GUEZ WHOZ BAK

302 45 64
                                    

Čavelo, dlho sme sa nevideli (vlastne nikdy, ale detaily)

Určite sa čudujete, prečo skoro MESIAC nebolo Dafuq?

Veľmi ľahký dôvod: nechcelo sa mi.

Ak ste čakali niečo štýlu: zomiera mi babka v nemocnici, tak budhažiaľ, sklamem vás.

Čo také sa stalo za ten dlhý-predlhý, mesiac?

Akože, irl skoro holý kokot, ale pssssst.

No, budeme mať prezidentku, čo hodnotím veľmi dobre (trpte Češkovia).

Stratil som dáviaci reflex:((

Kurt bude mať kurtčatá (čo chvíľa sa narodia, kekeke)

V pondelok som dostal túto krásnu vec:

V pondelok som dostal túto krásnu vec:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bol som potešený.

Ale to by ste vedeli, keby ste si ma pridali na snape (@sommrtepopici)

Ďalej, zostal som ABSOLÚTNE ZNECHUTENÝ z novej časti Killing Stalking. Akože, excuse me?

Spoilerovať ale, samozrejme, nebudem.

Píšem nový príbeh a zatiaľ som dosť spokojný, kekeke (to je akože smiech, keby niekto nepochopil)

Našiel som úžasný ruský seriál (fajn, poslal mi ho môj kamarát z Ruska, Taras) a úplne chcem, aby ste si ho všetci povinne pozreli, ale ono je to len v ruštine bez titulkov:(( Pokiaľ však niekto viete rusky, tak sa to volá Ивановы-Ивановы a je to úplne úžasné.

(Taká koštovica, kekeke)

Myslím, že mi novinky už došli, smutné.

VLASTNE NIE!

Teraz som si spomenul na niečo, čo som nikomu ešte ani nehovoril/nepísal, lebo som si to tu šetril.

Bolo to tak dva týždne dozadu, keď sme s Marom čakali v Poprade na vlakovej. Čakali sme si na rýchlik do Košíc a ja som mal so sebou dosku. Tak sme si tam čakali, kecali a jedli kebaby, keď tu zrazu predo mnou zastalo také dievča. Úplne tak nesmelo sa ma spýtala, či nie som náhodou EdwardVamp z wattpadu. Ja som bol v ten moment úplne, že: EXCUSE ME?

Ale v pohode sme pokecali, kým jej nešiel vlak a bolo to také milé. Maro si zo mňa, samozrejme, potom robil piču, ale tak, čo už.

Nič menej, zdravím ťa dievčica, ktorá chce ostať v anonymite.

A vy ako, deti?

Keďže moji čitatelia sú deti (okrem Emy, ktorá má 15 a Jarka), tak čo, ako idú talentovky/prijímačky?

Popravde, vôbec neviem, či už to je, ale detaily.

Btw, ako sa darí a kam idete?

Pravdepodobne v najbližších dňoch výjde Dafuq? častejšie, keďže prichádza teplo a ja som ochorel. Do utorka som doma (doma ako doma, keďže budem lietať medzi Košicami, mojim mestom a Prešovom), tak uvidíme ešte.

A len tak okrajovo ešte; čo si myslíte o tej kauze s Jacksonom?

Okinko, asi všetko, čo som chcel

Čafinelko

Dafuq?Where stories live. Discover now