9. rész

1.6K 52 2
                                    

Betti mosolyogva elterült az ágyon és várta, hogy rávessem magam. Én nem is várakoztattam sokáig. Finoman megmarkoltam a melleit és masszíroztam őket. Betti nyakához hajoltam és erősen szívni kezdtem.

- Au! Ez egy kicsit fájt! - mondta Betti.

- Ne haragudj!

Puszilgattam a combja belső részét. Betti becsukta a szemét és sóhajtott. Félénken és kicsit határozatlanul belenyaltam Betti puncijába. Csiklóját lágyan szívni kezdtem, mire ő hangos sóhajt engedett ki a száján. Én körbe-körbe nyaltam a csiklóját és szívogattam. Betti egyre hangosabban nyögdécselt. Ettől felbátorodtam és gyorsítottam a tempón, majd hüvelyét is feltérképeztem a nyelvemmel. Betti belemarkolt a lepedőbe és nagyokat nyögött, izmai megfeszültek, majd egy remegés kíséretében elélvezett. Izmai elernyedtek és levegőért kapkodott.

- Ez elképesztő volt! - mondta zihálva.

- Örülök, hogy élvezted - mondtam pajzánul mosolyogva.

- És tényleg ez volt az első szexuális élményed? - kérdezte.

- Igen - feleltem.

- Tehetséges vagy.

Elmosolyodtam, majd fölé hajoltam és megcsókoltam. Az ő csókja mindig olyan édes és lágy. Imádom a csókjait. Betakaróztunk és átöleltük egymást.

- Csinálunk egy szelfit? - kérdezte Betti.

- Most? - kérdeztem vissza csodálkozva.

- Igen.

- Hát oké, csináljunk. Szex utáni szelfi.

Erre mindketten hangosan nevettünk. Betti felvette a telefonját a mellette lévő éjjeliszekrényről, betakaróztunk úgy, hogy a mellünk ne látszódjon és csináltunk pár közös képet.

- Kiteszem az egyiket instagramra - jelentette ki.

- Oké.

- Szerintem ezt rakom ki - mutatta felém a telefonját.

- Ó, ezen látszik a kiszívott nyakad is - mondtam nevetve.

- És milyen szöveget írjak hozzá? - kérdezte.

- Szex után - mondtam vigyorogva.

- Na már kitettem. Nézd meg! Megjelöltetek rajta.

Én is a kezembe vettem a telefonom, megnyitottam az intsagramot és beadta a közös képünket.

- Ez tényleg jó kép lett - állapítottam meg.

- Nézd meg mit írtam hozzá! - mondta nevetve Betti.

- After szex - olvastam fel hangosan.

Egyszerre felnevettünk.

- Hát te hülye vagy! - kiabáltam.

Betti beletúrt a hajamba és mélyen a szemembe nézett.

- Annyira gyönyörű vagy - mondta.

- Tőled nem gyönyörűbb.

Egymás karjai közt aludtunk el.

Másnap reggel én ébredtem fel előbb. Betti még békésen aludt mellettem. Megint a kezembe vettem a telefonomat. Láttam, hogy üzenetet kaptam Szerénától. Megnyitottam.

"Remélem élvezted tegnap este a szexet Bettivel."

Egy darabig gondolkodtam, hogy válaszoljak-e. Végül arra jutottam, hogy visszaírok.

"Igen, nagyon élveztük."

Szeréna azonnal megnyitotta és gépelt.

"Velem jobban élvezted volna."

Erre nyeltem egy nagyot és nem tudtam ezt az üzenetet hova tenni. Végül ezt írtam:

"Ne legyél ebben ilyen biztos."

Azonnal érkezett a válasz:

"Csak képzeld el, hogy a puncidba nyalok és máris beindulsz."

Hirtelen érezni kezdtem, hogy a puncim elkezdett lüktetni és nedvesedni. Felizgultam Szeréna üzenetére, de csak ennyit válaszoltam:

"Hagyd abba."

A válasza ez volt:

"Csak nem benedvesedtél?"

Erre már nem válaszoltam. Letettem a telefont és kezemmel finoman simogatni kezdtem a nemi szervemet. Benyúltam a hüvelyembe. Nagyon nedves voltam. Két ujjammal ujjazni kezdtem magam. Nem szerettem volna, hogy Betti felébredjen a tevékenységemre. Igyekeztem minél gyorsabban elintézni. Egyre vadabbul ujjaztam magam és végig Szeréna járt a fejemben. Miután elértem az orgazmust és sikerült megnyugodnom, elkezdtem bűntudatot érezni. Hiszen itt van mellettem egy lány, aki tényleg szeret engem és számomra sem közömbös. Tegnap este szexeltünk és én pár perccel ezelőtt egy másik lányra maszturbáltam. Szörnyen éreztem magam.

Szerelem a pályán Where stories live. Discover now