The morning-after

3.8K 52 4
                                    

In de verte hoor ik iets, dat lijkt op jet geluid van een wekker. Ik probeer het geluid te verbannen uit mijn droom, maar het wordt steeds luider. Opeens stopt het en ik open ėén oog. Meteen krijg ik een kusje op mijn wang. "Goedemorgen schoonheid, lekker geslapen?" Een beetje verdwaast kijk ik Chris aan en knik, ik heb verdomd lekker geslapen om eerlijk te zijn.

"Sta op lieverd. Dan gaan we douchen." Fluistert hij in m'n oor en zoent me teder op m'n wang. "Hmm.. Jaaaah, ik kom al." Kreun ik. "Ik ben totaal geen ochtendmens, maat voor jou maak ik een uitzondering." Zeg ik lachend tegen Chris als ik rechtop in bed ga zitten. "Ik voel me vereerd." Hij staat op en maakt een overdreven buiging naar me. "Haha, je bent zo sexy." Zeg ik terwijl ik naar zijn naakte lichaam kijk. Hij is ook sexy, gespierd, maar gelukkig geen sixpack. Zijn brede armen pakken me vast bij m'n middel en trekken me op. "Kom. Ga eronder staan, het water is hopelijk warm genoeg voor je?" "Héérlijk, precies goed! Kom erbij staan. Dan was ik jouw rug en jij de mijne." Zeg ik met een knipoog.

Met een grote hoeveelheid douchegel in mijn handen, smeer ik zijn hele lichaam in. Hij leunt tegen de muur aan en staat met zijn ogen dicht. "Zie hem genieten dan." Zeg ik grappend tegen hem. "Haha, ja je hebt geweldige handen. Ik wil nooit meer zonder je douchen." Zegt hij. Zijn piemel hangt er relaxt bij, ik besluit hem vast te pakken. Bij de eerste aanraking voel ik hem al een beetje groeien. "Hij is blij je te voelen." Zegt Christopher tegen me. "Ja ik ook, hij voelt heerlijk in mijn handen.. En mond." Ik laat hem los en knijp zachtjes in zijn ballen. "Wil je mij ook wassen?" Hij knikt en draait me op, zodat ik met mijn rug naar hem toe sta.

Nu is het de beurt van Chris om mij in te zepen. Hij slaat geen plekje over en doet alles heel zorgvuldig. "Zullen we voor altijd samen douchen?" Vraag ik hem zachtjes. Hij lacht en knikt. "Dat lijkt me heerlijk. Maar ik moet wel opschieten. Wil je nog samen ontbijten? Dan bestel ik roomservice." Ik knik en ga tegen hem aanstaan. "Nog héél even?" Vraag ik hem met mijn liefste blik. Hij kust mijn voorhoofd. "Oké, nog hééél even dan." Na vijf minuten extra douchen zet Chris de douche uit. "Zo, dat was genoeg voor nu." Hij pakt twee grote handdoeken en begint me af te drogen. "Die handdoeken in hotels zijn altijd zo lekker zacht." "Ja ik weet het, heerlijk voelt dat." Zegt hij. Als we allebei droog zijn lopen we naakt naar de slaapkamer en besteld Christopher roomservice. "We hebben een kwartier tot ons ontbijt komt. Wat wil je doen Dani?" Ik ga op het bed zitten en klop op de plek naast me.

Zodra hij naast me zit duw ik hem achterover op bed. Ik masseer zijn benen buik en borst, ook streel ik langs zijn liezen en dijbenen. "Oewh.. Nice.." Is zijn reactie en hij sluit zijn ogen. Op het moment dat ik vanaf zijn nek streel naar beneden, horen we iemand aankloppen. "Roooomserviiice!" Schreeuwt iemand vanaf de andere kant van de deur. Snel grist Chris de boxer die ik klaar heb gelegd voor hem van het bed en trekt hem aan. Met een grote sprongen rent hij naar de deur. Ik barst in lachen uit als ik hem nakijk. "Wat ben je toch een gekkie, Chris!" Roep ik hem na.

Met een groot dienblad vol loopt hij terug de kamer in. "Kijk eens, een blad vol!" Hij zet het dienblad op tafel, loopt naar het bed en trekt me op bij mijn armen. Hij is zo sterk.. Even houd hij me vast en knuffelen we. "Dit mag uren duren." Zucht ik tegen zijn borstkas. "Nee, nee schone dame. Straks worden de croissantjes koud. Nou, hup, ga eten!" "Zijn er croissantjes?! Ohh, daar had ik echt zin in!" Zeg ik enthousiast met grote ogen. Hij lacht en laat me het dienblad zien. Zes croissantjes, een schaaltje met roomboter, beleg zoals kaas en vleeswaren, een gekookt ei voor allebei en in het midden staat een fruitsalade. Aardbei, banaan en watermeloen. "Ze hebben zelfs fruuuiiitt!" Zeg ik blij. "Tuurlijk hebben ze dat. Lekker toch?" Zegt Chris, die natuurlijk leeft op dit soort eten. Die is niks anders gewend.

"Toen ik voor zaken in Londen was, kregen we zo'n 'English Breakfast'." Hij spreekt Breakfast heel deftig uit. "Dat krijg je in je eentje echt niet op hoor. Spek, eieren, zoete broodjes, worstjes, kleine pannenkoekjes, enzovoorts." "Het klinkt wel erg lekker, maar dit is zeker genoeg voor mij, hahaha." Chris kijkt naar buiten, het is prachtig weer. "Pak twee badjassen uit de kast." Zegt hij. "Waarom?" "Doe nou maar gewoon." Ik loop naar de kast en vind een blauwe en een witte badjas. "Alsjeblieft." Zeg ik en gooi de blauwe badjas in zijn handen. "Dank je, trek hem aan en loop achter me aan." Zegt hij duidelijk. Ik doe wat hij zegt en volg hem het balkon op. "We ontbijten buiten. Het is te lekker om binnen te zitten." Instemmend knik ik en neem plaats op een stoel, in de fijne ochtendzon.

Alles wat hij verlangt..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu