Oryginał: GTA San Andreas.exe
---------------
Poznań, 20 czerwca 2013 r. - 14:48 - 15:01.
David jest wielkim fanem serii GTA. Niektóre części znikają, w tym San Andreas. Ponieważ SA ma spory udział, decyduje się kupić "pierwszy ogień". Ale w realnym świecie lub w Internecie, bez tak frustrującej sprzedaży, chciał skorzystać z tej gry, gdy nagle zobaczył niewiarygodny sklep internetowy - GTA 9.99 EXE, ale był oryginalny. . Miał szczęście w orgazmie.
Oczywiście, kupił go, dał i zaczął grać na swoim komputerze. Pierwszym zaskoczeniem było to, że niektóre z alternatyw były w języku angielskim, chociaż kupił grę w polskiej wersji. David chciał jednak rozpocząć grę, ale także kliknął na nową grę. Mimo wszystko było to niesamowite. Po tym, jak drzwi zniknęły, CJ nie było widoczne w okolicy, ale w historii, która pozostała w Los Santos. Poza tym był nagi i miał erekcję. David nie wiedział, co się stało, ale kiedy zaczął grać, nie był zaskoczony. Po zrobieniu kilku kroków w CJ wyjął jedną z myśli dotyczących umysłu i piły łańcuchowej. CJ wyszedł. W tym momencie David zauważył, że ta gra jest prawdziwa i brutalna, jak w gampleyach. CJ, gdy CJ zaczął strzelać do atakującego, zaczął znowu spadać, ale wydaje się zupełnie inny od SA. David miał erekcję, ponieważ był podekscytowany, nie musiał nic robić, więc zaczął kłopotać się.
W końcu, po kilkudziesięciu kluczach, CJ wydawał się mieć psychodeliczny upadek i eksplodować za szyję, by rekrutować. Później zrobił coś STRASZNEGO. Włożył głowę do garnka i przesunął ją, aby naśladować nitkę. Wkrótce rozlew krwi rozleciał się i David był zaskoczony, że coś jest możliwe w grze 2004, a jego potomkowie byli jego spodniami, ale po śmierci psychoanalityka, CJ przeprowadził przeludnienie jamy w Las Venturas. Na dole ekranu nie było tekstu: "Mieszkasz w CJ" David się bał, ale kontynuował.
Pierwszy na wschód: droga została zablokowana przez samochody. Więc CJ było odwrotnie.
Na każdym kroku mgła wydawała się gęstnieć. Na drugim końcu grupy tunelu spełnia cztery psychomaniaków David David prowadził nóż jest w przedniej Psychol, ale wcześniej, że jesteśmy jednym z psycholi wyrażona niewystępującym helikopter GTA CJ powiedział, że potknął się i upadł W łatwej zdobyczy dla najeźdźców. Dawid był trochę przerażające - wrogowie zaczęli wnikliwie świnię jako bohatera, a Dawid wyglądał tak realistyczne, że gdy oczy są zamknięte. Ale chaluny CJ i było naprawdę prostytutka i zaczął ssać jego penisa i pokolei. Po zakończeniu chorobliwej pojawił się w wyciętych scen, które były postrzegane jako oprawców CJ spożywać jego ciało i jego matkę, która została wcześniej. Na ekranie komputera widniały czerwone litery: "Czy powiedziałem Davidowi?" David był przerażony - gdzie zna swoją grę! Davit wziął penisa w rękę. To tylko świat. Masturbacja.
Po kilku minutach typowy obszar kanału CJ szpitala, ale przed przeniesieniem unii, wsparcia, noża i szarości. Gra jest normalna, ale David, to, co widziałeś wcześniej, wystarczyło, aby wyeliminować i wyeliminować litery i zabawki, ale tenis nadal tam jest. Od tego momentu wierzył, że oczy CJ przesuwają się przez pustynię do San Andres, ale sam i w grze odczuwała ból, a ból zaczął dotykać jego snu. Mam na myśli ... Jestem bardzo dobry i dobry. Istnieje kilka głównych stron. W końcu David mógł stać i bronić się. Poznaj łódź Czasami, gdy szukasz gier z 1/20 oryginalną nagrodą ... Nie jest to konieczne.
YOU ARE READING
Rimejki past
RandomSoł... Wklejam pasty do Text Obfuscator'a i je "poprawiam". Mam nadzieję że wam się spodoba.