Oryginalny tytuł: I want to feel humanity (Liu Woods)
------------------------------------------------------------------------
Nazywam się Liu Woods i jej. Nowy kuzyn Jeffre, "słynny zabójca" i żołądek. Oczywiście, wyjaśnij tę historię, nie martw się. Widoczny kurs, aby uniknąć jaj.
Żałuję innych. Jesteś normalnym facetem i chcę, żeby rower był podłączony do telefonu podłączonego do telefonu. W rzeczywistości, zwykłe "nghidx" jest, gdy coś zapominamy. Nie sądzę, żeby tak się stało, to kolejne rozwiązanie, ale jest denerwujące. Jak wygrać Brooks?
Po kilku dniach zwykle pracowałem w szpitalu. Myślę, że lekarze "przełamują" chłód i spokój, kiedy mówią mi, że moja rodzina umiera, a ja jestem palcami, ale trudno jest mieć emocje i zdobyć punkty dla tej osoby. Chociaż prawdą jest, że nic w tym momencie nie odczuwa. Następnie, z moimi uczuciami i rzeczami takimi jak wszyscy, nazwijcie "sytuację" tą wiedzą. W tym przypadku mój brat został zamordowany, a on sam był ofiarą. Wiesz, co mnie nie dotyczy, nienawidzę tego, nie miałem zemsty. Widziałem, jak źle jest 17 lat. Widziałem, jak jej ręce trzęsły się, szybko przełknąłem. Czasami, gdy nie mogłem spać i dostać się do mojego pokoju, przyszedłem na następny dywan w łóżku (pracowałem jako dziecko, moja matka była nadal wściekła, nie wiem dlaczego) Widziałem poważne rzeczy. Jak złapała mnie za gardło i połknęła? Siedziałem jak ciało i nie byłem zadowolony z tego ruchu.
Wystraszył mnie. Czasami bardzo się bałam, choć żyłam z nim wystarczająco długo, by przywyknąć do ekscentryczności i fetiness of it. A potem, kiedy zobaczyłem jego "uśmiech" od zakrwawionego penisa i właśnie usłyszałem "iść do łóżka!" ... Nie martwię się. Nie wiem dlaczego, ale mnie to nie przeraża. Zasnęłam na dywanie obok łóżka i szczekałam z bólu, gdy stawiałam czoła Rezlowi. I była pełna nasienia.
... twarz Jeffa z dziećmi. Warte wspomnienia jest moje androgeniczne piękno, no wiesz, mniej zmarszczek na twarzy, długie brązowe włosy (i bardziej jak nowoczesna, przyciągająca wzrok bransoletka). Mam ciemnoniebieskie oczy i długie rzęsy, czasami dezorientuję się z kobietą. Śmiejąc się, przedstawiłem mu, że wygląda jak dzieciak ranny w lesie.
Teraz zrobiłem moją twarz tak silną, że nie mogłem uzyskać brązowego koloru. Przede wszystkim mam uśmiech, nawet jeśli to tyłka. Przecięli także dwa długie krzyże na twarzach. Mam brązowe oczy to niefortunna noc, a ja naprawdę nie mam, ale wszystko jest w porządku. Jasna decyzja, rozumiesz to? Muszę wiedzieć, kto to robi. Muszę wiedzieć, dlaczego moja siostra robi co następuje. Pewnego dnia zaprzeczył człowieczeństwu. Ludzkość to fajna rzecz. Ale musieli pracować w całym szpitalu. Właściwie, kiedy wracam do mojej zdolności do poruszania się (handlując twarzą w twarz, nie sądzę, że jesteśmy w niebezpieczeństwie), po prostu ... weź to. Chyba miałem ubranie obok siebie. A czarna sukienka, żołnierze, ciężkie buty, biało-białe koce, była trochę mniej kolorowa. Takie użyteczne korzyści
Powolne ruchy i odpowiedzi są łatwe do znalezienia. Nie pamiętam, że mój brat był przed nami, a góry były gęste.
Cóż, świat nie był pierwszy raz, ponieważ miał dobry dzień z powietrzem, który nagle dotarł do jego płuc. Było tak ... było czyste, nie było tu żadnego lekarstwa. Właściwie, dopóki nie użyję zapachu, który inni myślą o korzeniach. A gdy wiedziałem, że muszę szybko wrócić, chciałem ponownie przeczytać świat. Był to dzień jesiennej chmury. Zawsze jestem szczęśliwy jesienią, myślałem, że zmienił się dobry miesiąc. Pozbądź się wszystkiego i dlaczego nie powiesz naszych starych słów? Jest źle, jest źle i myślę, że mam więcej przestępców i więcej. Po prostu chcę się ruszyć.
To nie jest to, co myślę, uwierz mi, nic mi nie jest. Nic mi nie jest, tylko trochę puste. W każdym razie pierwszą rzeczą, która wydała mi się później, było pójście do mojego domu. Nie powinno być już większego problemu, prawdopodobnie ... trochę ruin otoczonych przez policyjne zespoły. Nie mogłem o tym myśleć. "Niektóre gruz". W końcu to był mój dom, nasz dom! Jak się ma Jane i reszta? Nie wiem, nie wiem, nie wiem zbyt wiele ... I nie spodziewałem się, że będę w moim domu, poczułem rękę na ramieniu utkwioną z niedowierzaniem. Wytrącony przez nagłą równowagę. Od tego pokoju. Myślę, że przyszli do mnie, żeby mnie znaleźć. Mój penis był gotowy do walki mieczami.Szybko wróciłem. Jednak mężczyzna nie był zainteresowany zrobieniem czegoś dla mnie. Wstał i spojrzał na mnie. I w końcu musiałem zaakceptować i pozwolić, by słowa przeszły przez klatkę. Najbardziej. Bardzo dla mnie. Wiatr właśnie eksplodował w ich płucach i stanął przed żywymi dowodami okrucieństwa. Nie mogłem celować, boli. Ale był erekcja ... i gówno! Jest większy ode mnie!
YOU ARE READING
Rimejki past
RandomSoł... Wklejam pasty do Text Obfuscator'a i je "poprawiam". Mam nadzieję że wam się spodoba.