Όμορφη διαδρομή.Αυτην την στιγμή ταξιδεύουμε και σε καμία ώρα θα έχουμε φτάσει Θεσσαλονίκη.Εγω κοιτάω από το παράθυρο του συνοδηγού όλες αυτές τις οδηγικές πινακίδες που προσπερνάμε,τα ζώα,τα φυτά,τα δέντρα ακόμα και τα σύννεφα.Ο καιρός είναι πολύ όμορφος σήμερα.Ηλιολουστος.Μονο ελάχιστη βροχόπτωση συναντήσαμε στον δρόμο μας.Παντα μου αρεζε να κοιτάω τα σύννεφα.Δεν ξερω γιατί,απλά το έκανα από πάντα.Ανοιγω το παράθυρο και νιώθω τον αέρα να ακουμπάει το πρόσωπό μου ,μυρίζοντας και την υπέροχη μυρωδιά της φύσης αλλά και κλείνοντας τα μάτια μου, για να το απολαύσω περισσότερο.Γυρναω το κεφάλι μου και βλέπω την μητέρα μου να είναι αφοσιωμένη στην οδήγηση.Πολυ ησυχία επικρατεί από τις πίσω θέσεις,όπου κάθεται η Ελβιρα.Συνειδητοποιω ότι κοιμάται.Πολυ γλυκά μαλιστα με το στοματάκι της ελάχιστα ανοιχτό.Τεντονωμαι από μπροστά να την σκεπάσω με το μπουφάν μου,που δεν το χρειαζόμουν πλέον με τόση ζέστη.Επιστρέφοντας στην θέση μου,κοιτάω μπροστά.Αρχιζω να αγχώνομαι λίγο.Πολυ σύντομα θα έφτανα στην πολη από την οποία ξεκίνησαν όλα.
-«Αγαπη μου,είσαι καλά;Μήπως ζαλίζεσαι να σταματήσουμε;Σε βλέπω καπως χλωμή.»,μου είπε η μητέρα μου κοιτωντας εναλλάξ μια εμενα και μια τον δρόμο.
-«Ναι,ειμαι μια χαρα.»,της είπα χαμογελώντας.
-«Ωραία.Σε λίγο θα κάνουμε την τελευταία μας στάση.»,μου είπε και άνοιξε το ραδιόφωνο του αυτοκινήτου σιγανά όμως, γιατί κοιμόταν η Ελβιρα στο πίσω κάθισμα..Τελευταια στάση.Γιατι αυτό μου ακούγεται καπως;Καπως μακάβριο;Στο ραδιόφωνο αυτήν την στιγμή έπαιζε ένα τραγούδι.Εγω κοιτούσα τα σύννεφα και άκουγα παράλληλα:
Ποιός ξέρει που υποτίθεται ότι οδηγεί αυτός ο δρόμος;
Δεν έχουμε τίποτα παρά μόνο χρόνο
Όσο είσαι ακριβώς εδώ δίπλα μου,όλα θα πάνε καλά
Αν είναι γραφτό να γίνει,θα γίνει,θα γίνει
Μωρό μου,απλώς άστο να γίνει
Αν είναι γραφτό να γίνει,θα γίνει,θα γίνει
Άρα θα έρθεις βόλτα μαζί μου,βόλτα μαζί;
Ας δούμε που θα πάει όλο αυτό
Αν είναι γραφτό να γίνει,θα γίνει,θα γίνει
Μωρό μου,απλά άστο να γίνει
Δεν θέλω να ειμαι τόσο συγκρατημένη,
αλλά η καρδιά μου έχει πληγωθεί μερικές φορές
أنت تقرأ
Σε βρήκα.
عاطفيةΗ Σαρα,είναι μια απλή μαθήτρια της δευτερας λυκείου.Μολις τώρα ξεκίνησε η φετινη χρόνια και δεν λέει με τίποτα να βγαλει από το μυαλό της ένα αγόρι.Ο Αγγελος,είναι το αγόρι με το οποίο η Σαρα εδινε εξετάσεις μαζί του πριν δυο χρόνια,στη Θεσσαλονίκη...