Alarmı iğreç sesini duyan beynim de ağlama isteği oluştu. Niye bu kadar erken ? Niye ? Alarm hala çalıyordu. Bahriye buna daha fazla dayanamadı.
NİYE KAPAT MIYORSUN ŞU ALARAMI ?! diye bana söylenen bahriye'ye göz devirip kalktım.
komedinin üstümdeki çalar saati alıp kapatmak için üstüne rastgele vurdum. yatağımın ucunda açık duran sandığa fırlatıp, geri uzandım.hogwarts'a geleli daha iki hafta olmuştu ama ben sanki yıllardır burdaymışım gibi hissediyordum. kitaplardan tanıdığım karalterler benim için tam manasıyla aile olmaya başlıyordu. kitapların varlığı bile komik geliyordu. tabi bi de dersler vardı büyü öğretmelerinin öğrenciliği daha cazip kılacağını düşünürdüm. yanılmışım. hele iksir...çaba sarf etmeme bile gerek yoktu, öyle içten nefret ediyorduki benden slughorn.
ilk dersin iksir olduğunu hatırlayınca, yataktan kalkmak benim için on kat daha da zor olmuştu.
Oda arkadaşlarım çoktan hazırlanıp çıkmıştı. hızla hazırlanıp, kahvaltıyı boş vererek zindanlara indim. Hem uykumu alamadığım için midem bulanıyordu hem kahvaltı için büyük salona gidersem derse geç kalırdım.Sınıfa girince tek boş yerin Peter'ın yanı olduğunu görünce bana yer tutmayan arkadaşlarıma ve şansıma küfredip yanına oturdum. Tam zamanında yetişmiştim ben peter'ın yanına oturduktan 1 dakika sonra Slughorn derse girmişti.
" Ms. Potter ? Cevap bekliyoruz ? " diyen sesi ile kendime gelmiştim.
Ne kadar kendimi zorlarsam zorlayayım iki saniyeden fazla dediklerine odaklanamamıştım.
" Soruyu tekrar alabilir miyim profesör, tam olarak duyamadım da "
" Onun yerine dersi dinleme zahmeti gösteren birine sormalıyım belkide" sınıfa şöyle bi baktıktan sonra Lily söz verdi. Lily sorusunu cevapladıktan sonra tahtaya iksirin talimatlarını büyüyle yazdı.
30 saat çabanın sonunda tariftekine birebir uygun bir iksir hazırlamıştım. yanımdaki peter'ın tüm başarısızlığına rağmen. iksir tüplerine bi miktar iksir koyduktan sonra etiketleyip slughornun masasına götürdüm.
kazanı temizleme işini peter'a bırakıp dersin bitmesini beklemeye başladım. Herkes iyi kötü bitirmişti. sulughorn masasında dizili olan iksir şişelerine biraz baktıktan sonra iki tane aldı.
Lily ve severusun sırasının önünde durdu iksirin kusursuz olduğunu kendisininde ancak bu kadar iyi yapabileceğini söyledi. ve sıraların arasında yürümeye başladı." Ve tabi aranızda kendini adamayanlar var, iksiri ciddiye almayanlar, tıpkı bu şişenin sahibi gibi "
önümüzde durdu. gözümün içine bakıyordu.
" Benimle dalga mı geçiyorsunuz Bayan Potter " dedi buz gibi ifadeyle.
" Size bu benim yaptığımla aynı mı görünüyor"yaptığı iksir parlak turuncuydu, benimki ise peter yüzünden bir dakika fazla ateşin üstünde kalmıştı o yüzden rengi daha koyu bi turuncuydu. yeşil renkli iksir şişesine bakıp hafifçe gülümsedim.
" Özensizliğiniz için 5 puan" dedi cevabımı beklemeden ve sınıftan çıktı.
Çantamı aldım ve lily ile bitkibilim sınıfına doğru yürümeye başladım.
" Bana niye böyle davrandığıyla ilgili bi fikri olan var mı? İlk derste de böyleydi, napmış olabilirimki adama"
" Bilmiyorum Julie ama sen gözüne fazla batmaya çalış, puan kırmak için bahanesi olmasın"
" Ya tabi demesi kolay, nefes alsam yeter onun için "
🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍
" Gelmek istemediğine emin misin? "
bugün pazardı ve bizimkiler de dahil öğrencilerin büyük bi çoğunluğu lapa lapa yağan karın keyfini çıkarmak istiyordu. normalde olsa asla durmazdım ama parmağımı kaldırmaya dahi mecalim yoktu.
" Evet eminim, size iyi eğlenceleeer " dedim kapıda duran sirius'a.
başıyla onaylayıp, çıktı. Ben de kitabımı okumaya geri döndüm. Rüya alemi ve uyku ile ilgili bir kitaptı. Hogwarts'a geldikten bir kaç hafta sonra uyku problemi çekmeye başlamıştım. geceleri aniden uyanıyor ve ne yaparsam yapayım günlerce uyuyamıyordum. Lily ve süreyya ısrarla hastane kanadına gitmemi istesede, geçici olduğunu söyleyip gitmemiştim. ama işler yavaş yavaş çığrından çıkıyordu. O kadar yorgundumki iki saniyeden fazla hiç bir şeye odaklanamıyordum. Harfler yavaş yavaş bulanıklaştığında sertçe kitabı kapattım.
" Aradığı bulamadın mı? " diyerek salona giren remus'a kafamı olumsuz anlamda salladım.
elindeki sıcak çikolatalardan birini bana uzattıktan sonra şominenim karşısına oturdu.
" Hastane kanadına gitmemek konusunda ısrarcı mısın hala? "
" Artık değilim ama kılımı kıpırdatmaya bile halim yok " dedim kıkırdayarak.
getirdiği sıcak çikolatadan ufak bir yudum aldım.
" Çikolatanı iç birlikte gideriz."
" Sen de çok yorgun gözüküyorsun, uğraşma benimle. " keçen hafta dolunaydı. belli etmemye çalışsada ne kadar yorgun olduğu belliydi.
" Saçmalama iyim ben, bardağını bitir gidelim."
başımı sallayım peki anlamında sallayıp gülümsedim. getirdiği kupadan büyük bir yudum aldım.
Yarım saat sonra Hastane kanadıydaydım. Remus beni kapıda bekliyordu. Madam P. 15 dakika kadar beni muayyene etti.
" Uyku probleminin pek çok sebebi olabilir ama şuan için kesin bir şey söylemek güç. Geçici bi çözüm olarak uyku iksiri verieceğim ama mutlaka dediğim ölçüde kullan" Bi damla fazlası bile asla uyanmamana sebep olabilir.
başımla onu onayladım.arka tarafa gidip bir şişeyle geri döndü.
" Bu sene uzun süre yeter, 1 bardak suya bir damla "
Ayh salıyom bölümü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkiz ( James Potter )
FanfictionTam üç yıl geçmiş her şeyin üstünden. Tam üç yıl. Her şey nasılda ilk günkü gibi ama dalga geçercesine. Nasıl kandırmışlar ama bizi "zaman her şeyin ilacı" derken. Safça inanmışız biz de. Acının her an daha da katlanacağından habersiz. Sadece geçsi...