Oryginalny tytuł: Homicidal Liu
------------------
Najmłodszy brat Jeffrey Woods, Liu Woods. Jest bardzo niebezpieczne, jeśli dana osoba go nie zabije.
Liu
Liu
Wszystko zaczęło się pewnej nocy. W nocy Jeff Woods przeżył swoich rodziców i brata Liu. W nocy, gdy Jeff zatrzymał chłopca, wyszedł i wziął kilka szalonych potworów do zabicia. Ale Liu Woods umiera nawet po zdobyciu kawałków i wielkich kul? A po urodzeniu matki?
Nic dziwnego, że mój brat był zdumiony. Kiedy spałem, monety spały w magicznej klasie. Moje płuca przychodziły, kiedy moja krew była sucha, moje serce było przerażające, ale wciąż byłem niespokojny i zły na Jeffa. I chęć zwiększenia klientów i ich wyeliminowania. Nagle wszystko jest ciemne, nie rozumiem.
Mam dużo czasu, aby się obudzić. Wiele pelletów i sklepów jest bardzo przejrzystych. Moje ciało rośnie, nie mogę jeść, rozmawiać, cukru i wody. Nie wiem, kto to jest. Usłyszałem lekarza:
- pacjent nie odchodzi i ma więcej niż jedno przeniesienie; krople lewego ucha, bardzo wrażliwe wątroby i nerki nie są potrzebne. Życie jest niemożliwe. Ale główny bohater. Te słowa są zawsze przechowywane.
Ale nadszedł w dniu, kiedy mnie przekroczyli. Więc nie chcę powiedzieć, że jestem statyczna, możesz być szczęśliwy na tym poziomie, więc bądź leniwy.
- Cześć, jestem Susan. Lubię szczęście, naprawdę silne, zrobiłeś bardzo śmiertelną próbę. Osobiście chcę się tobą zająć, bo kocham swoją siłę, chcę odejść. Te słowa pocałowały mnie na bok. Czułem się czerwony. Oczywiście siostra Susan to piękna kobieta z Tits Big i jej czarnymi włosami, ale nie wiem, czy mogę żyć. Cóż, nekrofilia jest również opcją.
Naprawiłeś mnie, czas spojrzeć i żyć bez ochrony. Jednak silny nastolatek powiedział, że moje życie było dobre. I znalazłem to zagubione, ale kto ich nie znalazł? I nie ma dramatu, a kiedy został zabity, podczas gdy inni nie mieli znieczulenia na poziomie światowym. Moje serce jest zimne, pierwszy użytkownik to największy ból i mogę otworzyć skórę, dodając sekcję użytkowników zdarzenia. Jeden taki krok. Mój umysł był największym problemem. Jeśli jesteś chory i dorastasz, całe twoje ciało z szczęśliwym imieniem, cała stado martwa. Zniknął i każdy sposób można wygrać i stracić. I jest silny odbyt.
Nie mogę iść następnego dnia, nie mogę mówić, ale posłuchaj głosu opieki. Susan zawsze do mnie przemawia dzień i noc, a reszta mówi mi resztę. Ale jeśli coś daje ostrość. Chciałem wziąć udział w moim głosie. Tydzień później przyszedł i zadzwonił do mnie. Któregoś dnia zanim coś zrobił, powiedział:
"Będę wychowywać," powiedział, całując swoje dłonie i całując oczy, a moje ogrodnictwo skupiło się pionowo. Widziałem, że byłem szczęśliwy, że się spodziewałem.
Cześć, Susan. Ja ... Liu ... Woods. Zdziwiło mnie to, co powiedziałem.
- Naprawdę ...? Jesteś? Brat Jeffa Wooda? Kiedy zorientowałem się, że zwariował i zabił swoją rodzinę, jak przeżył? Wiem też, że trzy dni temu spalił benzynę i wybielacz w domu. W domu, reszta, znaleźli zwłoki, mówiąc sobie poradzić, ale ciało Jeffa nie został znaleziony. Nikt nie wie, co się z nim stało, niektórzy mówią, że dostał ją, ale pomieszczenie, w którym śpisz ... znaczy ściany, „uśpienia" krwi i „uśmiech" łazienka lustro. Naprawdę mi przykro z powodu śmierci swoich rodziców, Liu. A jeśli nie chcesz wrócić do tego miejsca, chcesz spać ze mną na chwilę? Kiedy jesteś gotowy na rehabilitację i leczenie. Mieszkam sam, ponieważ moi rodzice zginęli w wypadku samochodowym, więc mam dodatkowe miejsce. Cóż ... mam kolekcję wibratorów, z których możesz korzystać ...
YOU ARE READING
Rimejki past
RandomSoł... Wklejam pasty do Text Obfuscator'a i je "poprawiam". Mam nadzieję że wam się spodoba.