Zvedl jsem se z postele a došel pro věci, které jsem měl předem připravené. Nejdřív jsem se rozhodl využít horký vosk. Zapálil jsem svíčku, jejíž vůně se začala linout pokojem a sedl si k Baekiemu. Dal jsem svíčku nad jeho hruď a nakapal na ni pár kapek vosku. Při dopadu první kapky se prohl v zádech a hlasitě vzdychl. Pak jsem se svíčkou pohnul nad jeho bříško. Nahlas vzdychal a snažil se ruce z šátku osvobodit. Pořád jsem na jeho hruď a břicho kapal vosk. Druhou volnou rukou jsem hladil jeho stehna. Svíčku jsem sfoukl a odložil na noční stolek vedle postele. Nehty jsem začal sloupávat vosk. Kousek po kousku, dokud na jeho bezchybném těle nezbyl ani jediný. Každou chvíli jsem po jeho těle toužil víc a víc. Vzal jsem do ruky bičík a nepatrně jím přejel po Baekově bříšku, načež zalapal po dechu. Párkrát jsem ho praštil po stehnech a do boků, ale ne moc, abych mu neublížil. Lehce se třásl, ale vzdychal. ,,Kdyby ti bylo cokoliv nepříjemné, řekni mi to a já přestanu." Šeptl jsem mu do ucha a on kývl. Usmál jsem se a kousl ho do krku. Znovu jsem se zvedl a šel do kuchyně pro led, se kterým jsem se poté vrátil zpět k mému štěněti. Vyloupl jsem jednu kostičku a přejížděl jí po Baekieho těle, dokud se zcela nerozpustila. Rty měl pootevřené a zrychleně dýchal. Líbilo se mu to.
Neviděl jsem nic, ale naplno jsem si to užíval i tak. Nejdřív vosk, pak bičík a teď led. Nepřetržitě jsem vzdychal a chvěl se rozkoší. Byla to neuvěřitelná slast. Je mi 15 a zažívám věci mládeži nepřístupné. Líbí se mi to. Moc se mi to líbí. Z myšlení mě vytrhl čin, který udělal. Utáhl mi šátek na rukách pevněji, políbil mě na rty a začal osahávat mé tělo. Líbilo se mi to a moc. Najednou mi, ale nasadil něco na mého kamaráda a zmáčkl ho. Z plných plic jsem vzdychl. Jsem v háji. Nasadil mi erekční kroužek. Teď se neudělám dokud mi ho nesundá. Sakra! Aniž bych to zaregistroval, tak do mě strčil něco kulatého. Začal mě lechtat a já se smál a kroutil. Smích mě, ale přešel ve chvíli, kdy se aktivovali vibrace a já začal vzdychat jako o život. Venušiny kuličky. Co bude pak? Vibrátor? ,,Cha-ny...achhh..Cha-ach-ny." zavzdychal jsem.
Utáhl jsem šátek u jeho rukou pevněji a políbil ho na rty. Poté jsem začal osahávat jeho perfektní tělo. Zkoumal jsem ho dlaněmi do sebemenších detailů, milimetr po milimetru. Natáhl jsem se ke stolku a vzal z něj erekční kroužek, který jsem mu nasadil. Strčil jsem do něj venušiny kuličky a začal ho šimrat po celém těle. Smál se a kroutil, dokud se ovšem nezapli vibrace. To začal vzdychat na celé kolo jak smyslu zbavený. Ještě že jsem nebydlel v bytě, protože by nás za toto sousedi asi zabili. ,,Cha-ny...achhh.. Cha-ach-ny." Zavzdychal a já měl pocit, že umřu. Znělo to od něj tak krásně, když vzdychal mé jméno.
Kuličky po chvíli vyndal a nahradil je vibrátorem. Na jedem příraz ho do mě zarazil až po kořen a bez slitování zapl maximální vibrace. Vzdychal jsem a dýchal jako o život. ,,Cha-mmmm-ny." vzdychl jsem. Tohle mučení mě zabije. Zemřu na předávkování slasti. Bože ať už přestane. Chci se udělat a mít ho v sobě.
Vypnul jsem vibrace a vytáhl z něj kuličky. Nahradil jsem je vibrátorem, kterým jsem do něj přirazil až po kořen a zapl největší možné vibrace. Pokoj vyplňovaly Baekieho vzdychy plné slasti a přerývané dýchání. Už jsem si ho chtěl tak moc vzít. Toužil jsem po něm až neskutečným způsobem. Všiml jsem si, jak začal zatínat nehty do svých dlaní. Vibrace jsem vypnul a vibrátor z něj vytáhl. Roztáhl jsem mu nohy od sebe a vměstnal se mezi ně.
,,Vraž ho do mně. Prosím Da-ddy chci se udělat. Nech mě pro-sím." řekl jsem mu udýchaně. Najednou do mě prutce vnikl a já vykřikl slastí. ,,Bože j-o." vzdychl jsem. On začal přirážet a já vzdychal na celý dům. On zrychlil a já vzdychal jeho jméno stále dokola.
ČTEŠ
Puppy
FanfictionBaekhyun si myslel, že nástupem na novou školu skončí veškeré posměšky a ponižování, které ho doprovázely doposud. Že už je všemu konec. Jenže se mýlil. Má to ještě horší a jeho spolužáky nikdo nedrží dostatečně na uzdě. Přesto se zdá, že mu kdosi...