Gerçekten Bir Işık

24 6 7
                                    

Size bir soru hikaye başından beri nerede gerçekleşiyor?

İlacı içtikten sonra deli gibi acıdan gülüyordum ve " Aslında bu ağırı bize sesleri kızdırmamamızı öğretti. " dedim. O da komik olmamasına rağmen gülerek " İlk gördüğüm zaman paranoyak olduğunu düşünmüştüm haksızmışım sen delisin. Şuan acı veren sesler var beynim patlayacak gibi hissediyorum. Sence bu halimiz komik mi? " dedi espirili bir şekilde bende cevaben " Düşüneyim bakalım komik mi? Ah!... Düşünmeme izin vermediler ama sen de güldün o zaman komikmiş. Ve sende güldüğüne göre benimle aynı kafadansın. "dedim acıyla gülerek. Sadece seninle uğraşmayacağım manasında kafasını salladı ve kütüphane masasının üzerinde kollarını birleştirip kafasını koydu. Çok geçmeden uyudu.Ben okulda uyuyamayanlardandım her zaman ama bu sefer ki ağırı çok fazlaydı ve daha fazla direnemeyerek kafamı masaya koydum. Uykunun tatlı kollarına başımdaki ağırı ile koştum adeta.

***

Kolumda hissettiğim bir ağırı ve sarsıntı ile uyandım. Gözümü ağır ağır açmaya çalışılışırken gördüğüm bir ışık demetinden ve yankılanan -Gözünü açtı doktora haber verin! - seslerinden ibaretti buğulu görüntü alanıma arada maskeli birileri giriyordu. Bir anda bu görüntü ve sesler gitti. Az önce zorla açtığım gözülerim kapanmıştı tekrar ağır ağır açtım. Gördüğüm şey Kayra'dan başkası değildi peki az önce gördüğüm şeyler neydi? Kayra kolumu uyanmam için sarsıyordu. Kafamı masadan kaldırıp doğrulunca kolumu serbest bıraktı
Birden gözüme duvarda ki saat takıldı. Saat 13.50 mi? Girmem gereken... pardon girmemiz gereken iki ders var ve ilk dersin başlamasına 10 dk vardı. "Uykun ne ağırmış ya öldün sandım nabzında çok yavaştı. Kalkmasaydın hasteneye götürecektim..." deyince gözümü ilk açtığım an geldi aklıma ve gelen ürperti ile o görüntüyü ve sesleri unutmak istercesine başımı salladım. Ciddi bir hale bürünüp kollarımı göğsümde birleştirerek sahte bir öksürükle "Neyse bunları boş verde kolumu çürüttün resmen." diye azarladım. Saate baktı ve "Şimdi girmemiz gereken iki ders var. Şuan derse yetişmek için 6 dk var." dedi ve ayağa fırladı. "Ne? Koş hemen yetişelim." dedim o an ki panikle. Sonra düşündüm ve "Tamam sakin ol kaçırdığımız yerlerin notunu birinden alırız." dedim ve birlikte kütüphaneden çıkıp amfiye yöneldik.

***

Ders bitince bir arkadaşımın notlarının fotoğrafını çekip çantamı toplamaya başladım. Herkes dağılmıştı sanıyordum yanımda dikilmiş beni izleyen Kayra'yı görene kadar. Sanki bir şey diyecek gibiydi. "Ne diyeceksin Kayra? " dedim çantamı toplarken. "Notları bana atar mısın?" dedi. "Tamam." dedim ama hala oradaydı. "Başka bir şey diyecek misin?" durakladı ve saçını karıştırıp "Aslında.. bu gün birlikte şu kişiyi araştırsak mı?" dedi. "Tamam. O zaman nereden başlıyoruz?" dedim. " Bilmem dar sokakları olan semtlerden birine gitmeliyiz. Sen böyle bir semt bilmediğine emin misin?" dedi merakla. "Yani bilmiyorum aklıma gelmiyor senin aklına gelen semte gitmeye nedersin?" dedim. "Olur." dedi. Çantamı aldım ve durağa doğru ileyecekken beni kolumdan tutup arabasına doğru nazikçe döndürdü. Gülümsedi ve kapıyı açıp oturmamı bekledi bende gülümsedim ve elbisemin eteklerini toplayıp oturdum. Kapıyı kapattı ve şoför koltuğuna oturdu. Kemerini taktığı sırada benim kemeri bir türlü takamayışıma güldü ve takmama yardım etti. "Teşekkür ederim." dedim. Uzunca süren sessizliği ben bozdum "Kız doğdu." dedim gülümseyerek o da güldü. Ve " Eee.. Nereye gidiyoruz zarif beyefendi? Sizin gibi zarif bir beyfendinin bulduğu yer neresi acaba?" dedim tebessüm ile o da aynı tebessüm ile "Aman canım abartmayınız herkese bu kadar kibar değilimdir. Yani o sizin zarifliğiniz hanımefendi. Ve sorunuzun cevabı gidince görürsünüz." demedi tabiki.
Sırıtıp "Teşekkür ederim iltifat için ama biliyorum çok harikayım. Ve cevabım az kaldı biraz daha sabret." dedi. Yontulmamış kütük diyeceğim değil çünkü en azından yontmak istemiş sonra vazgeçmişler. Pis egoist, gıcık.. Dediğim sırada araba durdu ve indi kapıyı açıp sırıtarak "Hakaretlerini biraz sonraya ertelemelisin. Çünkü geldik. " dedi.

____________________
İNSİYAK

Sizce gerçek olan hayat şuan yaşadığı mı?

O maskeliler kim?

Rüyanda ki dünyada ölürsen gerçek dünyada dirilir misin?

Geldikleri yer neresi olabilir?

Ve en önemlisi bölümlerin kısa olması kötü mü biraz daha uzatmamı ister misiniz?

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.

Selam ve sevgiyle 💙 💙 💙 💙

İNSİYAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin