Upadek maski - narodziny i płeć

8 2 2
                                    

Maski i bluzy z kapturem

UWAGA: Ta historia nie jest oryginalną genezą Maska i Hoody. Jeśli chcesz poznać oficjalną historię o tych dwóch bohaterach, obejrzyj serię horoskopów YouTube Hornblende. ______________________________________________________________________________________________

Było już pod koniec jesieni. Pod koniec października był zawsze szary i ciemny. Zwierzęta przygotowywały się do snu zimowego. Ludzie niechętnie wychodzili, bo było zimno. Piętnastoletni chłopiec szedł wzdłuż zaparkowanej ścieżki, w dół. Przez żółtą kurtkę był wyraźnie widoczny na tle bezbarwnych drzew. Widziałeś strach i smutek na jego twarzy. Próbował opóźnić powrót swoich domów tak wolno, jak to możliwe. Powrócił do szkoły z drugim. Bał się o swoją matkę. Zawsze go bił - jego brat i brat. Przy najmniejszej wadzie można trafić jedną z nich w głowę metalową rurką.

Tym razem siedziała na podwórku. Często tam siedziała, opiekowała się nią w ogrodzie lub robiła na drutach. Zespół wszedł do drzwi, ponieważ może być cicho. Kiedy wszedł do budynku, westchnął z ulgą. Ale radość nie trwała zbyt długo.

W tej chwili poczuł silny szum w uszach, który spowodował ból głowy. Straszne uczucie, znikąd. Czuł, że nie jest tu sam. Ale kiedy nagle się pojawił, zniknął.

- Tim! Chodź tutaj! Jeden raz! Usłyszał głos swojej matki z zewnątrz. Potrząsnął.

Tak! Jak głupio byłoby zostawić plecak przy drzwiach! Poszedł do kobiety o poważnej twarzy. Była wściekła, trzymając kawałek papieru ziemniaczanego o niezadowalającym znaku.

- Co to ma być ?! Nie podniosłem tego! - natychmiast zastąpiła ją nożem, którym przecięła warzywa. Chłopiec nie mógł uciec przed ciosami. Dwa głębokie krwawienie przecinało jego twarz. Pobiegł do kuchni. Jego twarz była nieznośnie upieczona, nie do zniesienia. Umył ją wodą, ale to nie pomogło. Wziął kostkę lodu z zamrażarki, zmienił ją w ręcznik i umieścił w głowie.

Postanowił udać się na strych. Zawsze lubił siedzieć, cicho, cicho i ... Nie było mamy. Pojawił się na klatkach schodowych. Kiedy otworzył drzwi, uderzył go zapach pleśni i grzybów. Zobaczył wielki brązowy kadłub na ścianie. Widział to po raz pierwszy w życiu. Wyglądał na naprawdę stary i bogato zdobiony. Otworzył to niepokojąco. Cóż, nic specjalnego. Niektóre kostiumy, maski, peruki ... Ale wziął jeden. Była biała, a otwory na oczy były czarne, jakby były tkane tkaniną, ale były całkowicie widoczne przez nie. Uzasadniał, kiedy myślał, że nikt nie zobaczy okaleczonej twarzy.

Słyszał, że te uszy odbijały się echem w jego uszach, tym razem głośno głośno. Spojrzał na okno i ... był zamrożony. Zobaczył w nim głowę białego człowieka. Bez twarzy. Ten widok był tak onieśmielający, że szybko uciekł.

Na dole schodów znalazł grubą linę. Nie wiedział skąd przybył, ale go złapał.

"Zabij ją, żeby zapłacić za to, co zrobiła!" usłyszał głos w jego głowie. Bez wahania poszedł do ogrodu, wszedł z kobietą z tyłu i połączył go. Usta przywiązane były do ​​zielonego brzegu leżącego na ziemi. Ona brutalnie zabrała ją do piwnicy i połączyła z krzesłem z dodatkowymi linami. Próbowała go złamać, ale nic z tego. Zespół powoli krążył wokół niej.

- Zatrzymaj miecze. Teraz zapłacisz za to, co mi zrobiłeś! Nienawidzę cię. Teraz dobrze się z tobą bawię. - zaśmiał się okropnie. Włożył czarne skórzane rękawiczki i podniósł kilka szczypiec. Odgarnął chusteczkę z twarzy i uśmiechnął się. - Co, może dentysta?

Narzędzie otworzyło usta. Złapał się za zęby i powoli zaczął się wycofywać. Wypił każdy krzyk lub skurcz bólu. Po raz pierwszy, odkąd pamiętał, był taki szczęśliwy. Po chwili krwawe zęby leżały na ziemi. Potem wziął następny, odwrócił się jeszcze bardziej. Potem jeden i drugi ... Kobieta krzyknęła, zawołała, a chłopiec przeszedł na emeryturę.

Kiedy straciła wszystkie zęby i język, opuściła szczypce i złapała ją za piłą ręczną. Zaczął wycinać lewą rękę na łokciu i czekał na utratę krwi i bólu. Był prawie w transie. Był szczęśliwy, widząc, że mięśnie, wieloryby i kości zostały zamknięte sekwencyjnie.

W chwili, gdy drzwi się otworzyły. Jego brat, Brian, był tam. Był w szoku.

- Brian! Co jest tak wcześnie? ma

- Zostaw go. - Usunięto. Jutro.

- Dlaczego? Martwisz nas przez wiele lat!

- Odinstaluj. Proszę, zrób to.

- Co to jest?

- Będę zwracał się do ciebie ...

OK, czekaj ...

Podniósł prawą rękę. Jeśli nie możesz pisać, nie możesz nic zrobić! Brian chwycił jej brata i był przerażony.

- Co to jest piekło?

To działało jak zimne wiadro zimnej wody. Czy tak jest? Nie zrobił tego. Jedyne, czego nie możesz sobie wyobrazić, to to, co robi!

Opuścił przewód. Ponieważ nie mógł go kontrolować, uciekł tak szybko, jak to możliwe. Tom spojrzał w las. Zablokował kolor krwi w organizacji i tak się uśmiechał ustami.

- Dlaczego chcesz tę maskę? Brian jest pytany.

Nie chcesz wiedzieć. Wrócił po udzieleniu odpowiedzi. Timothy poprowadził swojego brata. Było ciemno.

"Nie, proszę przejść do sekcji", Tim zgodził się i zaczął kroić chleb. Chłopiec-ochotnik, ale później zapłakał. Świetne krzyki. Chłopiec jest przerażony. Chciał iść, ale bał się. Nie wiedział, co tu zrobiono. Bał się swojego brata.

Jednak po chwili obudził Bryan. Ale on jest bardzo skoncentrowany. Nos i uszy, a twarz - ciemno i zimno. Ręce są jak ogień. To nie ma skrzydeł, a moje oczy są czerwone. Lub może raczej niż studentów i bez łuku jest zwracany jest tego rodzaju. I tam zebrali się, by zrobić to samo. Uśmiech na jego twarzy, więc jakiś ból, ale trudno powiedzieć, żeby nie ciągnąć żadnego cięcia. Pozwolił mu znowu mają dużą rurę.

Co jest do zrobienia?

Żywe lęki. Brat nie odpowiedział. Nie chce pisać. Ze strachu precz. Siedział na stole, na stole i wątku. Szuka następnego krześle. Kamery matki było. Zaczął patrzeć na nią. Zaczęła czyszczenie otworzył czasami sapiens.

Nagle zaczynają zrzuty pamięci. Złe wiadomości głosowe. Następnie postępować. Zabrał je z pośród żelaza, a także z Timem, zrobienia. Dźwięk jest szczerze denerwujące. A ja po prostu nie wydają się zbliżać najbliższy oświecenia, co się dzieje.

- Cokolwiek to być szybki! Twarz, co to jest? Wiem, kim jesteś! Godzina. Szybko na drodze do lasu, to długa droga, o grubości 2 metrów. Robimy, i nie ma oczu. zbyt. Zaczął mówić do niego.

Aparat przestał działa przez jakiś czas, aż w końcu doprowadziło zachowanie Brian. Chłopiec jedzie dalej. To jest zbyt duże. Ma pióro w ręku. Nosił okulary i usta są przechowywane w żółtym trucizny kary. Dźwięk usłyszał nagły ból. „Kim jesteś?" Potem smok, aby oprzeć się grzech.

- Och, nie ... piżmo. T ... to jest mój brat. - Nikt nie ma moich spodni.

Shirt Mask 3 kwietnia JPG

"Dopasuj" dźwięk siekiery, a dziecko zaczyna iść w ich stronę.

- Cześć, Muskie Parker. Jestem NICE TICC. Ten ijaona odzwierciedla długi czas, człowieka zrozumienia. 1 jako asystent i 1.

- Cóż ... co się stało?

- Jesteś z nami?

Uwaga: ponownie zamknij autora w autorze. A potem jeszcze raz), aby opublikować ten sam komentarz

T i serial Sky 4.jpgPełna 3.JPG

Wysłane  i zainstalowane na t-shircie emo 

Rimejki pastWhere stories live. Discover now