3.0

5.6K 298 58
                                    

Yaklaşık bir saattir kütüphanedeydik ve ben ne çözdüğüm teste odaklanabiliyordum ne de Kardelen'in söylediklerine. Merakım her şeyin üstüne çıkmayı o kadar iyi başarıyordu ki elimde kalem, beynimde sorular gelmesini bekliyordum. Derin bir nefes alıp kalemimi bıraktım. Sıkılmıştım.

"Gelmeyecek galiba," dedim.

"Geleceğim dediyse gelecektir merak etme." Çözdüğü sorudan kafasını kaldırmadan konuştuğunda kafasına vurup dikkatini iyice dağıttım. Kötü bir arkadaştım.

"Gelmeyecek," dedim bir kere daha.

"Gelecek," dedi.

"Gelsin o zaman. Meraktan kafayı yiyeceğim." Omuz silkip test kitabına döndüğü sırada masanın üstündeki telefonum titredi.

Bilinmeyen Numara: Geldim canımın içi.

Bilinmeyen Numara: Arkana bak.

Mesajları okuduğumda nefes alamadığımı hissettim. Heyecandan hareket edemiyordum. Kardelen arkamda bir yere bakıp gülümsediğinde başımı çevirdim.

Tuna?

Gözlerimiz buluştuğunda gülüşünü büyütüp yanımıza doğru yürümeye başladı. Geldiğimizden beri kıpırdamaktan asla rahat oturamadığım yerde başım omzumun üstünde kalmıştım. Yalan söylemişti.

"Yudum," dedi aramızdaki mesafeyi bir adım daha atıp azaltırken. Oturduğum yerden yavaşça ayağa kalktığımda yanımıza gelmişti.

"Yalan söyledin." Kelimeler ağzımdan fısıltı halinde çıkarken kandırılmış hissediyordum. Bana kendini arkdaşı olarak tanıtmıştı.

"Özür dilerim elimde değildi. Zamanı değildi ve ben Gökhan çağırınca reddemediğim için yalan söylemek zorunda kaldım."

"Şimdi ne oldu da zamanı geldi ki?"

"Bugün," dedi "Seninle tanışmamızın ikinci yılı. Bugün konuşmaya başlamamızın üçüncü ayı. Bazı şeyler özel olsun istemiştim amacım seni kırmak değildi."

Omuz silktim. "Kırdın ama."

"Yudum be-" cümlesini bitirmesine izin vermedim. Bir yanım onu çok iyi anlıyordu ama diğer yanım kırgınlığını bastıramıyordu.

"Lütfen Tuna. Benim biraz düşünmem lazım." Bir şey söylemesini beklemeden çantamı alıp kütüphaneden ayrıldım. Ben böyle hayal etmemiştim.

🐾

Selam. Son zamanlarda pek iyi günler geçirmiyorum, bölümü yazmaya çalışsam bile ruh halim bölümü yazmama izin vermedi. Böyle planlamamıştım, her şey güzel ilerleyecekti ama galiba düşük moralim yüzünden böyle bir şey ortaya çıktı. Böylesi daha iyi oldu sanki ha?

Sizi seviyorum umarım okulunuz güzel başlamıştır❤❤

Sandığımdan Daha Güzelsin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin