Zastavil jsem před školou a společně s Baekem vystoupil. Chytil jsem ho za ruku a táhl k ředitelně. Zaklepal jsem na dveře a po vyzvání vešel i s Baekiem za zády. ,,Dobrý den. Jen vám chci něco říct. Tady Baeka předevčírem jeho spolužáci shodili z mostu a já už nestrpím, jak se k mému Baekiemu chovají. Ano, správně. Já a Baekhyun spolu chodíme." Vše jsem ze sebe vypustil bez přemýšlení. Nedivil bych se, kdyby to nemělo hlavu ani patu, ale doufal jsem, že to bylo srozumitelně podané.
Ředitel moc dobře chápal. ,,Víte Chany vztah žáka a učitele je zakázán, ale byl bych proti sobě. Můj manžel je můj bývalí žák." řekl a nám spadla brada. ,,Přeji vám to. Můžete na škole zůstat." dodal s úsměvem.
,,Víte Chany, vztah žáka a učitele je zakázán, ale byl bych proti sobě. Můj manžel je můj bývalí žák." Čekal jsem vše, ale tohle ne. Pootevřel jsem ústa překvapením. ,,Přeji vám to. Můžete na škole zůstat." Usmál se na nás ředitel a já radostně Baeka objal.
,,Budu tě mít pořád na očích, jasný? A nehneš se ode mě ani na krok, rozumíš?" Zašeptal jsem a dal mu letmou pusu do vlasů.,,Ano Chany. Rozumím a souhlasím." řekl jsem a taky ho objal. ,,Miluju tě. Počkat. Kdy....kdy mám přijít do školy? Necítím se na to." řekl jsem smutně. Nemohu jít takhle do školy. Potřebuju klid jak říkal doktor. Odtáhli jsme se a já pohlédl na ředitele a po té na Chanyho.
,,Ano Chany. Rozumím a souhlasím." Odpověděl a též mě objal. ,,Miluju tě. Počkat. Kdy... kdy mám přijít do školy? Necítím se na to." Řekl smutně a odtáhl se. ,,Přijď, až se na to budeš cítit." Usmál se na Baekieho ředitel.
,,Mohl bych s ním zůstat doma, abych na něj dohlížel?" Zeptal jsem se a doufal, že mi to projde. Nechtěl jsem jej nechávat samotného.,,Ano. Vemte si placené volno. Já vám to ve třídě ohlídám a zjistím kdo mu to udělal. Teď už běžte." řekl ředitel a my kývli. Odešli jsme ze školy a šli jsme do auta. Vyjeli jsme a zamířili do školy. ,,Víš co? Pojedeme na týden pryč co ty na to? Někam k vodě třeba." řekl s úsměvem. ,,A kam?" zeptal jsem se.
Odešli jsme ze školy a nasedli do auta.
,,Víš co? Pojedeme na týden pryč, co ty na to? Někam k vodě třeba." Usmál jsem se a nespouštěl pohled ze silnice.
,,A kam?" Zeptal se a já zapřemýšlel.
,,Jeden můj kamarád má chatu u jezera. Mohl by ji nám na týden půjčit." Vzpomněl jsem si a krátce na Baekieho pohlédl. Sledoval mě a když si všiml, že jsem jeho pohled zaregistroval, zrudl.,,Tak jo a kdy vyrazíme? Mimochodem jak dopadla adopce?" zeptal jsem se. On najednou zesmutněl. Sklopil jsem pohled a zadrzoval slzy. ,,Nevyšlo to co?" zeptal jsem se ho smutně, ale on se začal smát. ,,Čemu se sakra směješ?" zeptal jsem se ho nechápavě.
,,Tak jo a kdy vyrazíme? Mimochodem jak dopadla adopce?" Zeptal se a já se rozhodl zahrát, že to nevyšlo. Zatvářil jsem se smutně. Sklopil pohled. ,,Nevyšlo to, co?" Zeptal se a já to nevydržel a musel jsem se začít smát. ,,Čemu se sajra směješ?" Zeptal se nechápavě. ,,Jsem fakt tak dobrej herec? Baekie, ta adopce vyšla, neboj." Zazubil jsem se na něj radostně, načež si on oddechl.
,,Tohle mi už neděj prosím." řekl jsem mu s úsměvem. ,,Jsem tak šťastný "tatínku" heh miláček zní líp." řekl jsem načež se on začal smát. Dojeli jsme domů, vystoupili a šli dovnitř. ,,Kdy tedy pojedem?" zeptal jsem se znovu.
Zastavil jsem před domem, vystoupili jsme z auta a šli dovnitř. ,,Kdy tedy pojedeme?" Zeptal se. ,,Zavolám tomu kamarádovi a domluvím se s ním. Ale hádám, že do tří dnů budeme moct vyjet." Objal jsem ho kolem pasu a krátce ho políbil. Vyzuli jsme si boty a zamířili do obýváku. ,,Jdu mu teda zavolat." Usmál jsem se na Baeka, který hledal nějaký film, na který bychom mohli koukat. Šel jsem do kuchyně a vytočil jeho číslo.
