Zza drzwi wyłoniła się Halyna. Zdziwiwienie na jej twarzy było zatrważające, gdy dostrzegła tą scenę.
- Lolitka!!! Już kufa do mnie bo doskonale wiesz co się stanie!
- Nie nie możesz! Ona nic nie zrobiła! - powiedział kręcąc ze głowa w zakłopotaniu, Malik.
- Owszem mogę! A teraz chodź!
- DZIUNIA NIE JETEŚ MOJIM SZEFEM! - krzyknęła Lolitka capslookiem.
- Nie! Nie! Nie! - krzyknął Zayn.
Dziewczyna pociągnięta za brak pełen ugryzień Tomlinsona udała się za swoją matką patrząc w oczy koloru soczystego stolca wydalonego po zjedzeniu kilograma fasolki po bretońsku Halyny, oczy Zayna.
- Jeszcze tu wrócę! - krzyknęła - wrócę! - wyciągnęła rękę by dotknąć jego laski.... eghmm to znaczy lalki...
Gdy doszły, Halyna z jej menopałzową miną oznajmiła:
- Powiedziałam to tak robię...
- Nie! Nie możesz rozumiesz! Po prostu nie! - przerwała.*Chwila grozy* *zbliżenie na twarz Halyny*
- Nie będę już robić... - wzięła głęboki oddech - Kotlecików mielonych z ziemniaczkami i sosym grzybowym knorr! Nigdy więcej! NIGDY! - Halyna powoli opadła z sił. Tak jak by sama się zjabała wypowiadając te słowa.
*MINUTA CISZY KUFA*
- Ty niedobra... ty kobieto... BEZ OKRESU kobieto!
Na twarzy kobiety zagościła złość jakiej świat nie wiedział. Żaden krwotok tego nie przebił... Jej kurek został zakręcony, a kotlecik mielony z ziemniaczkami i sosem grzybowym knorr już tego nie zmieni...
***
Taa... trochę mnie nie było i ominęłam rocznicę... Hm nie wiem jak się tłumaczyć...
Nie ważne... w każdym razie mam ogrobną nadzieję że rozdzialiki będą pojawiać się częściej i będą jak w pierwszej części, bo jak na razie zeszła ze mnie para debilizmu jakim kierowałam swoje życie przez ostatnie dwa lata, ale trzeba to naprawić... może w przyszłości udostępnię wam niespodziankę o której pisałam, dzieło mojego życia o mrocznej własności proboszcza, warto będzie to zobaczyć... kto widział ten wie. Ryje mózg bardziej od tego...Pa pa moje pierdolniki od zboczonych kontaktów (:
CZYTASZ
Mroczna własność proboszcza 2
UmorismoPierwsza część na profilu niax_x Gdy pewnego dnia policjanci zastają puste więzienie, a najgorsi przestępcy są na wolności świat ogarnia strach. Proboszcz Louis Tomlinson oraz ksiądz Niall Horan wracają do Nowego Sącza, gdzie zastają nowe osoby i n...