Oryginalny tytuł: Ticci Toby
--------------------------------------
Wciąż była długa droga do domu. Wydawało się, że trwa to wiecznie ... Podobnie jak penis ojca Tobi, gdy potajemnie prostytuuje się z nim.
Światło wpadające przez gałęzie wysokich zielonych drzew wpadało natychmiast przez okno, tworząc przypadkowe wzory i przyciągające wzrok oczy, które były tak ciemne.
Okolica składała się z silnych majestatycznych roślin, które tworzyły się wokół leśnej ścieżki. Podróżny
Ticci alby na
Jedynym dźwiękiem na drodze był spokojny dźwięk silnika samochodu.
Chociaż podróż wydawała się przyjemna, dla obu pasażerów zdecydowanie nie była taka sama.
A tuż za kierownicą kobiet w średnim wieku, defektów, kobieta ma brązowe włosy i skórę, które pasują do poszukiwań. T-shirt i dżinsy z zieloną szyjką-5. Diamentowy kolczyk o najwyższym zamówieniu. Nie musisz uświadamiać sobie, w czarnych liczbach, intymnej i lekkiej sierści kredy. Nie ma nikogo, kto by podsumował: osądzać ludzi. Wygląda jak przeciętna mama "Widzę program telewizyjny; Ale jej matka jest zupełnie inna niż jakiekolwiek inne medium. "Oczy i sakiewki pod oczami.
Ale teraz smutna twarz, ale częściej uśmiech.
Czasami jednak widzimy to z tyłu, syna okna na środku i usiadł na grzbiecie. Zimno ciężkie uderzenie w klatkę piersiową i przepychanie się przez okno. Upadł na swój tyłek.
On nie jest zwykłą osobą. Każdy widzi coś nie tak. Czarne włosy były rozłożone we wszystkich kierunkach, z połyskiem, prawie szare. Ponieważ słońce zabija ghule. Nie możesz być pusty. Jego ciemne oczy nie są jego matką. Kochał swoją białą sukienkę i używał jej w szpitalnym łóżku. Przed cięciem i ukrywaniem we krwi nie umarli dobrze.
Cięcie w prawo. Prawa ręka była całkowicie sucha, pocięta na prawą stronę brody.
Przede wszystkim jedyny. Nie odczuwam bólu. W porządku. Jeden z wielu problemów w twoim życiu. Kiedy dorósł, rzadko zmieniał się w trudnych okolicznościach. On mu nie zaszkodził. Bez niego może stracić rękę. Jest to jedno z uprawnień, które daje użytkownikowi pseudonim. Jest to dobry powód, aby chodzić do szkoły, kiedy jestem w domu, nie wydaje się, że Tourette nie może. Jeśli nie użyję PUSH i FIX, mix jest dobry, a inne rzeczy, Toby, mówię ci!
Minęło trochę czasu. Pozostałe dzieci były intensywne i nazywały Ticci-Toby'ego, patrzyły na niego i powodowały napady. Był bardzo chory na naukę w domu. Bardzo trudno było ich uczyć, a choroba psychiczna u wszystkich ich dzieci była jeszcze gorsza.
Toby spojrzał mu w oczy, jego twarz była pusta, nie było emocji. Po kilku minutach powstanie ramię lub noga. Każdy skurcz umarł.
Toby Erin Emo. W przypadku Tuuret Rogers choroba jest zniekształcona, czyli imię dziecka. Ostatni samochód był wypadkiem.
Wszyscy to powiedzieli. Pamiętała wszystko, co pamiętała na nowo, zanim straciła przytomność. Toby był zadowolony z siostry swojej siostry. Kiedy myślałeś, że nie zrobiłeś nic, aby spowolnić łzy i erekcja.
Ma okropne wspomnienia. Kiedy samochód opadł, zasłony ustały. Tobia zobaczył przed oczami ramę, potłuczoną szybę, zderzenie głowy i nogi, gdy jego ciało zostało schowane za pomocą balonu. To ostatni raz, kiedy widzi.
Eva wygląda tak samo. Wypadek niewidomej matki był daleko.
Kiedy mamy samochód w środowisku rodzinnym, jesteśmy gotowi wrócić do domu.
YOU ARE READING
Rimejki past
De TodoSoł... Wklejam pasty do Text Obfuscator'a i je "poprawiam". Mam nadzieję że wam się spodoba.