Betti felajánlotta, hogy hazakísér, azonban én visszautasítottam az ajánlatát. Egyedül szerettem volna lenni. Elbúcsúztam Bettitől, és elindultam haza. Az úton végig azon kattogott az agyam, amiket Betti a tudomásomra adott.
Miután hazaértem, bezárkóztam a szobámba. Zenét hallgattam, majd megnéztem egy filmet. Körülbelül a film felénél elaludtam. Másnap reggel ébredés után megnéztem a telefonomon, hogy írt-e valaki. Betti írt, hogy van-e kedvem elmenni vele egy koncertre. Semmi hangulatom nem volt hozzá, de jobb program, mint itthon ülni és szomorkodni, így igent mondtam. Bekaptam pár falatot, majd elkezdtem készülődni. A hajam lófarokba kötöttem, majd felhúztam egy fekete rövidnadrágot és egy fekete toppot. A lábamra pedig egy fekete tornacipőt húztam, melynek fűzői pirosak voltak, majd a fejemre helyeztem egy baseball sapkát. Bettivel úgy beszéltük meg, hogy a főtéren találkozunk. Mikor odaértem, Betti már ott volt, és messziről integetett.
- Szia! - köszönt.
- Szia! - köszöntem vissza mosolyogva.
Betti szorosan magához ölelt, majd elindultunk a színpad felé. Egyre hangosabban hallottam a dübörgő zenét. A szabadtéri színpad előtt rengeteg ember állt. Az énekes már a színpadon volt és énekelt.
- Menjünk közelebb a színpadhoz! - kiabálta a fülembe Betti.
Bólintottam. Megfogta a kezem, és elindult a színpad felé. Rengeteg embert kerültünk ki, mire sikerült az első sorba érnünk.
- Kezeket a magasba! Sikítás! - kiabálta az énekes a mikrofonba, mire mindenki felemelte a kezét és egy nagyot sikított.
Mikor oldalra pillantottam, felfigyeltem egy hosszú, göndör, fekete hajú lányra, aki jobb kezével átkarolta a mellette lévő lány nyakát, majd megcsókolta. Szeréna volt az és az új barátnője. A szívem rögtön a torkomba ugrott. Reméltem, hogy ő nem fog észrevenni, de amint erre gondoltam, azonnal rám nézett, mintha olvasott volna a gondolataimban. Pár másodpercig mélyen a szemembe nézett, miközben szája a barátnője ajkaira tapadt. Elkaptam a tekintetem. Inkább elővettem a telefonom és videóztam a koncertet. Éreztem, hogy Szeréna engem néz. Betti mellettem ugrált és sikítozott. Abbahagytam a videózást, majd megbökdöstem Betti vállát. Mikor rám nézett, hirtelen megcsókoltam, és mélyen Szeréna szemébe néztem. Láttam az arcán a meglepettséget. A koncert további részében nem vette fel velem a szemkontaktust, sőt kerülte a tekintetem. Tudtam, hogy megbántottam, de nekem is fájt, hogy mással láttam.
ESTÁS LEYENDO
Szerelem a pályán
RomanceA történet főszereplője Elena, aki szerelmes lesz egy focista lányba. Jó szórakozást hozzá! :)