďžd mi celá izba smrdela od terpentínu (akože, mne vonia, ale po čase z toho bolí hlava) tak som musel spať na chodbe, ako taká socka:--))

A k tej maľbe; prvýkrát maľujem na plátno a zatiaľ to vyzerá meh.

Ešte niečo, minule som vám nenapísal a neukázal, čo som nakreslil. Je to portrét môjho bratranca a je to jediný darček, ktorý som pre niekoho mal (nerátam Kurta).
bola.



Akože, je to také meh, ale snaha bola

Ok, toto bolo asi všetko.

(Keď dokončím umelcovanie- pridať tu fotku)

Áno, viem, vyzerá to odporne a hanbím sa za to.

Meh, jebať.

Čafiqo

Dafuq?Where stories live. Discover now