Oryginalny tytuł: BLIZNIAKI
--------------------------------------
Jedna noc w miesiącu blijźńaki urodziła chłopca i dziewczynkę, inne dzieci różnioc Yossi zęmby.Niektóży Sierpień był boi, że będzie od razu być postrzegane jako dwulatka i ma Sion ruchaly aburcji.Pewnego dzień, kiedy jego matka dla sklepów znaleziono ślady krwi Running Scared, gdzie orkiestra zabrała zbaczyła swje dziecięce noże, a obok oddzielona pielęgniarka opiekunka magi mama panika, krzycząca dziura Monsters !!! * Ale nie daleko unikać, ponieważ dzieci są żywe i zeżarły zaczelu masturbują się z nami, a potem zniknął ludzi nie wie, co się stało, kiedy widział karty Tylka czytać i biedny planowanie jest znana, co jest ważne dla bliźniaków rozpoczęła 6-letni Yossi pełnia dni, i codziennie rano i źle IPSN był martwy, zaczęli szukać przekleństwo rano, kroki policji ofiar w wyksztusił team * Ta BLIŹNIKI policja natychmiast udał się do domu, w którym „życie dzieci i snalesli nasrenja cesarza i narsendsja aborcję, gdy w domu kobieta Chaka wnecznośiami poćwiartowanym wyprutymi dzwiach zbaczył swją wiszące owoce sędziów i sędziów, a miejsce grozy i wiele Ukhane zwymiotwał dziecka urodzonego pewności, co jest wadą. Jégu kofanek Acoli fastyrbio sierpnia pokazał dobre wyniki.Więc znajomych usłuszeli i wyrzucił go przez okno do ostygnięcia, prowadził, a gdy Rada nie słuchać głosu dzieci zbaczyli zanieczyszczonych przez 11 lat krwi, jeśli nie jesteś zadowolony z spjrzeli obruciły sceny przerażające i krwawe pusty lekronon przewlekłe krwi lub nasienia lub sobie sprawę, że przy zmniejszaniu Użytkownik nie edytowane i ostatecznie zakończył ich śmierć, kiedy widzą i słyszą, wszystkie aspekty przybyciem zielony chrząszcz Czebe pustce i zobacz rospaczał JRE ruchać * las smutny i kompaktowa Joszt zero, i nie można zobaczyć ani usłyszeć, że zabójca może być zagubiony w lesie i park.
YOU ARE READING
Rimejki past
AcakSoł... Wklejam pasty do Text Obfuscator'a i je "poprawiam". Mam nadzieję że wam się spodoba.