10 dní
10 DNÍ!
Tak dlho som vás nechal bez mojej bezchybnej dokonalosti.
Aj tak je to vaša vina, respektíve Wattpadu ako takého.
VEĎ TU SA, KURVA, NIČ NEDEJE!
Nikto nič nevydáva, nikto nič nerobí a potom sa ani mne nič nechce.
Samozrejme, chystám toho veľa, možno sa mi možno podarí do Vianoc, who knows? Ak sa mi to podarí, tak prvá časť bude na Vianoce, teškajte sa (možno).
Btw, subscribe to PewdiePie.
A viete, prečo bol YouTube Rewind taká sračka?
Lebo čo tam bolo?
K-POP!
Hahhahahahahahahhahahahahahah
Ďalej, čo som robil tých 10 dní¿
Bol som v škole, zistil som, že zrušili umelecké odbory na iných školách (rip drevárka) a ostali už len 3 umelecké v celom prešovskom kraji. A v Košicikom iba jedna. Hah, rip.
Dúfam, že tu nikto z vás neplánoval ísť na umeleckú. Keď hej, tak kde¿
Asi preto bolo na našom DOD +-85 ľudí (áno, počítal som to), zatiaľ čo minulý rok ich bolo asi 25-30.
Jahve, už teraz je tých prvákov veľa a všetci hovoria, že sú ako šváby.
Fuj, ľudia.
Ďalej som zistil, že taká odporná korytnačka, čo ma učí etiku, ide minimálne na mesiac preč!<3
Ďalej, som si znova prečítal moju najobľúbenejšiu mangu Heaven Casta (odporúčam 10/10) a čítam Killing Stalking.
Jahve môj, nenávidím Buma.
Ale nebudem spoilerovať, hihi.
Ďalej som si písal s Jakubkom, čo je jediný človek, ku ktorému som milý.
Fajn, dojemné chvíľky skončili.
Pravdepodobne prepadnem z matiky, rip ja.
Včera som bol, nedobrovoľne, piecť medovníky.
Inak, nemáte odporučiť nejakú dobrú Dramione? Keďže Vianoce sa mi spájajú s Harrym Potterom (pre Češkov: Jindra Hrnčíř), tak by ste mi mohli dať nejaký tip.
A ďalšia vec, Kurt bol včera prvýkrát z nášho bytu. Zobrali sme ho totiž s nami piecť medovníky, lenže ja som sa o neho tak bál, že sa mu tam niečo stane, že som ho asi po polhodine zobral domov. Dal som mu jesť kapsičku a bol spokojný.
A teraz naspäť k škole, maľovali sme stoličky, vo dvojiciach. Dostal som 1 lol
Fine, posledná vec, mali sme figúru a takto to dopadlo:
Ani si neviete predstaviť, aké to bolo ťažké, keď sa stále hýbala, kecala a posúvala. No neskutočne som jej chcel prijebať.
No a ešte jedna figúra, tentokrát farebne:
Meh
Ok, už reálne končím, len mám poslednú otázku, nemáte niekto stiahnutú Kritu?
Čafileno