••BÖLÜM 2••

371 26 5
                                    

-Tae;
"Yine her günkü gibi uyanmıştım. Şirketle olan son toplantım bitince Kore'ye şirketimin başına geri dönecektim. Akşam 8'deki uçuşum vardı. Sıkıcı hayatımdaki en neşeli şey  uçak yolculukları olabilirdi."
Yorucu bir uçak yolculuktan sonra;
"Sonunda tekrar koredeydim. Yağmur yağıyordu. Ve ben yağmurda yürümeyi çok sevdiğim için şoförü gönderip eve yürümeye basladim. Gökyüzüne, yağmura bakıyordum. Tam o sırada biriyle çarpıştım. Başım acıyordu. Bavullarımız yere düşmüştü. Yüzümü kaldırıp kim olduğuna baktım. Yağmurdan tişörtü üstüne yapışmış ve kasları belli olan bir adamdı. Cidden yakışıklıydı. Afallamam geçtikten sonra 'dikkat etsene' dedim ve bavulu alıp yürümeye devam ettim. Eve vardığımda kendimi garip hissediyordum. Aklımda az önce çarpıştığım adam vardı? Ama neden?"
Jungkook;
"Bavulun asıl sahibi ile iletişime geçmek için bavulu karıştırdım. Belki bir şey bulurum diye düşünürken içinden bir kartvizit cıktı. Kartvizit, bir oyun şirketine aitti. Hem de benim en sevdiğim oyunun şirketine... Numarayı aradım ve sekreter ile karşılaştım. Sekretere bir bavul buldugumu ve içinden onların numarasının çıktığını söyledim. O da bana yarın şirkete gelirsem konsabilecegimizi söyledi. Belki de bavulun sahibi şirketten biriydi!?"
•Ertesi sabah;
"Ertesi sabah kız kardeşimle güzel bir kahvaltı yaptık ve sonra şirkete gitmek için hazırlandım. Umarım bavulun sahibini bulabilirim..."
-Tae;
"Şirkete gitmek için hazırlandıktan sonra soforumle beraber şirkete doğru yol aldık. Kapalı alanları sevemesem de şirketimi seviyordum.
İçeri girdim. Doğruca odama gidecektim. Tam o sırada sekretere bağıran bavullu bir adam gördüm. Yanlarına gittim. Ve karşılaştığım manzara beni şok etti. Bu dün çarpıştığım adamdı!?!?"

YANLIŞ BAVUL||VKOOK||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin