Τι δουλειά έχει αυτός εδώ;
-«Κώστα;»,ρωτάω,ενώ παράλληλα είχα μείνει με το στόμα ανοιχτο.Και με το δίκιο μου κιόλας.Τι υποτίθεται ότι κάνει εδώ ο εχθρός μου;!Αυτος που μου έκανε την ζωή βάσανο;!Κατι δεν πάει καλά...
-«Να περάσω ή έχεις δουλειά;»,με ρώτησε χαμογελώντας ξινοντας αμήχανα το σβέρκο του.Ουυ, τι ωραίο χαμόγελο έχει;Ιιι,σύνελθε Σαρα!Τι λες;!
-«Εε..Ναι..Εμ...Περνα..»,του είπα με δυσκολία, καθώς δεν μου έβγαινε εύκολα η φωνή μου και του έκανα χώρο να περάσει.Αυτος σκάναρε το δωμάτιο μου.Το κοιτούσε προσεχτικά.
-«Ομολογώ ότι δεν το περίμενα να έχεις τόσο ωραίο δωμάτιο.»,μου είπε γελωντας,ενώ παράλληλα γύρισε για να με κοιταει.Μπορω να το παραδεχτώ ότι δεν είχα παρατηρήσει νωρίτερα το χαμόγελο του.Πως να το κάνω,κιόλας;!Αφου μου φερόταν απαίσια..!
-«Αα ναι;»,τον ρώτησα με ένα περιεγο βλέμμα ,χαμογελώντας πλέον και εγω.
-«Ναι.Το περίμενα πιο ροζ.»,μου είπε δείχνοντας με τον αντίχειρα του το δωμάτιο μου.
-«Πφφφ,εγω με ροζ;!Απαπα.»,του είπα γελωντας αμήχανα,αλλά πολύ δυνατα.
Ναι,το βάψαμε.Ιδεα της μαμάς μου.Μην ρωτάτε γιατί.Οι μαμάδες έχουν συνεχώς κάτι τρελές ιδεες.Δεν μπορώ να τις ψυχολογησω.Ηταν ροζ,με αποχρώσεις του μωβ.Αχ,όνειρο!😍Όμως τώρα είναι γκρι.Μπουυ😤
Ας επιστρέψουμε όμως στο θέμα μας..
-«Δεν είσαι καλή στα ψέματα.»,μου είπε γελωντας και πλησιάζοντάς με περισσότερο.Ωχ,με κατάλαβε.Τι κάνουμε τώρα;!Επρεπε να το σκεφτείς από νωρίς Σαρα!Αυτος με πλησίαζε και εγω απλά τον κοιτούσα με ένα πλέον σοβαρό βλέμμα.Πως όμως το κατάλαβε;!
«Σε ξερω καλύτερα από τον καθένα.»,μου είπε.Γουατ δε..;!Τι στο καλό;Στο μυαλό μου είναι;!Ωχ,πρέπει να προσέχω τι σκέφτομαι,αν οντως ισχύει.Αχ,τι βλακείες λεω;!Σους,Σαρα!Ο άλλος σε πλησιάζει και εσυ κάθεσαι και μιλάς μόνη σου;!
-«Κώστα τι καν-.»,πήγα να πω όμως αυτός ακούμπησε το δάχτυλο του στα χείλη μου.
-«Σσς,νομίζω σου χρωστάω εξηγήσεις.»,είπε και απομακρύνθηκε.Επειτα,κάθησε στο κρεβάτι μου.Σαν στο σπίτι σας,κύριε Κώστα!Να σας φέρουμε και ένα ποτήρι νερο;!Για μια στιγμή νόμιζα ότι θα με φιλούσε.Ποιο είναι το πρόβλημα μου,επιτέλους;!Εγω,να κάθομαι να αναρωτιέμαι αν θα με φιλήσει ο εχθρός μου;!Και ξαναεπαναλαμβανω : ο ΕΧΘΡΟΣ ΜΟΥ;!
BẠN ĐANG ĐỌC
Σε βρήκα.
Lãng mạnΗ Σαρα,είναι μια απλή μαθήτρια της δευτερας λυκείου.Μολις τώρα ξεκίνησε η φετινη χρόνια και δεν λέει με τίποτα να βγαλει από το μυαλό της ένα αγόρι.Ο Αγγελος,είναι το αγόρι με το οποίο η Σαρα εδινε εξετάσεις μαζί του πριν δυο χρόνια,στη Θεσσαλονίκη...