Γιατί;Πείτε μου απλά γιατί να μου συμβαίνει αυτό;Δεν φτάνει που δέχτηκα να ερθω και να τον ακουσω,άρχισε να βρεχει κιόλας;!Αυτός γελούσε με την έκφραση που είχα σχηματίσει στο πρόσωπο μου.
-«Μην γελάς.Δεν είναι αστείο.»,του είπα τουρτουριζοντας από το κρύο με μια θυμωμένη και παράλληλα λυπημένη έκφραση.
-«Πως;Αφού δεν βλέπεις πως κανεις;Βροχή είναι θα περάσει.»,μου είπε και συνέχισε να γελάει.
-«Βροχή είναι θα περάσει.»,τον μιμήθηκα κοροϊδευτικά.Ωω,τώρα αρχίζω να κρυώνω.Εχουμε γίνει και οι δυο μούσκεμα.
Αυτός πήγε να βγάλει το μπουφάν του να μου το δώσει.
-«Μην τολμήσεις!Ειναι βρεγμένο.»,του είπα κάνοντας ένα βήμα πιο πίσω.
-«Μα να μην μπορώ να κάνω μια ρομαντικη χειρονομία;Γυναίκες..Με τίποτα δεν ευχαριστιέστε.»,είπε αυτός και το ξαναφορεσε.
-«Ακου να σου!Εσυ φταις που ειμαι εγω εδώ τώρα.Θα μπορούσα να βρίσκομαι σε αυτό το υπέροχο δωματιάκι μου ,μέσα στην ζέστη και να εφευρίσκω τρόπους να την πέσω στον ρεσεψιονιστα.»,του είπα .Το τελευταιο του το είπα εμφανώς για να δω τι θα πει,χωρίς να ισχύει αυτό.Αμεσως ,το γελιο του κόπηκε μαχαίρι και με πλησίαζε απειλητικά.
-«Άγγελε;..Άγγελε;Τι νομίζεις ότι κανεις;»,του είπα καθώς έκανα πίσω βήματα,όσο αυτός με πλησίαζε.Φτανει μπροστά μου και τινάζει τα μαλλιά του μπροστά στο πρόσωπό μου,με αποτέλεσμα να πέσουν όλες οι σταγόνες από τα μαλλιά του επάνω μου.
-«Όχι,δεν το έκανες;!»,του φώναξα.
Άρχισα να τον κυνηγώ.Ετρεχε γρήγορα μπορώ να πω. «Έλα εδώ ύπουλο σκουλήκι.»,του φώναζα, καθώς τον είχα χάσει και τον έψαχνα.Ξαφνικα,από το πουθενά πετάγεται αυτός,με αποτέλεσμα εγω να τρομάξω και να γλιστρησω.Εκει που περίμενα να ακουμπήσει το κεφάλι μου στο έδαφος,καθώς είχα κλείσει τα μάτια μου,δυο μυώδη χέρια τυλίγονται γύρω από την μέση μου αποτρέποντας την πτώση.Ανοιγω τα μάτια και τον βλεπω.
-«Ώστε να φλερτάρεις με αυτόν εε;Καλά θα πω στον γνωστό που έχω να τον απολύσει.»,είπε με ένα ειρωνικό βλέμμα.
Ακόμα ήταν αυτός από επάνω μου και με κρατούσε.
-«Και τι σε νοιάζει εσένα;»,του είπα.
«Ασε με τώρα.»,του είπα προσπαθώντας να ξεφύγω από το κράτημά του,αλλά μάταιος κόπος.Ηταν πολύ δυνατός.
VOUS LISEZ
Σε βρήκα.
Roman d'amourΗ Σαρα,είναι μια απλή μαθήτρια της δευτερας λυκείου.Μολις τώρα ξεκίνησε η φετινη χρόνια και δεν λέει με τίποτα να βγαλει από το μυαλό της ένα αγόρι.Ο Αγγελος,είναι το αγόρι με το οποίο η Σαρα εδινε εξετάσεις μαζί του πριν δυο χρόνια,στη Θεσσαλονίκη...