••BÖLÜM 4••

266 17 20
                                    

Konuşma;
Tae= demek buradasın. Sanırım heyecanlısındır. Hazırsan ilk iş gününe başlayalım.
Jk= umarım her şey iyi geçer!
Tae=geçer tabi... Ah bu arada tanışalım mi?
Jk=Ah tabi... ben Jeon Jungkook... siz?
Tae=Kim taehyung... Hazırsan şirkete geçelim.
Jk= hazırım...
Şirkete giderken;
Jk= bay taehyung?
Tae=Bana tae diyebilirsin.
Jk=Ah tabi. Tae... Neden şirkete yürümeyi tercih ediyoruz?
Tae=çünkü sabah sporunu yapmazsan kasların eriyebilir.
-Jungkook;
"Nasıl yani? Kaslarıma mi bakmıştı? Peki acaba sadece kaslarıma mı? Ben bunları düşünürken etrafta gezen tonlarca kızın taeye baktığını gördüm. Buna sinir olmuştum. Neden böyle bakarlardı ki?
-Tae;
"Onla yürürken onu izlemek istiyordum. Ama yanlış anlayabilirdi. Bu yüzden önüme bakmakla yetindim... şirkete sonunda gelmiştik. Onu daha iyi izleyebilmek için hemen yan odama yerleştirdim. Bi yandan çalışıyorlar bi yandan gözlerimi ondan alamıyordum. Bazen önündeki sıkıcı kağıtlara bakıyor bazen ise onun yakışıklı suratına... bir şeylerin büyüdüğünü hissediyordum. Peki nasıl olurdu?!... çalışmaktan oldukça sıkıldım ve Bay Jeon'a söyleyip dışarı çıkmaya karar verdik."
-Jungkook;
"Tae ile beraber dışarı çıkmıştık. Benimle gezmek istediğini söylemişti. Olamaz sanırım bu bir rüyaydı. Bir yandan etraftaki onu süzen kızları bir yandan da asaletini izliyordum."
Konusma;
Tae=nereye gitmek istersin?
Jk=Ah bilmiyorum. Siz seçin isterseniz...
Tae=peki o zaman lunaparka gitmeye ne dersin?
Jk=biraz çocuksu değil mi?
Tae=Ah şey istersen senin istediğin yere gidelim...
Jk= şaka yapıyorum. Lunaparklara bayılırım.(tıpkı sana bayıldığım gibi tae...)
Birkaç saat sonra;
-Jungkook;
"Lunaparkta çocuklar gibi eğlenmiştik. Hayatımın en güzel günü olabilirdi. Şimdi ise saat geç olmuştu. Fakat ben ondan ayrılmak istemiyordum. Hem de hiç...
Konusma;
Tae=Ah sana bir şey diyebilir miyim?
Jk=tabi...
Tae=istersen bu akşam bize gidelim... şey için ahh... Beni koruman için yani!
Jk=Ah olur tabiki...
Jungkook;
"İnanamıyordum onların evinde kalacaktık. Neden bu kadar çabuk kabuk ettim ki? Biraz utanmış hissettim. Ama sevincim utanmışlıgımı bastırdı... Aradan kısa süre sonra eve geldik. İlk işim kardeşime durumu açıklamak oldu. Beni fazla merak etmemeliydi. Eve girince tae üstünü değiştirip geleceğine söyledi. Benim üst kattaki sinema salonuna gitmemi söyledi. O da gerçekten çok büyüktü ve kocaman bir televizyonu vardı. Üstünü değiştirip gelen tae üzerine aşırı yapışan bir pijama giymişti. Tüm hatları ortadaydı. Hem de hepsi..."
Tae;
"Üstüme en rahat ettiğim pijamamı giyip onun yanına gittim. Oturmuş ve beni bekliyor gibi bir hali vardı. Beraber film izlemeye karar verdik. Hangi filmi izleyeceğimizi bulmuştum. +21 sınırı olan bir filmdi... Filmi izlerken gerçekten heyecanlandım. Öyle sahneler vardı ki onun üzerine atlamak istedim. Sanırım ona ihtiyacım vardı. Hem de her zaman... gözlerimi ondan ayıramıyordum. Film bitince onu kendi yatağımda yatırırken ben obur yatakta yatacaktım. Onunla aynı odada kalacaktık. Hâlâ nedenini anlamasamda bu beni heyecanlandırıyordu..."
jungkook;
"Tae uyumuştu. Ben ise tüm akşam onu izledim. Her bir yüz hattını ezberleyene kadar izledim onu... kısursuzlukla eşdeğerdi... daha önce ilk defa böyle hissetmiştim. İyice düşündüm ve nedenini anladim... Sanırım ben yakışıklı ve tatlı patronuma aşık olmuştum... paniklemiş hissediyorum!!"

YANLIŞ BAVUL||VKOOK||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin