Tekrar şirkete geldikten sonra;
Jungkook:
"Yine şirketteydik ve ben yine sevgilimi izliyordum. Artık birbirimize sevgilim diye hitap ediyorduk. Ve bu cidden mükemmeldi. Daha önce onu izlerken ona sadece bakmakla yetinirdim. Şimdi ise odasına girip dudaklarına yapışabilmek çok güzeldi. Her zaman ki gibi canım sıkılıyordu. Ben de tuvalete gitmeye karar verdim. Neden böyle bir karara vardığımı bilmiyordum."
"Tuvalete gittikten sonra içeriye benden sonra bir çocuk daha girdi. Sarı saçları ve pürüssüz bir teni vardı. Hoş bir çocuktu ama benim Tae'm kadar olamazdı..."
"Yanıma geldi ve bana adımı sordu. Neden sorduğunu bilmesem de adımı yine de söyledim. Ben ona sorduğumda ise o da bana adının Jimin olduğunu söyledi. Daha sonra neden sorduğunu kafamda sürekli düşünerek tuvaletten ayrıldım. "
Jimin:
"Ah sanırım o mükemmeldi. Uzun süredir onla şirkette karşılaşıyordum. Nede olsa ben de bu şirketteydim. Ama bu sefer ona adını sorabilmek beni çok heyecanlandırdı. Eğer benim solo bir kpop idolu oldugumu öğrense eminim şaşırırdı. Ama daha çok az popüler olduğum için beni tanımaması normaldi. Tek bir sorun vardı. Bir süredir onu takip ediyordum ve şiretin ceo'su taehyung-shi ile aşk yaşadığını biliyordum. Fakat bu aşkın benden sonra ne kadar sürebileceği değişecek gibiydi...(bad boy ekdlsls)"
O sırada tae ve jungkook;
Tae=nerelerdeydin seni aradım ama göremedim.
Kook=Ah ben şey... tuvaletteydim nerede olabilirim ki zaten?
*o sırada jimin tuvaletten çıkar ve jungkook jimini göstererek...
Kook=hey a şey şu çocuğu tanıyor musun?
Tae=Ah evet şirketimiz sponsorudur. Kendisi idol. Yaklaşık 1 2 yıl içinde sesiyle korenin en popülerlerinden olacak. Ve cidden bad boy biridir. Serseri ukala ve yakışıklı... Neden sordun?
Kook=merak...
Tae=Ah anladım tamam. Neyse bu akşam kesinlikle bende buluşuyoruz değil mi? Seni özledim... özlüyorum hem de her saniye.
Kook=Ah isterdim. Ama kardeşimi çok aksattım. Yarın akşama ne dersin?
*Tae nin suratı düşer.*
Kook=hadi ama böyle yapma. Seni sevdiğimi biliyorsun anlayışlı olmalısın...
*jungkook tae nin boynuna ve ardından dudağına tahrik edici bir öpücük kondurur.
Tae=Ah tamam sanırım kardeşinle takılman ona iyi gelecektir. Haklisin. Yarın akşam görüşürüz.
Jungkook;
"Son cümleyi tahrik edici bir biçimde söyledikten sonra yanımdan ayrılan tae odasına gitti ve ben de mesaim bittiği için eve gidecektim. Fakat o da ne? Kapı da yine jimin vardı. Onu görmemiş gibi yapıp yanından gitmeye çalıştım. Fakat o beni görmüştü. Beni kolumdan çekip durdurdu.
Jimin ve Jungkook;
Jimin= Ah şey ben...
Jungkook=Sen???
Jimin=biraz takılmaya ne dersin ben seni iyi bir sevgili ah şey arkadaş olarak gördüm. Ne dersin?
Jungkook=kardeşim Beni evde bekliyor ah başka zaman olsa?
Jimin=cidden ihtiyacım var. Senin gibi biriyle takılmaya...
Jungkook;
"Normalde böyle bir şeyi kabul etmem. Ama sanırım onun gibi biriyle takılmaya benim de ihtiyacım vardı. Bad boy insnlarla fazla karşılaşmıyordum.
Ve ardından teklifini kabul ettim ve beni bir yere götüreceğini söyledi. Sanırım artık kendimi ona teslim etmeliydim..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIŞ BAVUL||VKOOK||
Romance"İşsiz ve parasız kalan zavallı Kook yıllardır görüşmediği kardeşinin yanına döner. Ve artık bir iş bulması gerektiğini anlar. O iş ararken iş onu bulur. Çünkü kafa kafaya çarpıştıktan sonra bavullarını karıştırdığı yakışıklı ve şirket sahibi Kim Ta...