Pokemon Spends Money - drugie wydanie

15 2 0
                                    

Oryginalny tytuł: Pokemon lost silver wersja alternatywna 

------------

Ale jeśli dziecko chce, istnieje wiele gier Pokemon. To jest nowy cud

To jest strata 15 p4m2 i złotego pokera

Uwielbiam czarną duszę: wiem, że chłopak ma 16 lat, mój tata używa Pokemona, a on chce się bawić i to jest dobra dziewczyna. Jeśli zarabiasz pieniądze, są to najlepsze propozycje Goulda.

Od wieków. Raz do Goldy'ego i chcę znowu zagrać. Gra nadal znajduje się na dnie szuflady i fioletowej pracy. Ale niestety nie jest to rekord. Jednak nie zawsze działa;

sieć

Grałem w tę grę i fakt, że nie włożyła Rites. Postanowiłem użyć go po najwyższej cenie. Byłem szczęśliwy, mogąc zapłacić 200 złotych, choć nie było tego warte. Ponieważ nie można go kupić w dowolnym miejscu. Kiedy dostałem kolor, było zranione.

Ale pewnego dnia, kiedy byłem w lombardzie (lub w sklepach "wszystkie 5666 zł i słowa lub wagary"), nie mogę powiedzieć, że byłem tylko Silverflapach. Był brudny, trochę zniszczony i zepsuty, ale mimo to postanowiłem go kupić i trafić. Jest to ostatnia nadzieja. Ani seria Pokemon gier, którzy nie wiedzą nawet, że przedsiębiorcy wiedzą jak, oferują nowe spostrzeżenia i sugestie - rubin, szafir, i go nie znaleźliśmy. Nie wiedział, czy Atman jest skuteczny, a jednocześnie trwałe. Bardzo nam przykro. I teraz zaczął grać w domu. On nadal konsoli do osób, o seraqha. Na początku to było - logo przedstawione na GameSexFreak - możemy spodziewać się na rynku pamięci w roku. Magazyn nie jest nowa - powolna muzyka. Ale ponad wszystko. Ale powietrze nie powiodło się. Kolor Lugia - oko czarny, biały. Nawet „Pokemon" Srebrna, że ​​nie jest „Pokemon" nie jest zrehabilitowany, „dał". Pewne jest, że gatunek bólu lub oszustwo. Niestety, to tylko coś. W związku z tym wydawało mi się, ich zęby i Pinky gry. Tylko menu „Nowe gry". Bo nie grać ze mną, a ja nie pójdę do Niego. Ale „w tabeli normalnej pracy z. Po uruchomieniu - Fraak i Lugia są zatrudnieni. Ale ta decyzja na trzecim można znaleźć. Mam ból w obrębie swojego zdrowia. To, co gra daje wściekłość. Liczba ta nie jest przezroczysty. Zdjęcia oraz w otwory w budynkach, rzeźby, jeziora, itp sałatki. Ta gra nie będzie niczego, a może „czy piękne, pięknie„Znam go. Nie jest to niemożliwe, ale ciekawość skłania mnie do zobaczenia, co jeszcze jest dla mnie zaskoczeniem. A to, co widzę, to mały i mały procent osób zarażonych wirusem HIV. Widzę Tex Pokemona, który wygląda bardzo dziwnie - ma 7 lat, co jest niemożliwe. Pierwszym z nich jest Chikorita, Pokemon Starter, na lvu 5 i ma zero HP. Ale nie dlatego, że umarł, a moje życie minęło. Imię Evealtnac to uxann. Pozostałe sześć działów w Pokémonie pozostawiło 100 osób i zwykłych ludzi. Niestety, spojrzałem na liczby Pokemonów. Tylko atak - jutro - jest popularny, więc nie jest to duchowa teoria Chikorita Pokémon. Ty „Pokhaar, lecz puste Tex i wokół tworzenia - symbole takie jak podczas fotografowania Pokédex, poker jest czarny czerwony jednym folderze, a jednocześnie dziwnie Agenda". ??? „Czy zmienił radio: ikony muzyczne Tower, Wieża, Ho lub Pokédex Jedyną rzeczą zniszczone ciekawe, że rzeczy są nawet złapany pokeballs Pokemon i zablokowane. W końcu zaczął grać. Pojechałem za Texem w tym samym kierunku, w którym mogłem jechać, ponieważ nie mogła jechać w inne miejsca. Wrócił i poszedł na swoje miejsce. Mężczyzna podchodzi do drzwi, ponieważ nie ma budynku. Potem spotkałem ciemne piwo, w którym nic innego nie było widziane jak ołówek. Nagle, aż do momentu, gdy pojawi się następujący komunikat: "Użyj Flasha" To nie gwałt jest odpowiedni do seksu.

To dziwne, bo nie pamiętam Evealtnaco (Chikorita), oni mają ten atak. Jednak środowisko jest wykorzystywane i gładkie. To nie jest bardzo interesujące. Nowy krajobraz zaczyna się pojawiać, w jego całkowitym chaotycznym stanie jest kilka fragmentów ekologicznych. Kiedy poszedłem do wody, byłem drugi na drzewie. Chyba nic mnie nie zaskoczy. Popełniłem błąd.

Rimejki pastWhere stories live. Discover now