13. rész

1.4K 49 1
                                    

Délután 4-kor valóban lementem a focipályára, ahogy Szerénának megígértem. Ő már ott volt. Átkaroltam a nyakát, ő pedig egy puszit adott az arcomra. Leültünk a lelátóra. Összekulcsoltuk a kezeinket, a vállára hajtottam a fejem és beszélgettünk. Később megjelentek a csapattársai, tehát Betti is. Kellemetlenül éreztem magam Betti jelentléte miatt. A fejem levettem Szeréna válláról és csak néztem magam elé. Szeréna adott egy puszit a homlokomra, majd bement a többiekkel az öltözőbe. Pár perccel később az edző is megérkezett.

- Jó napot uram! - köszöntem illedelmesen.

- Szia! A lányok? - kérdezte.

- Az öltözöben vannak - feleltem.

Bólintott. Az edzésen szinte végig Szerénát néztem. Néha összeakadt a tekintetem Bettivel. Olyankor elkaptam a fejem és rosszul éreztem magam. Szégyeltem, amit Bettivel tettem, de az érzéseimnek nem tudok parancsolni. A szívemre hallgattam és Szerénát választottam. Tudom, hogy rosszul esik neki, de én csak a szívemet követtem.

Az edzés után a lányok ismét az öltözőbe mentek. Én továbbra is a lelátón ültem és Szerénát vártam. Már szinte mindenki kijött csak Szeréna volt bent. Vártam még egy kicsit, de mivel még mindig nem jött így én is bementem az öltözőbe.

- Szeréna! - kiabáltam, amikor kinyitottam az ajtót.

- A zuhanyzóban vagyok. Gyere be!

Benyitottam a zuhanyzóba, ahol Szeréna éppen zuhanyzott. Tátva maradt a szám.

- Csukd be a szád édesem! Még a végén belerepül egy légy - mondta nevetve.

- Ne haragudj!

- Csak vicc volt. Gyere, vetkőzz le és csatlakozz hozzám!

Vetkőzni kezdtem. Amikor minden ruhadarabomtól megszabadultam én is csatlakoztam Szerénához. Beléptem mellé a zuhanyzóba és megcsókoltam. Átkarolta a nyakamat és közelebb húzott magához. Finoman megsimogatta a melleimet, majd a keze egyre lejjebb kalandozott. Tenyerével simogatta a nemi szervem én pedig felsóhajtottam. Két ujját bedugta a hüvelyembe és finoman mozgatni kezdte. Megszakítottam a csókunkat, fejemet a vállára hajtottam és hangosan sóhajtoztam. Gyorsított a tempón. Annyira élveztem, hogy úgy éreztem elájulok.

- Minden rendben édesem? - kérdezte Szeréna.

- Igen, minden rendben. Nagyon élvezem, amit csinálsz.

- Ennek örülök - mondta Szeréna mosolyogva.

- Úgy érzem, hogy mindjárt elájulok az élvezettől... Alig birom megtartani magam...

- Ne aggódj! Kapaszkodj belém! Nem fogsz elesni. Bízz bennem!

Szerénába kapaszkodtam és hangosan nyögdécseltem.

- Élvezed? - kérdezte.

- Áh nagyon - feleltem.

Szeréna még gyorsabban és intenzívebben ujjazott. Én már szinte kiabáltam az élvezettől. Hirtelen végigfutott a testemen az orgazmus.

- Ez brutálisan jó volt...

Szeréna huncutul a szemembe nézett és mosolygott. Én a nyakához hajoltam és szívni kezdtem. Felsóhajtott. Egyre lejjebb haladtam a számmal. A melleit is kényeztettem. A hasát is csókolgattam, majd leguggoltam és nyelvemmel a nemi szervébe hatoltam. Csiklóját körbe-körbe nyaltam. Ő hangosan nyögdécselt. Nyelvemmel hüvelyébe furakodtam és mozgatni kezdtem. Szeréna egy remegés kíséretében elélvezett.

- Fantasztikus vagy - mondta levegőért kapkodva és megcsókolt, majd a hajamba túrt.

- Szeretlek Szeréna.

- Én is szeretlek.

Szerelem a pályán Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang