Alarmın sesiyle beraber uyandım. İçeri gittiğimde kahvaltıyı hazırlamışlardı. Oturup hemen yemeye başladım.Seul Min: Ee gidicek misin?
Soohyun: Biraz düşündüm de olabilir.
Eun Jin: Ne olabilir? Kesin git ya. Çok güzel olur.
Soohyun: Tamam apla.
Eun Jin: Hayret ilk defa abla dedi.
Mi Cha: Şakasına dedi ya.
Soohyun: Neden beni en iyi anlayan Mi Cha
Mi Cha: E yani şimdi övünmek gibi olmasın zekiyimdir.
Soohyun: Tamam tamam. En zekisi sensin. Hadi çabuk siz de yiyin okula gitcez.
Odama gidip üzerimi değiştirdim. Masanın üzerindeki kartı da çantama koyup çıktım.
Daha gelmemişlerdi. Biraz oturup bekledikten sonra onlar da yanıma geldiler.
Buraya gelmeden önce aldığımız kıyafetleri giymişlerdi.Seul Min: Sen neden giymedin şimdi?
Soohyun: Bir şey söylemediniz ki bana.
Mi Cha: Neyse ama hadi çabuk değiştir bari. Geç kalacağız yoksa.
Soohyun: Off bekleyin o zaman.
Tekrardan odama gidip üzerime, birlikte aldığımız kıyafeti giydim, capimi de başıma geçirdikten sonra dışarı çıktık.
Eun Jin: Ayy çok güzel olduk.
Seul Min: Hadi fotoğraf çekip paylaşalım.
Eun Jin: Ben tutamam ama.
Mi Cha: Tamam ya ben tutarım.
Mi Cha: Bi de başkası bizi çeksin.
Soohyun: Kim?
Mi Cha: Bak orda birkaç kişi var birine söyleriz.
Seul Min: Bakar mısınız? Rica etsem bir fotoğrafımızı çekebilir misiniz?
X: Peki.
X: Buyrun.
Mi Cha: Teşekkürler.
X: Rica ederim.
Seul Min: Ee birisi paylaşsın, hepimizi etiketlesin.
Soohyun: Ben ben.
Eun Jin: Tamam al hadi at.
Fotoğrafı paylaşıp tekrar yürümeye başladım. Okula gelince Mi Cha ve ben sınıfa gittik. Çoğu kişi gelmişti. Sıramıza geçip oturduk. Az sonra öğretmen gelip ders anlattı. İlk ders olduğu için fazla dinleyemiyordum. Hem uykuluydum hem de başım ağrıyordu. Teneffüs zili çalınca kantine inip bi şeyler aldık. Atıştırmak için herhangi bir masaya oturduk. Seul Min ve Eun Jin de bizi gördüklerinde yanımıza geldiler. Telefondan instagram'a girdim. Okula gelmeden önce paylaştığım fotoğrafın yorumlarına bakarken bi tanesi gözüme çarpmıştı.
@thenightmare; Keşke bizi de arkadaşın olarak görsen be.
@imsohyun; @thenightmare ???
Eun Jin: Soohyun napıyosun?
Soohyun: Ya bugün paylaştığım fotoğrafa bakıyodum, yorumlara falan yanıt veriyorum.
Seul Min: Ne yazmışlar?
Telefonu onlara doğru göstererek yorumları okuttum.
Mi Cha: Şu kim ya?
Soohyun: Ben de bilmiyorum ki.
Mi Cha: Mal mıdır nedir.
Seul Min: Öyle.
Ders zili çalınca sınıflarımıza gittik. İkinci ders üçüncü ders derken bugün de bitmişti.
Eve gidince hemen odama geçip uyuyacaktım ki kapı çaldı.Mi Cha: Soohyun, girebilir miyim?
Soohyun: Gel.
Mi Cha: Sana bi mektup gelmiş.
Soohyun: Ha? Bana mı? Kimden ki?
Mi Cha: Yazmıyor.
Zarfı açtım içinde sadece bir tarih yazıyordu. O tarih,
"28 Aralık"
Sadece bakakalmıştım. Mi Cha'nın bakışlarını üzerimde hissedebiliyordum.
Mi Cha: İyi misin?
Gözlerim dolmaya başlamıştı. Ne kadar herkese 'güçlüyüm, ben unuttum onları' desem de artık dayanamıyordum. Baktığım, gördüğüm her şeyin bana o günü hatırlatmasından bıkıp usanmıştım.
Mi Cha: Soohyun. Boşver bunları. Aklı sıra dalga geçmeye çalışıyor.
Mi Cha'nın da sesi titriyordu. Gözlerine baktığımda tebessüm etmeye çalıştı. Ben de onu üzmemek için gözümden yanağıma akacak olan yaşları silip ona sarıldım. Her sarılışımda bana huzur veriyordu, her şeyi unutturuyordu. Ona sarılırken kendimi bambaşka dünyada gibi hissediyordum.
Mi Cha: Yat dinlen biraz. İyi gelir.
Soohyun: Sen de kal yanımda.
Mi Cha: Tamam.
Birbirimize sarılıp uyumuştuk.
5 gün sonra
Bugün ilk defa dans kursuna gidip eğitmenlik yapacağım. Jungkook da kabul etmişti. Üzerimi değiştirip kahvaltı yaptım. Kwang bey ile konuştuğumda yanımda yedek kıyafetler de getirmemi söylemişti. Hemen bir iki tane rahat kıyafet seçip çantama koydum. İlk gün olduğu için onlar da yanımda gelmek istediler. Vardığımızda Jungkook da oradaydı.
Kwang: Ha Soohyun, hoşgeldin.
Soohyun: Hoşbuldum efendim.
Kwang: Eğitim vereceğiniz öğrenciler de birazdan gelirler herhalde.
Jungkook: Peki biz bekliyoruz.
*Birkaç öğrenci gelirler*
Eun Jin: Aa, küçüklere mi ders vereceksiniz?
Kwang: Evet. Ortaokul ve liseli olan öğrencilerimiz de var ama onların kursları hafta içi, o yüzden sizin ders vereceğiniz öğrenciler bunlar.
Jungkook: Benim için farketmez.
Kwang: Tamam siz başlayabilirsiniz o zaman.
Soohyun: Peki.
Dansa başlayacaktım uzun süreden sonra yeniden yapabilir miyim bilmiyorum ama çok heyecanlanmıştım. Eşyalarımı dolaba koyduktan sonra yerime geçip çocukların gözlerinin içine baktım. Bir gün o gözlere baktığımda gurur duyacağım çocuklar yetiştirmek umuduyla ilk dansa başladım..