•Tae;
"Yaklaşık iki yıldır görmediğim sevgilim geri gelmişti. Ve jungkook tüm olanları görmüştü. Yüzünüzdeki ağır mutsuzluğu görünce bizi kıskandığını anladim. Çünkü o da beni seviyordu. Artık buna emindim... sevgilimle akşam bizim evde konuşacak ve ondan ayrılacaktım. Çünkü benim kalbim kookie'ye aitti. Ne yapıyorsun tarzında konuştuk sonrasında ise ben tam esas konuya gelecektim. Fakat o beni bir anda öptü. Ne yapacagimi bilemedim. Onunla öpüşmek istemiyordum ama onu itemiyordum da... uzun süre öpüştük sonra bana asla ayrılmayalım diyince ne yapacagimi bilemeyip sadece yere baktım. Sanırım ayrılma telifi işi şimdilik iptal oldu..."
•Jungkook;
"Tüm dünyam yıkıldı. Onun sadece bana ait olduğunu düşünürken onun ise bir sevgilisi vardı. Ukala ve çirkin bir kızdı hem de...tamam belki birazcık güzel olabilir. Ama tae öyle kızlardan hoşlanmazdı bile... şimdilik tek yapacağım şey yarını beklemekti.
•Ertesi sabah Jk ve ve Tae;
Tae=günaydın...
Jk=gunaydın=/
Tae=Bugün biraz tripli falan misin?
Jk=yo bu benim normal halim. Neyse içeri girelim mi Bay Kim Taehyung?
Tae=sana Bana öyle sesle- ah tamam girelim...=(
•Tae;
"Bana trip atıyordu çünkü beni kıskanıyor deliler gibi seviyordu. Ama karar vermiştim. Bu akşam ona aşkımı itiraf edeceğim. Ve eminim o da kabul edecek. Şimdi ise baş belası sevgilimi arayıp ondan ayrılmam gerekiyor..... sonunda bu işte bitti. Şu lanet kızdan ayrıldım. Artık tamamen kook a ait olacağım."
•Bir iş günü daha biterken;
Jk= iyi geceler bay kim taehyung!
Tae=hey nereye gidiyorsun hani bizim eve gidecektik.
Jk=siz belki sevgilinizle kalmak istersiniz. Başka zaman diyelim...
•Jungkook;
"Tam arkamı dönüp gidecektim ki beni kolumdan tuttu. Ve kendine çekti. Aramızda sadece bir dudak mesafesi vardı. Dudaklarına deliler gibi saldırmak istiyordum. Ama yapamıyordum. Ama istiyordum... gözlerimizi birbirimizden ayırmadan tamı tamına 34 saniye boyunca bakıstık. Sanki 34 saniyelik bir cennetti gözleri... o sırada sessizliği bozmalıydım. Obur türlü dayanamayıp dudaklarına yapışacaktım.
•konusma;
Jk=bakın sevgiliniz rahatsız olabilir bu yuzde-
Tae=Ah benim sevgilim değil biz ayrıldık onla. Anladın mı Kookie♡?
Jk=(*Ne kookie mi?) Ah tabiki anladim taetae...
Tae=Ah bu gerçekten gülünç bir isim=) neyse eve geçelim mi artık?
Jk=Ah olur tabi?
Jungkook;
"Bu inanılmazdı. Sevdiğim adam da beni seviyordu. Yani tabi en azından sevgisilinden ayrıldığı için ben böyle düşünüyordum. Hayali bile güzel..."
Tae=biraz eğlenmek ister misin?
Jungkook=ne anlamda?
Tae=(pis gülüş=))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIŞ BAVUL||VKOOK||
Romance"İşsiz ve parasız kalan zavallı Kook yıllardır görüşmediği kardeşinin yanına döner. Ve artık bir iş bulması gerektiğini anlar. O iş ararken iş onu bulur. Çünkü kafa kafaya çarpıştıktan sonra bavullarını karıştırdığı yakışıklı ve şirket sahibi Kim Ta...