( a/n. Napisałam Hyunjina przed Binem,bo się zapomniałam. Mam nadzieję,że to nic nie zmieni. Postaram się dalej być bardziej uważana podczas pisania. Jeszcze raz bardzo przepraszam:( )[I/CH] - Imię chłopca
Drugie spotkanie
WooJin
Od ostatniego spotkania z WooJinem często o nim myślisz. Zastanawiałaś się czy zadzwoni. W końcu, po co chciałby inaczej twój numer? Wyszłaś z domu i poszłaś na przystanek, bo twoja jakże kochana przyjaciółka za pragnęła się spotkać.
Weszłaś do autobusu i zajęłaś miejsce koło jakiegoś chłopaka. Nie wpatrywałaś się w niego szczególnie.
-[T/I]? -Zapytała osoba siedzącą obok. Ty spojrzałaś w tamtą stronę i szeroko się uśmiechnęłaś.
-Cześć WooJin.
-Znowu się spotykamy. Gdzie jedziesz?
-[I/T/P] chciała się spotkać, to jadę do niej. A ty?
-Ohh ja jadę do pracy...
-Dlaczego nie pojechałeś vanem?
-Skąd ty to?
-Jestem przebiegła i rozgryzłam cię, oglądając telewizję. Masz bardzo ładny głos. - Pochwaliłaś go. - Jestem takim pasożytem bez pracy i cały dzień siedzę w domu na kanapie jedząc lody, więc nie dziw się, że szybko mi poszło.
-Dziękuję...
-Mówię tylko to co słyszałam. Gratuluję sukcesów.
-Miło z twojej strony. Ty też śpiewasz?
-Dla siebie, tylko kiedy słucham sobie muzyki i nieprofesjonalnie.
-Musisz mi kiedyś coś zaśpiewać.
-Jeżeli się nie spale ze wstydu, to tak. O! To mój przystanek. Wybacz, ale muszę wysiąść. Możesz zadzwonić, gdy znajdziesz czas.
-Jasne!
Bang Chan
Spałaś sobie smacznie, kiedy to do twoich drzwi ktoś zaczął pukać. Niechętnie wstałaś i popatrzyłaś przez noktowizor.
To Chan.
Otworzyłaś drzwi, a twoim oczom ukazał się uśmiechnięty chłopak.
Okazało się, że jesteście sąsiadami.
Dopiero się wprowadziłaś, dlatego nie mieliście okazji się poznać.-Cześć. Mogę wejść?
-Emm. - Rozejrzałaś się po swoim domu, to nie za dobry pomysł. Nie byłaś jeszcze rozpakowana mimo, że mieszkasz tu od tygodnia. - No jak się nie przestraszysz tych pudeł, to wbijaj.
-Otworzyłaś szerzej drzwi i wpuściłaś chłopaka do środka. - Co się stało, że do mnie przyszedłeś?
CZYTASZ
Reakcje || Stray kids
RandomSą to moje pierwsze reakcje, więc prosze o wyrozumiałość. Mam nadzieję że się spodobają. Zapraszam do czytania. Czasami długie czasami krótsze *Rozdziały pisane z kolejnością i nie są rozsypane*