Másnap reggel Vilma hozta be a reggelit.
- Hogy érzed magad? - kérdezte.
- Már sokkal jobban - feleltem.
- Ennek örülök - mondta mosolyogva és megsimogatta a vállam.
Jól esett az érintése.
- Később még benézek - mondta.
- Rendben - mondtam mosolyogva.
Megettem a reggelimet, majd újságot olvastam. Bejött az orvosom.
- Hogy érzed magad? - kérdezte.
- Már sokkal jobban - feleltem mosolyogva.
- Ezt örömmel hallom. Három nap múlva hazamehetsz.
- Valóban? - kérdeztem boldogan.
- Igen, de előtte benézek hozzád.
- Rendben.
- Én most megyek. Viszlát!
- Viszlát!
Olvasgattam még egy kicsit az újságot, böngésztem az internetet az okostelefonomon, majd felkeltem az ágyamból és a nővérszobába indultam. Mikor az ajtó elé értem bekopogtam.
- Tessék! - hallottam az ajtó mögül.
Benyitottam.
- Hello! - köszöntem.
- Szia! - köszönt fülig érő mosollyal Vilma.
- Képzeld azt mondta az orvosom, hogy három nap múlva hazamehetek.
- Örülsz, hogy hazamehetsz? - kérdezte.
- Igen. Bár hiányozni fog egy-két dolog...
- Mégis mi hiányozhat egy kórházból? Az emberek örülnek, ha végre hazamehetnek innen.
- Mondjuk te...
- Én? - kérdezte meglepetten.
- Nos, igen...
- Miért?
- Megkedveltelek - feleltem mosolyogva.
- Ez kedves tőled.
- Tényleg így van - mondtam és közelebb léptem Vilmához.
A számat nézte, én pedig még egy lépéssel közelebb mentem. Hirtelen megfogta a derekamat, magához rántott és megcsókolt. A csókja lágy volt és érzéki. Az íróasztalnak döntöttem, ő pedig beletúrt a hajamba, majd megsimogatta a nyakamat. Benyúltam a pólója alá és a hasát simogattam, majd feljebb haladtam és megmarkoltam a jobb mellét. Vilma kigombolta a nadrágomat és a bugyimon keresztül izgatta a nemi szervemet, majd benyúlt a bugyimba és ujjazni kezdett. Megszakítottam a csókunkat, behunytam a szemem és sóhajtoztam.
- Nagyon jól csinálod - mondtam.
Vilma elmosolyodott, majd a nyakamat csókolgatta, közben egyre gyorsabban ujjazott. Éreztem, hogy már nagyon közel van az orgazmus. Nagyokat sóhajtoztam, majd egy nagy remegés kíséretében elélveztem.
- Ez fantasztikus volt!
- Örülök, hogy élvezted - mondta pajzánul mosolyogva Vilma.
Az íróasztalra fektettem és gyorsan megszabadítottam a ruháitól. Melleit simogattam, majd a számba vettem és szívogattam. Számmal lejjebb araszoltam és a hasát puszilgattam. Még lejjebb haladtam és jó mélyen belenyaltam a puncijába. Az érzéstől nagyot sóhajtott. Csiklójával játszottam körkörös mozdulatokkal, majd jó erősen megszívtam.
- Ah, a kurva életbe! - kiabálta.
- Pszt! A végén még meghallja valaki - próbáltam csitítani.
- Igazad van - mondta.
Tovább folytattam a kényeztetését. Nyelvemmel még beljebb furakodtam a puncijába. Nagyokat sóhajtozott, majd egy remegés kíséretében elélvezett. Megfogta az arcomat, magához húzott és megcsókolt.
- Köszönöm a remek kórházi ellátást - mondtam perverzül mosolyogva.
- Remélem elégedett voltál a munkámmal - mondta Vilma nevetve, közben pedig mélyen a szemeimbe nézett.
Újra megcsókoltam. Befurakodtam nyelvemmel a szájába. Nyelveink összeértek és táncot jártak.
- Holnap elhagyhatom a kórházat - momdtam.
- Nos, akkor remélem, hogy élvezted az utolsó éjszakát...
- De még mennyire.
Felöltöztünk. Adtam egy puszit Vilma arcára.
- Vigyázz magadra! - mondta.
- Te is.
Kisétáltam az ajtón és visszafeküdtem a kórházi ágyamba. Pár perc sem kellett és már el is nyomott az álom.
Másnap korán felébredtem. Kimentem a mosdóba, majd visszafeküdtem. Délelőtt tíz óra körül jött az orvosom, a háta mögött pedig Vilma.
- Jó napot! Van egy remek hírem az Ön számára.
- És mi lenne az? - kérdeztem.
- Ma már biztosan elhagyhatja a kórházat.
- Ennek nagyon örülök.
- Remélem jól aludt az éjszaka.
- Ó, remekül - mondtam és rámosolygtam Vilmára.
- Ezt örömmel hallom. Én most elbúcsozom és minden jót kívánok.
- Köszönöm szépen doktor úr. Én is minden jót kívánok.
Vilma és a doktor elhagyták a szobát. Megkerestem a telefonom és felhívtam anyát.
- Szia anya! Hazamehetek!
- Szia drágám! Máris ülünk apáddal az autóba és elmegyünk érted.
- Rendben. Puszi.
Összepakoltam a cuccaimat és vártam a szüleimet. Szerencsére nem kellett sokat várnom.
- Szia kicsim! - kiabálta édesanyám és megölelt, majd egy puszit adott az arcomra.
Édesapám megfogta a bőröndömet és lecipelte a kocsihoz. Mi anyuval mögötte sétáltunk. Apa berakta a csomagtartóba a cuccaimat és végre elindultunk haza. Alig vártam, hogy újra a saját ágyamban hajthassam álomra a fejem. Mikor a házunk elé értünk kiszálltam az autóból és a csomagtartóhoz mentem, hogy kiemeljem a bőröndöt.
- Ne emelj! Majd én viszem - szólt rá apa.
Arrébb álltam és kiemelte a csomagtartóból. Felvitte a szobámba.
- Köszönöm apu!
- Nincs mit kincsem - mondta és egy puszit nyomott az arcomra.
- Szeretnék pihenni egy kicsit. Nem gond?
- Dehogy! Éppen ellenkezőleg. Most sok pihenésre van szükséged - mondta és kisétált a szobámból.
Elővettem a telefonom és felhívtam Bettit.
- Szia! - köszönt.
- Szia! Azért hívtalak, mert ma engedtek haza a kórházból és szeretnék beszélni veled.
- Rendben. Mondhatod.
- Nem telefonon keresztül szeretném elmondani, hanem személyesen.
- Értem. És mikor szeretnél találkozni?
- Ma áttudsz jönni? - kérdeztem.
- Rendben. Csak délután öt óra körül tudok menni. Jöttek hozzánk rokonok látogatóba és bunkóság lenne felpattanni és itthagyni őket. Ritkán látogatnak el hozzánk.
- Megértem. Délután várlak.
Izgatott lettem és reméltem, hogy eltudom mondani Bettinek mit érzek iránta. És abban is reménykedtem, hogy visszafogad azokután, hogy dobtam őt...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Szerelem a pályán
RomanceA történet főszereplője Elena, aki szerelmes lesz egy focista lányba. Jó szórakozást hozzá! :)