Fajn, keďže Kurt už je v pohode, môžeme tu rozprúdiť trochu tej drámy.
A keďže som- *hľadám príručku pre k-poperky o tom, čo napísať, keď niekto urazí ich fav autorky*:
-netalentovaný
-nemám čo robiť
-decko
-závidím
-nemôžem hateovať, cuz nie som tak slávny
-babka na trhu, čo rieši každú pičovinu (call me Giska~)
-iné kokotinyTak som sa teda rozhodol, že tu budeme prilievať trochu toho oleja do ohňa.
Iste viete, že existuje istá E🅱ika a tá tvorí... fanfikcie.
Nedávno som vám tu pridal screenshoty toho, ako istá dievčina napísala na jej profil správu, ktorá je celkom pravdivá.
Takto som našiel profily, do ktorých som sa zamilovať a mali by ste im dať follow.
S touto E🅱ikou sme už mali konflikt, keď som písal o k-pop ff celkovo. Preto už viem, čo za človeka to je a ako okolo seba chce vytvoriť auru perfektnosti (blokuje ľudí, čo jej napíšu niečo, čo sa jej nepáči...).
Ale dnes sa o nej nechcem baviť ani ju nijak extra komentovať, keďže my už žijeme v takej zvláštnej (relatívnej) symbióze. Chcem riešiť jej fans, nie ju.
No a takúto úroveň majú jej fans:
Určite sa tu objavia hate komentáre od takýchto dievčic, ale o to mi, ako inak, ide.
VEĎ SOM NEJAKÁ TÁ GISKA, NIE?
Inak, E🅱iku už ani neriešte, to už sme všetko poriešili.
No nič, ja sa s vami lúčim a idem sa zabávať na opušťaní sa od týchto dievčic.
Čafilokoky