-3-

397 21 13
                                    

Zil çalınca acele ile içeri girdik. Sınıfa girip sırama oturdum. Telefonumu çıkarıp mesaj bölümünü açtım.

Kime: Sevgilim

Hey, ders ne?

Yan yanayız biliyorsun değil mi? Öğretmen de yok yani.

Böyle daha eğlenceli ve sen mahvettin -,- Şimdi, ders ne?

Matematik ama işlemeyiz bence :/

Umarım… :D

Mesajı attıktan sonra kafamı kaldırdım ve Justin’e baktım. Sırasında yan oturmuş telefonuna bakıyordu. Herhalde mesajın gelmesini bekliyordu. Bir anda telefonunun titreşimi ile kendine geldi. Mesajı okuyunca dişlerini öne çıkararak gülümsemeye başladı. Kafasını kaldırdığında göz göze geldik. Onu izlediğimi fark edince daha da bir güldü. Onu böyle görmeye bayılıyorum. Hep mutlu olsun o. Hep gülsün. Hep bana o sevgi dolu kahverengi gözlerle baksın. Ona transa girmişçesine bakmaya devam ediyordum. Bir anda yüzündeki gülümsemesi söndü ve kafasını arkasına çevirip çevresine bakındı. Çevresinde hiçbir şey olmadığını fark edince telefonuna geri döndü. Parmaklarını oynatmasından bir şeyler yazdığını fark ettim ama sadece yere doğru bakan yüzüne odaklanmıştım.  Bir anda elimdeki telefon titredi. Adeta yerimde zıpladım.

Nereye bakıyorsun sen? O_o

Ne? Hiç.

Duvara yani? Çok saçma. -_- Nereye bakıyordun?

Um, sn.

Saniye ne alaka?

Mesaj paketin ne zaman bitiyor senin? Bu ne böyle ya, ne çok mesaj varmış…

Uf, geveleme de söyle.

Of, sana bakıyordum.

E, tamam da ne var bunda utanacak? :D

Anlamazsın.

Triplere de bak… xd

Xd? Gerçekten mi? :(

“Günaydın çocuklar!” dedi içeri giren matematik öğretmeni.

“Selena kızım sen rahatsız olma mesajlaşmaya devam et…”

İğneleyici ses tonu ile trip atması sonucunda hemen telefonu sıranın altına bıraktım ve ayağa kalktım.

“Sağ ol!” diye bağırdık herkes ayağa kalkınca.

“Oturun…” çantasını masaya bıraktı ve bilgisayarını çıkardı.

Gönderen: Sevgilim

Selena kızım sen hiç rahatsız olma… :D

Mesajı okuduktan sonra Justin’e döndüm ve tehditkâr ayrıca da ölümcül bir bakış attım. Bir süre sonra öğretmen konuşmaya devam etti.

 “Evet, bugün yeni bir okul yılı başladı. Yeni öğretmenler yeni arkadaşlar… Yeni dersler, daha zor dersler! Bu yüzden artık daha sıkı çalışmanız gerekiyor. Tabii bazılarımız; bırak sıkı çalışmayı, ders kitabını okula getirmiyor bile!” Bir süre duraksadı. Ben de bu arayı kullanarak Justin’e mesaj attım.

Kime: Sevgilim

Hey, sana diyor. :D

Öğretmen devam etti. “Değil mi Justin?”

Dumb A Love Story (Austin Mahone - Selena Gomez)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin