Neviem, do akého životného bodu som to došiel, keďže pozerám 24/7 politické videá a žeriem len instantné polievky z Lidlu. A to pozerám aj české. Nič menej, ešte vám chcem oznámiť, že som ochorel.
A ani neviete, ako ma to serie. Keďže ja som chorý tak raz-dvakrát do roka. Na začiatku a na konci školského roka +-
Poďme ďalej, mali sme figúru (figurálne kreslenie) a kreslili sme moju spolužiačku uhlíkom. Uhlíkom. Ja a uhlík... Nikdy.
Preto to aj tak dopadlo xd
Uhlíkom som kreslil prvýkrát v živote, celkom rip.
Boha, to oko ma zajebáva neskutočne.
Ja sa tak teším, keď oni budú kresliť mňa.
Nicht menej, začal som mierne filozovať: rozumejú Češi Slovákom?
Popravde, idk.
O Čechoch ako takých, bude samostatná kapitola (to bude srandy kopec).
Pozeral som videá na yt a narazil som na video od Cynickej svine, kde sa Slovákom ospravedlňoval za to, že Babiš podal na Slovensku žalobu. Len tak pre dokreslenie: bolo to kvôli tomu, že Babiš bol v ŠTB a nechce si to priznať.
To však momentálne nie je podstatné.
A na tom videu bolo zaujímavé to, že hovoril po slovensky. A, nečakane, nehovoril nejak zle. Samozrejme, niekedy to vyslovil zvláštne, ale keď to porovnám s inými Čechmi, tak to bolo veľmi dobré.
A tak som si hľadal videá s tématikou: Češi hovoria po slovensky.
A bol som prekvapený, aké základy niektorí Češi nepoznajú.
Nemyslím si totiž, že slová ako: bábätko, bocian, strukoviny, bravčové, kŕdeľ či cintorín, boli nejaké neskutočne nepochopiteľné.
Schválne Češkovia, viete, čo tie slová znamenajú?
Ako možno viete, ja mám rodinu v Česku, konkrétne na Morave, a moja teta tam žije 50 rokov a stále vie dobre po slovensky. Preto mi prídu výhovorky niektorých Čechov o tom, že oni s ňou do styku neprichádzajú a bla, bla, bla, prídu nezmyselné. Ona slovenčinu počuje keď raz za dva roky príde na týždeň na Slovensko. A to už cez 50 rokov. Chápeme sa, však?
Ja som človek, ktorý ovláda viac jazykov, než väčšina ľudí. Viem slovensky, rusky, poľsky, česky, čiastočne anglicky a učím sa nórsky.
Preto myslím, že priemerný Čech, ktorý vie aspoň niečo anglicky, by mal mať slovenčinu v pohode zvládnutú. Lebo, ako... Vám tam musí dobre jebať, keď nezvládnete ovládať jazyk, ktorý je tomu vášmu najpodobnejší.
Dobre, vypísal som sa, teraz mi môžete proti argumentovať. A nechcem vidieť žiadne: slovenština.
Slovenčina.
Čafilo