,,Mohlo by to být klidně dnes? Bylo by to lepší." houkl jsem na něj a pokračoval v hledání filmu. Nakonec jsem našel. Tom a jerry. No co? Mám to rád a on zřejmě taky. Aspoň si připomenu chvilky s mojí maminkou. Proč si pamatuju minulost ale posledních pár dní ne? Během přemýšlení jsem došel do ložnice a dal jsem dvd do přehrávače a zapnul jsem televizi. Svlékl jsem se do trenek, lehl si do postele a čekal jsem na Chanyho.
,,Chany, dlouho jsme se neslyšeli. Copak potřebuješ, příteli?" Ozval se hlas mého dlouholetého kamaráda.
,,Ahoj, hele. Chci tě o něco požádat. Byla by možnost si ode dneška na celý týden vypůjčit tvoji chatu u jezera?" Zeptal jsem se. ,,Samozřejmě, pro mého nejlepšího kamaráda cokoliv." Zasmál se a já s ním. ,,Děkuju, Jooheone." Opřel jsem se o linku. ,,Za málo. Jinak, kde jsou klíče víš, ne?" Zeptal se. ,,Jasně." Odpověděl jsem.
,,Fajn. Tak si to užij, ať už jedeš s kýmkoliv. Pak mi dej vědět, ano?" Jen jsem nad ním zavrtěl hlavou. ,,Dám, neboj. Zatím." Rozloučil jsem se s ním a ukončil hovor. Rozešel jsem se do mé a Baekovi ložnice. A měl jsem co dělat, abych se udržel, když jsem ho viděl jen v boxerkách. ,,Takže... můžeme jet už dneska." Lehl jsem si k němu a usmál se.,,Super. Tak pojedeme k večeru? Mimochodem vybral jsem Toma a Jerryho. Doufám, že ho máš rád." řekl jsem a doufal v kladnou odpověď. Vysvlékl jsem ho a přikryl nás on na mě překvapeně hleděl. ,,Přeci tu nebudeš ležet oblečenej ne?" zeptal jsem se ho. Objal jsem ho, natiskl se na něj a položil si hlavu na jeho hruď. Čekal jsem až to pustí.
Začal mě svlékat a já na něj jen nechápavě hleděl. Přikryl nás. ,,Přeci tu nebudeš ležet oblečenej, ne?" Zeptal se, objal mě a položil si hlavu na moji hruď. Sáhl jsem po ovládači a pustil to. Toma a Jerryho jsem měl moc rád.
Celou dobu jsme se spolu smáli dokud se naše oči nesetkali. V jeho očích jsem se neskutečně ztrácel. Přibližovali jsme se k sobě. Nakonec jsme své rty spoji a Chany na mě nalehl. Byl to krásný polibek. Polibek s emocemi, s citama toho druhého, ale hlavně něžný. ,,Miluju tě můj učiteli." řekl jsem do polibku. ,,Já tebe taky štěňátko." odpověděl a dál jsme se líbali. Poté přešel ke krku.
Smáli jsme se. Naše pohledy se střetly. Cítil jsem se, jakoby mi koukal přímo do duše. Spojili jsme naše rty, načež jsem na něj nalehl. Dával jsem do toho veškeré emoce. ,,Miluju tě můj učiteli." Zamumlal do polibku a já se mírně pousmál. Mírně jsem se odtáhl.
,,Já tebe taky štěňátko." Odpověděl jsem a znovu ho políbil. Když jsem se nabažil jeho rtů, začal jsem se věnovat jeho krčku.Začal mi na krku dělat značky. Vzdychal jsem mu do ucha a on po chvíli přešel na mé bříško. Zanechává na něm polibky a vlhkou cestičku. ,,Cha-ny." zavzdychal jsem. A já myslel, že tohle uděláme až na té chatě. Těšil jsem se, že jí pokřtíme.
Začal jsem na jeho krku tvořit značky. Jeho vzdychy pro mě byly něco tak krásného. Mohl bych vzdychajícího Baeka poslouchat 24/7. Přešel jsem na jeho bříško, na které jsem pokládal lehké polibky a vytvářel na něm i vlhkou cestičku. ,,Cha-ny." Zavzdychal a mě jakoby se v tu chvíli zatočil svět. Znělo to od něj neskutečně krásně. Položil jsem dlaně na jeho boky a lehce zatahal za lem boxerek. Koukl jsem mu do očí. ,,Mohu?" Zeptal jsem se s otázkou v očích.
,,A-no." řekl jsem mu a čekal jsem. Můj kamarád byl v pozoru a dožadoval se pozornosti. On mi stáhl boxerky. Když jsem se chtěl zvednout, abych mu je sundal tak mě zastavil. Nechápavě jsem na něj hleděl. On mě položil a sám se zvedl a šel ke skříni. Vytáhl dva šátky a šel zpátky ke mě. Jedním mi svázal ruce k posteli a druhým mi zavázal oči. ,,Tohle si užiješ. Musíme oslavit tu adopci. Stavil jsem se v jednom sex shopu a pár věcí tam koupil zlato." zašeptal a já se zachvěl. Zvedl se a někam odešel.
ČTEŠ
Puppy
FanfictionBaekhyun si myslel, že nástupem na novou školu skončí veškeré posměšky a ponižování, které ho doprovázely doposud. Že už je všemu konec. Jenže se mýlil. Má to ještě horší a jeho spolužáky nikdo nedrží dostatečně na uzdě. Přesto se zdá, že mu kdosi...