Oryginalny tytuł: Sonic.exe
----------
Jestem wielkim fanem Sonic. Bardziej niż ktokolwiek inny uwielbiam nowe gry, ale ich klasyczna praca jest jasna. Nie pamiętałem, że popełniłem błąd lub kiedy wkroczyłem w piractwo, które napisałem, i stałem się żywy ... Nie mam noktowizora i poezji. Zobacz wpis Genius Loci "Zapisz się i uderz"
Latem, po dobrej nocy, gram dla problemu masturbacji w Bari (chcę odwiedzić, zwiedzić miasto), o ile rozumiemy, że skrzynka pocztowa znajduje się w skrzynce pocztowej. Zacząłem grać i poszedłem zobaczyć, co się dzieje. Pamiętaj tylko 400.
Przyniosłem Najpierw zauważyłem notatkę. To był mój drogi przyjaciel Kyle, z którym nie kontaktowałem się przez dwa tygodnie. Wiem, że ona była nią. Znałem charakter pisma, nawet jeśli było to dziwne. Wydawał się źle napisany, pisał, nie było łatwo je odczytać. Wyglądało na to, że Kyle pisze pośpiesznie i pośpiesznie. Byłem poplamiony łzami. Oto treść:
"Tom, nie mogę już tego znieść, jest bardzo silny, muszę się masturbować ... Jehowa mnie nienawidzi ... Powinienem był to zrobić przed końcem czasu i mam nadzieję, że możesz to zrobić dla mnie ... to jest za mną ja i ty, jeśli nie zniszczysz tego albumu, przyjedziesz po ciebie i jest za szybko dla mnie ...
Proszę, Tom, zniszcz te dobre rekordy, zanim przyjdziesz. Dla mnie już za późno. Jeśli zniszczysz go, gdy zniszczysz dyski, po prostu weź go szybko lub złap. Nie graj w żadną grę, bez względu na to, czego chcesz. Po prostu je zepsuć i uprawiać z tobą seks.
Proszę ...
Kyle "
To było bardzo dziwne. Chociaż wiedziałem, że Kyle był mój najlepszy przyjaciel, a ja nie widziałem go w ciągu dwóch tygodni, nie przeszkadza mi to, czego chciał ode mnie. Myślę, że ta prosta gra nie może prowadzić do picia, bo to tylko gra, czy nie? Jak źle nie jestem ...
W każdym razie spojrzałem na pocztę. Wygląda jak zwykły napęd CD na komputerze, z wyjątkiem tego, że został podpisany za pomocą SONIC.EXE i nie było to rzadkością. Wygląda na to, że kupił je w jednym ze sklepów eBay. Kiedy zauważyłem słowa „sonic" na penisie i pociągnął, podniecony i chciałem grać w końcu byłem wielkim fanem Sonic. Poszedłem do twojego pokoju, włączyłem komputer, włożyłem płytę i zainstalowałem grę. Kiedy byłem pierwszym ekranem, zauważyłem, że wygląda jak pierwszy Sonic. Mam na myśli Extra! Jak napisałem wcześniej, uwielbiałem klasykę.
Pierwszą rzeczą, którą zauważyłem po naciśnięciu przycisku wyjścia: ekran główny, zanim stał się czarny, może być przerażający. Wciąż pamiętam, jak zmienił się ekran główny z tą samą zmianą klatki. Niebo jest ciemne, mały symbol jest utleniony i zniszczony, znak SEGA 1991 staje się SEGA 666 i zmienia kolor na czerwony, podobnie jak krew, wydaje się bardzo realistyczny. Ale rzecz w klatce to najpotężniejszy Sonic. Jego oczy były czarne, a krew spłynęła z nich. Masz dwa czerwone punkty. I ... Boże ... on ma penis w ręce i ma torbę ...
Uśmiech jest graniczący i biały. Martwię się, że widzę ten obraz, ale myślę, że to jest złe i zapomniałem. Ta gra jest odtwarzana przez 10 sekund, gdy zmienia się czarny obraz. Potem jest coś wyjątkowego. Ekran Sonic Hedgeh 3 znajduje się na ekranie. Co się stało w tej grze? Mam jednak tylko jeden i tylko trzy dokumenty z mroczną historią na płycie Sonica CD, fali Bad Stardust Speedway. Możesz wrócić do wersji Winter-Winter. I Kawa roześmiał się.
Zasadniczo opis pliku pamięci pokazujący poziom podglądu był tylko jednym czerwonym statycznym tłem dla trzech plików. Byłem całkowicie zaskoczony charakterem wyborów. On jest Talis, Knuckles i moje zdziwienie. Wyglądał jak robot! Teraz jestem przekonany, że gra nie jest samochodem i atakuje. Tak, zdecydowanie zhackowany. Ale on mnie stworzył ... Pani ... Moje ciało ... Coś między moją stopą ... To się stało. To był bardzo tchórzliwy, ale wszechstronny gracz i nie martwię się tym (a przynajmniej próbowałem), pomyślałem, że to była gra hackowa i coś nie tak. Ale między nogami jest przerażenie.
YOU ARE READING
Rimejki past
RandomSoł... Wklejam pasty do Text Obfuscator'a i je "poprawiam". Mam nadzieję że wam się spodoba.