Senyumanmu membuatku bahagia,
Gelak tawamu membuatku gembira,
Namun aku sering terlupa bahawa,
Kebahagiaan tidak kekal selamanya.Ma Eun Mi,
Loner yang berjaya.✿✿✿
" pergi library? Buat apa? "
Berkerut dahi Jeon Somi dibuatnya bila Ma Eun Mi kata macam tu. Ya la, budak ni mana pernah jejak kaki kat sana." hmph taknak ikut sudah "
Eun Mi berjalan menuju ke library meninggalkan Somi." satu, dua, ti─ "
Eun Mi tersenyum apabila belakang bajunya ditarik.
" ish usik sikit merajuk. Menyampah "
Somi menggulingkan mata.Aku tersenyum. Jeon Somi memang kawan baik aku!
❁ Library ❁
EUN MI POV
•
•
•Mata aku mula melilau mencari dia. Biasanya kalau dia tak rehat, dia datang sini.
Ha! Tu pun!
Satu figura yang sedang lentokkan kepala atas meja aku perhatikan. Dengan langkah perlahan aku pergi ke meja dia.
Aku tengok ada banyak buku atas meja. Homework agaknya.
Pantas aku mengambil sebatang pen dalam pencil box dia dan mengambil salah satu homework dia.
Sempat aku dengar dia berdengkur halus. Comel!
"kau buat apa ni "
Somi mencubit badan aku sambil memandang dia takut takut terbangun." shh nanti dia bangun la "
Dengan gigih aku cuba siapkan kerja fizik dia.Siapa kata Ma Eun Mi buduh? Yanda semua silap besar.
Ya, Ma Eun Mi juga suka riak 😪
" weyh─ "
Belum sempat Somi tarik aku─
" awak buat apa ni? "
Hshjshsjshsh dia dah bangun!
" h-hai Wonwoo "
Aku tersenyum kekok dan tarik tangan Somi. Maka bermula la agenda lari tak cukup tanah berserta jeritan encik crush.
Aku tak kesah apa jadi lepas tu yang penting aku bahagia ●ω●
────
A cliche fanfiction, Enjoy . ♡
YOU ARE READING
[H] · move on + ksy ·
Fanfiction+ bila kawan kau couple dengan crush kau Ditangguhkan sebab sis budak spm 2k19 u.u