••BÖLÜM 3••

335 21 19
                                    

Tae;
"Yavaş ve sakin ses tonumla 'hey neden bağırıyorsunuz şirketimiz böyle bir yer değil' dedim. Bir an bile gözlerimi ondan ayırmadım.
Jungkook;
"Bu gerçekten de çarpıştığım çocuktu. Peki nasıl burada karşılaşmıştık? Kafam iyice karışmıştı. Bavulun asıl sahibinin o olduğunu düşündüğüm için ona 'bavulumu sanırım dün sizin ile karıştırdım ve değiştirmek için de buraya geldim. Bavulun asıl sahibi siz misiniz?"
Tae;
"Ses tonu çok güzeldi ve beni delirtiyordu. Ne yaşıyordum ben? Sorduğu soruyu duydum ve ona 'demek bavulun sahibi sensin' dedim. Utandığını hissettim. Ve bu cazibesini arttırıyordu. 'Şoförüme diyim ve bavulu evden getirsin siz de isterseniz odamda bekleyin' dedim. Şöför umarım biraz geç kalırdı çünkü onu daha çok süzmek istiyordum...
Jungkook;
"Bu teklifi kabul ettim ve yavaşça odasına gittik. Odasındaki resimlerden anladığım kadarıyla bu sirketin sahibi kendisiydi. Gerçekten patron koltuğu ona çok yakışıyordu beni cezbediyordu. Ah ne diyordum ben böyle!"
Konuşma;
Tae= buraya nereden geldin?
Jk=aslında başka bir yerde okuyordum fakat sonrasında issiz kaldım ve kardeşimin yanına döndüm.
Tae;
"İşi yoktu ve benim bir korumaya ihtiyacım vardı. Kaslı kolları ile beni koruyabilecegini hissettim ve ona 'istersen bizim burda işe baslayabilirsin benim bir korumaya ihtiyacım var. Maaşını da ne kadar istersen yaparım..."
Konuşma;
Jk=Ah aslında bu gerçekten mükemmel bir teklif... çok isterim...
Tae=O zaman yarın ise başlayabilirsin. Ah ama sanırım demeyi unuttum korumam olarak beni suikastlara karşı koruman için evime de gelmen gerekecek.
Jk=Ah ben bilmiyorum. Zorunlu mu?
Tae=evet öyle...
Jk=tamam o zaman kabul...
Jungkook;
"Onun evine gitmek mi? Bu inanılmazdı. Beynim neden evine gidesin diyor kalbim ise kutlamalar yapıyordu. Ve ben sanırım kalbimi dinlemek istiyordum."
Tae;
"Aslında evime kadar gelmesine gerek yoktu. Ama ben onun bana yakın olmasını istiyordum... her an. Bu yüzden ona teklifi yaptım ve o da kabul etti. Neden yaptığımı bilmiyorum. Ama bundan zevk alacağımı biliyorum... Peki ama neden?"
Ertesi gün;
-Jungkook;
"Güzelce hazırlanmış ve ilk iş günüme hazırdım. Her zaman ki gibi kardeşimle vedalastım. Ve 'patronumun' bana verdiği adrese gitmeye basladim. Evin aslında o kadar uzak olmadığını ama gerçekten mükemmel bir yer olduğuna karar verdim. Kapıyı bir hizmetli açtı. Ona yeni koruma olduğumu ve patronumun nerde olduğunu sordum. Adını bile sormayı unutmuştum. Ne kadar aptalım!!?? Hizmetli patronun aşağıdaki sağdan ilk odada olduğunu söyledi. Odaya girdim. Patronum içerde spor yapıyordu. Hem de üstsüz. Terlemeye basladim. Kendimi delirmiş hissediyordum ve üzerine atlamak istiyordum. 'Ama sadece ben geldim ilk iş günüm için hazırım' demekle yetindim..."

YANLIŞ BAVUL||VKOOK||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin