Lolitka przechadzała się po kościele. Jej oczy wszędzie widziały obrazy hipopotamów. Czasami miała tego dosyć, w szczególności, z powodu jej zabaw z księdzem. W swoim pokoju miał ich zdecydowanie za dużo. Zmierzała do jego salonu na plebanii. Podekscytowana a równocześnie znudzona salami z czosnkiem, okraszane cebulką, które matka Halyna kazała jej jeść by chłopcy się do niej nie zbliżali. Chociaż dziewczyna dalej nie wiedziała co miało by to dać.
- Witaj kartofelku - rzekł ksiądz patrząc na dziewczynę z pedofilską miną. Odziedziczył ja po swoim mistrzu, który wszystkiego go nauczył. Był on cudownym człowiekiem, lecz Zayn zdradził go i to przesądziło o jego losie na wieki... Nazywał się ten koleżka co od zawsze w Nowym Sączu mieszkał Louis Tomlinson.
- Dzisiaj też to zrobimy? - zapytała podgryzając wargę.
- Tak moja droga...
Robili to często. Czasami Malik porosił ją o to zbyt często, nawet dwa, trzy razy dziennie iks de. Halyna dalej myślała, że jej córka nigdy tego nie robiła. Gdyby się dowiedział, że jej jedyne dziecko robi to z księdzem w wieku 16 lat, załamała by się i już nigdy nie robiła kotlecików mielonych z sosem grzybowym Knorr... tfu to znaczy Kamis oczywiście! Lol...
- Śmierdzisz kiełbasą... ale mnie to podnieca... - wypowiedział te słowa ksiądz.
Usiedli na łóżku wciąż wlepiając w siebie wzrok. Lolitka zdjęła seksownym ruchem bluzę, a Zayn rozpiął sutannę pod którą znajdowała się czarna bluzka z krótkim rękawkiem okrywająca umięśnione ciało pokryte licznymi tatuażami. Tylko dziewczyna o nich wiedziała. Znała jego przeszłość i myśli. Byli dla siebie stworzeni. Ksiądz wyciągną rękę do szafeczki przy jego łożu. I podał rzecz Lolitce. Pewnie domyślacie się co mogło to być...
Była to.....
Lalka Barbie.
Zayn uwielbiał popijać herbatkę wraz ze swoimi zabaweczkami. Uznawał dziewczynę za piękną dużo laleczkę, dlatego tak bardzo lubił spędzać z nią czas...
Bawiąc się tak nagle zobaczyli jak drzwi z hukiem się otwierają. A zza nich wyłania się z ciemności niczym z odbytu Sexmasterki....
***Przerwa na reklamy***
I na koniec programu niespodzianka...
10h usypiającego dźwięku suszarki już teraz w promocyjnej cenie!!!!
Kup teraz a dostanie gratis wszystkie reklamy z Polsatu!!!!
Spiesz się taka okazja może się nigdy nie powtórzyć!
Bo jak nie to kurwa znajdę się i kurwa zajebie! Rozszarpuje i wtóruje flaki! Utopie i spale!!! Tak że będziesz czuć mokry ogień kurwa!!!! Spaleeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!! A wcześniej powiem że kurwa jestem z tobą w ciąży i na koniec się jeszcze postrzelę po czym zamknę w pierdolonej celi i kurwa powiem że to dziecko wcale nie jest twoje!!!!! Rozumiesz spale cię DILLON!!!!
Tfu to znaczy nie nie.... nieważne
CZYTASZ
Mroczna własność proboszcza 2
MizahPierwsza część na profilu niax_x Gdy pewnego dnia policjanci zastają puste więzienie, a najgorsi przestępcy są na wolności świat ogarnia strach. Proboszcz Louis Tomlinson oraz ksiądz Niall Horan wracają do Nowego Sącza, gdzie zastają nowe osoby i n...