Chapter 18❤️- Το τέλος ή μηπως οχι;

112 14 12
                                    


-«Ξέρεις ποσό σε αγαπω;»,με ρώτησε ο Άγγελος,καθώς με αγκάλιαζε από πίσω.Καθομασταν σε ένα δασος και χαζευαμε αγκαλιασμένοι την θεα.

-«Θελεις μήπως να μου θυμίσεις;»,τον ρώτησα, θέλοντας να τον πειραξω.Ηξερα ποσό με αγαπούσε.Αυτός έσκυψε και με φίλησε.

-«Εντάξει τώρα;»,με ρώτησε χαμογελώντας.

-«Μπα.»,του είπα γελωντας.

Αυτός με φίλησε στον λαιμο.

-«Τώρα;»,με ρώτησε.Γελουσαμε.

-«Εντάξει κάτι κανεις.»,του είπα γελωντας πονηρά.

-«Αα ώστε έτσι;»,με ρώτησε και άρχισε να με φιλάει παντού στο πρόσωπο.

-«Σταματα.Με γαργαλας.»,του φώναζα μέσα από τα γέλια μου.

Αυτός σήκωσε το μανίκι του.Αμέσως,φανέρωσε το τατουάζ με το όνομα μου και το σήμα του απείρου.Εκλεισα το στόμα μου με τα χέρια μου,συγκινημένη.Δεν το πιστεύω;!Ακομα,το κράτησε!Μετα από όσα περάσαμε..!

Πήγε να μιλήσει να μου πει το γνωστό : «Τόσο σε αγαπαω.»,όπως τοτε,όμως δεν τον άφησα.

-«Δεν χρειάζεται να πεις τίποτα.Σε αγαπω και πλέον ξερω πως ειμαι με το σωστό άτομο!Με αυτό που από την αρχή έπρεπε να ήμουν!»,του είπα συγκινημένη και έπεσα στην αγκαλιά του.Φοβομουν μήπως του λερώσω το πουκάμισο από τα δάκρυα,αλλά παρατήρησα ότι και αυτός εκλαιγε. «Με κανεις τόσο ευτυχισμένη,πραγματικά!»,του έλεγα μέσα από την αγκαλιά μας.Αυτος με έσφιγγε όλο και πιο πολύ.Με έσφιγγε λες και επρόκειτο να έφευγα από κοντά του.Δεν είχα σκοπό όμως!Ποτέ ξανα!

Ξαφνικά,από το πουθενά,αίματα αρχίζουν να τρέχουν από τον θώρακα του Αγγέλου!Τι συμβαίνει;Όλα σκοτεινιάζουν και εμφανίζεται η Μαρθα.

-«Στο είπα ότι είναι δικός μου!Νομίζεις ότι θα κρατήσει πολύ αυτό που έχετε;»,μου είπε και άρχισε να γελάει σατανικά!Τι στο καλό;

-«Άγγελε!»,τον ταρακουνούσα.Δεν ξυπνούσε!

«Άγγελε!»

«Άγγελε!»

«Άγγελε!»

Σηκώθηκα απότομα από το κρεβάτι μου!Ημουν λουσμένη στον ιδρώτα. Ανάσαινα βαριά.Την στιγμή που προσπαθούσα να ρυθμίσω τις αναπνοές μου,βλέποντας παράλληλα το ρολόι που έλεγε τρεις τα ξημερώματα,σκέφτηκα ότι ήταν ένα όνειρο μόνο.Για την ακριβεια ένας εφιάλτης!Αρχιζω να φοβάμαι!Και αν τελικά γίνει κάτι;Αν κάνει κάτι ο Κώστας ή η Μαρθα;Ανακατεύομαι..

Σε βρήκα.حيث تعيش القصص. اكتشف الآن