Sabah alarmın çalmasıyla uyandım. Üzerimi değiştirip odadan çıktım. Beklediğim gibi hiç biri uyanmamıştı.
Mutfağa geçip dolabı açtım. Bomboştu. Markete gitmek için üzerime hırkamı aldım. Telefonumu ve kulaklığımı da cebime koyup, dışarı çıktım.Asansöre bindim ve aşağı indim. Güvenlik kulübesinin önüne geldiğimde camı tıklattım.Soohyun: Pardon yemek için bi şeyler alıcam da. Yakınlarda market var mı?
Güvenlik: Ah, evet. Burdan düz git 70 metre falan sonra sağa dönüceksin o sokakta bir iki tane var.
Soohyun: Peki sağolun.
Güvenlik: Rica ederim.
Siteden çıktıktan sonra kulaklığımı takıp müzik dinlemeye başladım. Güvenliğin söylediği komutlara uyarak markete ulaştım. İçeri girip birkaç kahvaltı malzemesi alıp kasaya gittim. Sıra bana gelince kasiyer aldığım eşyaları kasadan geçiriyordu. Müziğimi değiştirip kasadan geçen malzemelerimi poşetlere koymaya başladım. Parayı da ödeyip marketten çıkmıştım. Kulaklığımı çıkarıp hırkanın cebine koydum. Eve vardığımda kapıyı çalmaya başladım. Herhalde daha uyanmamışlardı. Cebime baktım, olamaz anahtarımı yanıma almamışım. Kapıya biraz daha sert vurmaya başladım. O sırada arkadan kapı sesi geldi. Dönüp baktığımda Namjoon'u gördüm.
Namjoon: Noldu? Açmıyorlar mı?
Soohyun: Sanırım daha uyanmadılar.
Namjoon: Anlıyorum. Bize gelebilirsin en azından onlar kalkana kadar.
Soohyun: Yok sağol. Birazdan açar birisi.
Namjoon: Peki sen bilirsin ama açmazlarsa gel.
Soohyun: Teşekkürler.
Namjoon içeri geçmeden kapı açıldı. Karşımda uykulu bir Seul Min duruyordu.
Seul Min: Noluyor be! Bi uyutmadınız.
Soohyun: Sen mi uyumadın?
Seul Min: Evet ya uyuyamadım.
Soohyun: İki saattir kapıyı çalıyorum farkında mısın?
Seul Min: Açtık işte mızmızlanma.
Soohyun: Of tamam yürü geç.
İçeri geçince kapıyı kapatmadan önce Namjoon'a gülümseyip kapıyı kapattım. Mutfağa geçip kahvaltıyı hazırlamaya başladım. O sırada
Mi Cha uykulu bir şekilde yanıma gelip öpücük verdi.Soohyun: Hayırdır sen ne ara bu kadar beni sevmeye başladın?
Mi Cha: Sabah markete gittiğinden beri.
Soohyun: Aish! Belliydi. Hizmet etmesem de kimsenin beni seveceği yok zaten.
Mi Cha: Ya öyle deme. Biz seni her halinle seviyoruz. İster iş yap ister yapma.
Soohyun: İnş öyledir.
Kahlavaltımızı yaparken de biraz sohbet ediyorduk. Bitirdikten sonra hep beraber toplayıp bulaşık makinesine dizdik. Odama geçip sosyal medyada gezerken kapı çaldı ve ardından açıldı. Eun Jin gelmişti,
Eun Jin: Ee sen gelmiyor musun?
Soohyun: Nereye gidiceksiniz ki?
Eun Jin: Sitenin arka tarafında havuz varmış. Değişiklik olur dedik. Okullar açılıp yoğunluk başlamadan eğlenelim biraz.
Soohyun: Bilmem inersem de belki yüzmek için gelmem.
Eun Jin: Hadi tamam hemen hazırlan.
Soohyun: Tamam geliyorum.
Eun Jin odadan çıktığında ben de üzerimi değiştirdim. Fazla açık giyinmeyi sevmediğimden şort ve crop giyip salona geçtim. Onlar da hazırlanmış beni bekliyorlarmış. Hemen yanımıza bi şeyler aldıktan sonra asansöre bindik. Biraz yürüdüğümüzde havuzu görmüştük. Havuzda bir kaç kişi daha vardı. Daha dikkatli baktığımda onlar olduğunu anlamıştım..