14. rész

1.1K 41 1
                                    

Mindketten felöltöztünk és kijöttünk a zuhanyzóból. Szeréna megölelt és adott egy puszit az arcomra.

- Szeretlek szerelmem! - mondta.

- Én is szeretlek!

- Ma tölthetnénk együtt egy romantikus estét - ajánlotta fel Szeréna.

- Ez egy nagyon jó ötlet!

- Gyere át hozzám ma este!

- Oké. Átmegyek - helyeseltem.

Kisétáltunk az öltözőből és kezeinket összekulcsolva hagytuk el a focipályát. Szeréna elkísért hazáig. Az ajtónk előtt megálltunk. Szeréna puszit adott a homlokomra.

- Este találkozunk - mondta.

Bólintottam.

A nap további részében kitakarítottam, majd lefeküdtem pihenni. Este hétkor elindultam Szerénához. Amikor odaértem megnyomtam a csengőt. Szeréna kinyitotta az ajtót. Besétáltam.

- Szia szerelmem! - üdvözölt és puszit adott a számra.

- Nagyon szeretlek - mondtam.

- Gyere!

Ekkor vettem észre, hogy a lakásban szinte teljes a sötétség. Szeréna az ebédlőbe vezetett. Az asztal közepén egy gyertya világított. Az asztal két végén tányérok voltak.

- Készítettem egy gyertyafényes vacsorát kettőnknek - mondta Szeréna.

- Hűha!

- Foglalj helyet!

Leültem az egyik székre. Szeréna elvette előlem a tányért és szedett bele ételt, majd a saját tányérjába is.

- Kérsz pezsgőt is? - kérdezte.

- Igen.

Elővett két pezsgőspoharat és öntött bele pezsgőt. Megettük a vacsorát, majd koccintottunk.

- Nézz le a földre és kövesd a rózsákat! - mondta Szeréna.

Lenéztem a földre. Rózsaszirmok voltak leszórva a padlóra. Követtem a szirmokat. Szeréna szobájának ajtaja előtt elfogytak a szirmok.

- Nyisd ki az ajtót! - szólalt meg a hátam mögül Szeréna.

Kinyitottam az ajtót. Szeréna ágyán piros rózsaszirmokból volt kirakva egy nagy szív. Egy kis gyertya világította be a szobát, mely az éjjeliszekrényen állt. A padló tele volt szórva rózsaszirmokkal. A szememből kicsordultak a könnyek.

- Ez csodálatos! - mondtam.

Szeréna közelebb lépett hozzám és letörölte a könnyeimet, majd megcsókolt.

- Szeretlek - suttogta.

- Én is.

Kigombolta az ingemet és ledobta a padlóra. Levette a pólóját, ami szintén a szobája padlóján kötött ki. Végül minden egyes ruhadarabunktól megszabadultunk. Lassan bedőltünk az ágyba. Éreztem Szeréna testének melegét és az érintésétől végigfutott a testemen egy kellemes bizsergés. Melleimet masszírozta, majd a hasamra apró puszikat adott. Finoman simogatta a combomat, majd a nemi szervemet.

- Annyira gyönyörű vagy! - dícsért meg Szeréna.

- Tőled nem gyönyörűbb - mondtam és beletúrtam hosszú hajába.

Szeréna belenyalt a nemi szervembe, amitől én hangosan felsóhajtottam. Lassan és finoman nyalta körbe-körbe a csiklómat. Én becsukott szemmel élveztem a kényeztetését. Belemarkoltam a lepedőbe és hangosan nyögdécseltem. Kis idő múlva elértem a csúcsot. Az orgazmusba minden porcikám beleremegett.

- Ez fantasztikus volt! - mondtam.

- Igazán? - kérdezte Szeréna.

Bólogattam. Szeréna fölémhajolt és megcsókolta az ajkaimat.

Szerelem a pályán Where stories live. Discover now