<<BÖLÜM 11>>

118 10 2
                                    

6 ay sonra...

Taehyung'un sesinden;
"6 ay sonra ilk kez koreye dönmüştüm. Her ne kadar fazla istemesem de işim dolayısıyla bir kolum daima buraya bağlıydı. Ayrıca Jungkook'la burda yasadıklarımız buraya gelmek istemememin bir diger nedeniydi. Fakat yine de gelmiştim işte. Şimdi ise işe gidiyordum. Şirkette beni bekleyen onca iş vardı. Nede olsa altı aydır yoktum çalışanlar neler yaptı merak ediyordum ama en çokta bay Jeon'u... "
" şöförümü çağırmak istemedim. Biraz Kore havasını almak istiyordum. Bu yuzden de yürümeye karar verdim. Etrafımdaki kızların bana ilgiyle bakmasına aldırış etmeden devam ettim yurumeye. Daha sonra bir ses duydum. Olduk a temiz ve kusursuz bir şarkıydı bu. Ama şarkıyı boyle yapan kişi soyleyeniydi. Nerden geliyordu bu ses? Kim bir şarkıyı bu kadar özel kılabilirdi benim için!? "
Jungkook'un sesinden;
" Bugün en sevdiğim grup olan Bangtan'ın euphoria sarkısını söylüyordum. Etrafımda sokakta şimdiden bir sürü kişi toplanmıştı. Sesimi beğenen insanlar olması beni mutlu ediyordu oldukça. Kendimi ikinci kez bir yerde bu kadar mutlu hissediyordum. Şarkıyı soylemeye devam ederken karşı da birini gördüm. Ama kim oldugunu tanımak zordu cunku uzaktı. Bana dogru baktıgını ve kilitlendiğini farkettim. Ben de aynı şekilde ona kilitlenmiştim. Ama nedendi?? Oh~ hayır anladım bu Bay Taehyung'du. O da beni tanımış gibi bakıyordu. Şarkıyı yarıda kesmiştim. Gitarımı boynumdan cıkarıp yere koydum. Kalabalık yavas yavas dağıldı. Artık sadece o ve ben vardık. Ne yapacaktım? Yanına mı gitmeliyim? Yoksa hemen uzaklasmalı mıydım? Kafam sanki o an durmuştu ama sadece benimki durmamıştı anladım kadarıyla... "
Taehyung'un sesinden;
" karşımda Jeon'u gördüğüme inanamıyordum. Sesi inanılmazdı. Onun yanına gitmek istedim... Ama... Ama yapamadım. Çünkü onu bırakıp giden taraf bendim, şimdi ise ona ben mi gidecektim. Ve şimdi ona ne açıklayacaktım... Ama sanırım ona gercekten bir şeyler demeliydim. Onu görünce anlamıştım. Onu çok özlemiştim... Yanına gitmeye karar verdim. Ama o an farkettim ki ona doğru yönelen tek kişi ben değilmişim...? "

(yaklaşık kac ay sonra hikayenin diğer bölümünü attim. Cidden çok mutluyum yani skskls. Neyse umarım beğenmişsinizdir. Sizden ricam beğendiyseniz vote atın. Oy kullanın yani sldldldsşwğ. Ayrıca takip ederseniz beni çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler canlarım❤️)

YANLIŞ BAVUL||VKOOK||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin