"Artık kesinleşmişti... Üniversiteyi bitirmiştim ama hala bir iş sahibi değildim. Tek çözüm kız kardeşimin yanına dönüp bir iş aramaya başlamaktı. Yıllar önce anne babamızı kaybetmiştik. Onlardan bana kalansa tıp okuyan kardeşimdi. Hem onu hem de memleketimi çok özlemiştim."
"Ertesi sabah ilk işim uçak bileti almak oldu. Kardeşimin, yanına gidecegimden haberi bile yoktu. Supriz yapmak istemiştim ona... Uçuşum saat 8 gibiydi ama ben önceden gittim. Sanırım dönmek için sabırsızlanıyordum. Ekran resmimde olan kardeşimle fotoğraflarımıza baktım. Çok güzel ve kibar bir kızdı. Acaba hala öyle miydi?"
"Aradan birkaç saat geçmiş ve memleketime dönmüştüm. Çok heyecanlıydım. Acaba kardeşim hala aynı yerde mi kalıyordu? Böyle olmasını umut ediyordum. Telefonuma gelen mesajla irkildim. Telefonumu çıkarıp mesajı okumaya başlamıştım. Bankadan gelen mesajlardan biriydi..."
"Bir yandan okumaya bir yandan da yürümeye çalışıyordum. Tam o sırada bir adamla çarpıştım. Kim olduğuna bakmak istedim. Benim boylarımdave gerçekten yakışıklı bir adamdı. Suratı asık gibiydi. Bir süre bakıstık. Sonrasında Bana önüne bak dedi ve bavulunu alıp çekip gitti... yanımdan geçerken kokusunu aldım. Muazzamdı, beni bir anda huzurlu bir sahile götürdü."
"O bir erkekti. Ve benim böyle şeyler düşünmem garipti. Kendi kendime "baksana Jungkook,o ukala bir adam sadece" dedim..."
•Biraz yürüdükten sonra;
"Sonunda kardeşimin evine gelebilmiştim. Heyecanla kapıyı çaldım. Kapı açılınca beni iki sevimli göz ve güzel kesim bir kahkül karşıladı... kardeşim hiç değişmemişti. Beni görünce 'abi' deyip üzerime atladı. O da beni özlemişti. "
"Bütün akşam ayrıyken neler yaptığımızı, neden buraya geldiğimi konuştuk. Sonrasında saat geç olunca kardeşim bana bir yatak hazırladı. Gerçekten rahat gözüküyordu. Pijamalarımı giymek için bavulumu açtım. Ve o an şok yaşadım. Bu bavul bana ait değildi... başka birinindi! 'Bu nasıl olur' diye düşünürken bavulumu yolda çarpıştığım ve benim gibi mavi bavulu olan adamla karıştırmamak için dua ettim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIŞ BAVUL||VKOOK||
Romance"İşsiz ve parasız kalan zavallı Kook yıllardır görüşmediği kardeşinin yanına döner. Ve artık bir iş bulması gerektiğini anlar. O iş ararken iş onu bulur. Çünkü kafa kafaya çarpıştıktan sonra bavullarını karıştırdığı yakışıklı ve şirket sahibi Kim Ta...