•Jungkook;
"Uyandığımda tae yerinde yoktu. Kalktım ve onu aramaya koyuldum. Mutfakta kahvaltı hazırlıyordu. Ve yine üstünü çıkarmıştı. Bunu bana neden yapıyordu. Ölmemi mi istiyordu?"
•Konusma;
Tae=Ah günaydın. Kalkmışsın...
Jk=evet kalktım...
Tae=sofraya otur kahvaltı neredeyse hazır.
Jk=hepsini siz mi hazırladınız?
Tae=Bu konularda iyiyimdir.=)
•Tae;
"Bir insan yeni uyanmısken bile nasıl bu kadar çekici olabilirdi? İçimdeki hislerin sonunda Ne olduğunu anlamıştım. Bunun adı aşktı... ona baktıkça çoğalan ve beni delirten aşk... sofraya oturduk ve yemeye başladık. Ben ise onu yemek istiyordum. Hem de hemen... içimdeki canavarı sakinleştirmeye çalışıyordum. Ama yapamıyordum. Odaya geçip onunla delice sevişmek isterdim. Ama o bana aşık bile değildi belki de... Bu yüzden yapmadım... yapamadım.
•Jungkook;
"İşyeri fazla eğlenceli değildi. Tek yaptığım sevdiğime goz kulak olamk,bir şeyler karalamak ve oyun oynamaktı. Ara sıra ise onu izliyor ve rahatlıyordum. Keşke yine yanıma gelip gezmeyi teklif etse... Ama bugün baya yoğun görünüyordu... Bunu yapamayacağına emindim. Çünkü bugün baya yoğun görünüyordu... şirkette sıkılmamak için tüm şirketi gezmiştim. Ve farklı çalışanlarla tanıştım. Bu çok eğlenceliydi.
•Tae;
"Bütün gün boyunca baya sıkılmış görünüyordu. Aslında haklıydı. Çünkü boş boş oturuyordu. Ama şanslıydı. Çünkü ben haftada sadece 2 3 gün sirkete geliyor kalan günleri evde ya da dışarı da geziniyordum. Fakat artık onla beraber gezinecektik. Bu inanılmazdı!"
•Bir çalışma günü daha biterken;
Jk= bay tae - Ah pardon... Tae, bu akşamda size mi gelecegim?(*bunu sorduguma inanamıyorum)
Tae= malesef bu akşam evde olamayacağım... yarın akşam olur♡(*Onu reddettigime inanamıyorum)
Jk=Ah tabi siz bilirsiniz... iyi akşamlar.
•Jungkook;
"Beni böyle reddettiğine ınanamıyorum, arkamı dönüp gidiyorum ondan resmen. 'Sanırım gerçekten yalnız kalmak istiyor ve bana işletim var diye bahane söylüyor... Bu beni üzdü. Tam onla bir yakınlık yaşayacakken böyle olmamalıydı...' Ben bunları düşünürken o sırada biri aşkım diye bağırıyordu. Arkamı döndüm. Ve sesin tae'ye deli gibi sarılan kıza ait olduğunu gördüm. Hiç bu kadar üzülmemiştim. Delilercesine aşık olduğum adamın bir sevgilisi mi vardı?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIŞ BAVUL||VKOOK||
Romance"İşsiz ve parasız kalan zavallı Kook yıllardır görüşmediği kardeşinin yanına döner. Ve artık bir iş bulması gerektiğini anlar. O iş ararken iş onu bulur. Çünkü kafa kafaya çarpıştıktan sonra bavullarını karıştırdığı yakışıklı ve şirket sahibi Kim Ta...