Ahoj všichni. Vítám vás u dnešního asku. Konkrétně tedy u asku na Chanyeola. Omlouvám se, že jsem vám o tom nedal vědět, ale i tak se o Chanym dozvíte určitě spoustu věcí. Teda aspoň doufám. Jdeme na to.
Vítám tě u nás Chany. Doufám, že se ti tu líbí a budeš tu na tu dobu spokojenej.
Já děkuju za pozvání. Jsem si na sto procent jistý, že spokojený budu.
Mám na tebe dnes spoustu otázek. Tak asi začneme ne? Kdy si přišel na to, že chceš být učitelem?
Už na základní škole, přibližně v sedmé třídě. V tu dobu mě neskutečně začala bavit škola a také mi to šlo.
Vsadím se, že si doučoval své spolužáky, že?
Je to tak, já říkáš. Doučoval jsem spoustu svých spolužáků, kteří po pár doučováních začali mít lepší známky.
Takže si šel za svým snem a to je dobře. Jo a když už jsme u té školy pověděl bys nám o tvým prvním vztahu? Čtenáře by to jistě zajímalo.
Nerad vzpomínám na svůj první vztah, ale dobrá. Můj první přítel mě podváděl a prakticky jsem pro něj byl jen hračka. Toť je ve zkratce popsaný můj první vztah.
To je mi líto. Chápu proč o tom nerad mluvíš. Jaký názor máš na Baeka?
Jen pozitivní. Miluju ho víc než cokoliv na světě, nikdy bych nebyl schopný mu ublížit, ani o něm říct jediné křivé slůvko.
To je dobře. Jak tě vůbec napadlo si ho adoptovat?
Ani nevím. Nechtěl jsem, aby skončil v dětském domově nebo zpět v rukou jeho otce, prakticky to byla první věc, která mě napadla.
Ty si prostě ochránce malého Baekhyuna. To mi připomíná. Co ta šikana? Trápí tě to?
Jistě, že trápí. Nechápu, jak někdo může šikanovat tak dokonalé stvoření, jako je Baekie.
To já také ne. Už na tebe mám poslední otázku. Jak myslíš, že bude reagovat celá škola, tvoji rodiče nebo kdokoliv jiný až zjistí, že jste spolu?
Pokud se to dozví ředitel, tak mě s největší pravděpodobností vyhodí. Rodiče budou zřejmě překvapení. A zbytek. Jak kteří lidé. Někteří to obejdou bez povšimnutí, druzí si možná budou ukazovat. Opravdu záleží na lidech a na tom, jací jsou.
Dobře. Děkujeme Chany.
Vím nic moc, ale snad jste si to užili. U další kapitoly ahoj :)
ČTEŠ
Puppy
FanfictionBaekhyun si myslel, že nástupem na novou školu skončí veškeré posměšky a ponižování, které ho doprovázely doposud. Že už je všemu konec. Jenže se mýlil. Má to ještě horší a jeho spolužáky nikdo nedrží dostatečně na uzdě. Přesto se zdá, že mu kdosi...